MuscleMeat

Sticky Centraal Strongman op TV en Youtube topic

Bezoekers in dit topic

Als Mateusz nog beter wordt op de deadlift is ie wel een contender voor de 1e plek, wat is die gast goed zeg
 
Als Mateusz nog beter wordt op de deadlift is ie wel een contender voor de 1e plek, wat is die gast goed zeg
Als hij zich de tijd gunt om zijn rugprobleem helemaal goed aan te pakken, dan denk ik dat hij titels kan winnen. Maar hij lijkt niet de persoonlijkheid te hebben om die tijd te nemen, helaas.
 
Als hij zich de tijd gunt om zijn rugprobleem helemaal goed aan te pakken, dan denk ik dat hij titels kan winnen. Maar hij lijkt niet de persoonlijkheid te hebben om die tijd te nemen, helaas.

Iets met ene been korter dan andere begreep ik, maar op framecarry en truckpull echt heel goed en snel. En op de arnold dan, met die rock als enige die hem 4 keer op zijn schouder legde dacht ik waar gasten als Shaw etc moeite mee hadden. Ik verbaas me ook elke keer weer over de snelheid van iedereeen op de Yoke, soms onder de 10 seconden met diverse wedstrijden, niet normaal meer. (voordeel als je alle wedstrijden kijkt via my5 ;) )
 
ik begreep dat gisteren de eerste heat wsm2019 is uitgezonden in GB. heeft iemand deze al ergens online gevonden?
 

The Strongest Man in History - S01E01

 
Is er nog wel eens sterkste man van Nederland op tv? Volgens mij heb ik dat al een tijd niet gezien. Iemand een idee wanneer en of het nog uitgezonden wordt? Graag niet verklappen wie er gewonnen heeft.
 
Eerlijk, de laatste ECHT leuke sterkste man van Nl was 2016 en dat zeg ik niet omdat de winnaar mijn maat is. Ik ben vanaf 2010 tot en met 2019 elk jaar gaan kijken en 2013-2016 waren by far de mooiste jaren. Jarno (weliswaar in zijn nadagen, maar als ie heel was gebleven nog altijd tot veel in staat), Alex in zijn absolute topvorm, Jitse in goede vorm en Niels een totaal monster. Pak daarbij opkomende (in die tijd) Kelvin en Enzo. Veteranen Jan Wagenaar (2013) en Dennis (2013/2014) nog in topvorm. Dan had je nog outsiders als Jordy en Johan. Je had hier echt geen idee wie ging winnen. Ervoor en erna was het altijd wel heel erg duidelijk wie ging winnen en was de spanning veel minder. Daarnaast werden de events (naar mijn mening) steeds wat minder spectaculair (weinig/geen max events bijvoorbeeld) en de wedstrijden overall wat minder.

Neemt niet weg dat de gasten van nu (en toen) enorme beesten zijn. Alleen het is naar mijn mening gewoon minder leuk geworden. Kan ook zijn omdat ik minder persoonlijke binding heb met deelnemers, het al vaak heb gezien of whatever, maar ik heb het zo ervaren. Daarom was ik er dit jaar ook voor het eerst niet bij. Best spijt van, want zag mooie prestaties terug via Social Media. Maar ik mis die "era" wel...
 
A.s. weekend (vrijdag en zaterdag) de eerste Rogue Invitational strongman competitie.

Hoogte prijzengeld voor een strongman wedstrijd ooit, en ook beste deelnemersveld van het jaar: o.a. Tom Stolman, Licis, Kieliskowski, Shaw, Novikov.

Live stream op YouTube, tussen de CrossFit events door :p
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven