MuscleMeat

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Moeten moderators van onze topics afblijven?


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Dat heb je heel goed onthouden, maar ik moet zeggen dat ik er nu 0% last van heb!! :woot: En omdat het in de WOD zat, kon ik er ook niet echt onderuit...
:thumb:
Dus liever een week krom van de rugpijn dan dat ze zeggen dat je een mietje bent? :D
 
Die Wallballs, moet ik dat zien als tegen de muur aan rijden.

Ja zoiets... :D

evbLMX.gif


:thumb:
Dus liever een week krom van de rugpijn dan dat ze zeggen dat je een mietje bent? :D

Uh...ja! Zo hoort het toch? :roflol:
 
Maar weer eens een shape update...buik gaat niet zo goed (lees; wordt niet droger :treuren:) Benen beginnen wel wat meer vorm te krijgen....Verder niet veel veranderd sinds vorige keer vlgns mij.

41029A67-77B3-4AA6-9487-77EBD0A523BB.jpeg22D56992-EA22-4C8D-9880-75D562F49CD6.jpeg
 
Klote van je buik man, maar zal een kwestie van doorzetten zijn!

Je benen zijn wel al flink droog..damn!
 
Klote van je buik man, maar zal een kwestie van doorzetten zijn!

Je benen zijn wel al flink droog..damn!

Ik zal geduld moeten hebben..Is het lastigste deel van een ex-fatty-lijf...Benen ben ik wel tevreden over. Weet nog steeds m'n vet% niet, maar er zit veel los vel op mijn buik. Ik voel niet veel vet...

Ik zie veins in je benen!! :hedbang:
Ik zie wel verandering hoor. Buikje heb ik hetzelfde probleem, zeer frustrerend.

Yeah...veins FTW!! :D Teken dat het allemaal wel wat droger wordt. Buik kennen we allebei. Buikspieren zitten er echt wel onder, maar zoals gezegd, veel los vel. Ik blijf volhouden hoor. Cardio zo af en toe verhogen en dan komt het vanzelf ;)
 
Ik vind het er uitstekend uitzien, er zitten zichtbare abs onder, en je kan geen wonderen meer verwachten gezien waar je vandaan komt.
 
Ik vind het er uitstekend uitzien, er zitten zichtbare abs onder, en je kan geen wonderen meer verwachten gezien waar je vandaan komt.

Thanks Neet! Ik hoop dat het losse vel nog wat minder wordt. Dan zou ik al heel tevreden zijn! ;) Mag sowieso indd niet klagen denk ik, als je me met een jaar geleden vergelijkt :cool:
 
Ik hoop voor je dat het vel nog wat strakker trekt, bij mij is het niets beter geworden maar ik ben ook een stukje ouder dus wie weet.
 
Ik hoop voor je dat het vel nog wat strakker trekt, bij mij is het niets beter geworden maar ik ben ook een stukje ouder dus wie weet.
Ik denk dat je dat helaas moet accepteren: als vel jarenlang opgerekt is geweest, is dat permanent geworden.
 
Back
Naar boven