AndroidHealthClinic

Ik wil mijn buikje (en de rest) kwijt

Bezoekers in dit topic

Alleen met dumbells trainen is beter dan niets imo. Ik ben zeker dat je online wel trainingsprogramma's kan vinden daarvoor. Zolang je er dan maar rekening mee houdt dat je beperkingen hebt en dat dat ook weerslag zal hebben op de resultaten...
Dat klopt.
Je zou kunnen overwegen om powerbands erbij aan te schaffen. Is ook niet echt dat je zwaar kan gaan. Maar ook daarmee kan je complete workouts thuis doen Al blijft het wel beperkt. Maar je kan ook met DB bijvoorbeeld een BP doen en de powerband om de dumbel doen om zo meer weerstand te krijgen. Is wel lastiger met DB dan met een Barbell maar het kan wel. (alleen zou ik er dan voor kiezen de powerband om de bench poten te doen en niet om je schouders)

 
Ik denk dat je onderschat hoe moeilijk het is om een "goed fysiek" te ontwikkelen. Heb je een voorbeeld van wat jij voor je ziet als een goed fysiek?
 
Dat zal zeker zo zijn. Nu is mijn doel om vooral mijn borst, armen en core te gaan trainen. Geen doelen om ontzettend breed te worden maar gewoon een goed fysiek.





Tegenvallen bedoel je waarschijnlijk?

Gezien ik momenteel ongetraind ben denk ik dat dat nog wel zal meevallen. Er zijn genoeg voorbeelden van beginners die best snel progressie maken zonder enorm te gaan bulken. Zelfs afvallen en spieren opbouwen is tot een bepaalde hoogte mogelijk als beginner.





Ik heb inderdaad wel trainingsprogramma’s online gezien. Zoals ik al zei is mijn doel om vooral mijn borst, armen en core te gaan trainen. Geen doelen om ontzettend breed te worden maar gewoon een goed fysiek. Ik ben van nature vrij gespierd gebouwd en ben behoorlijk tevreden over mijn benen.

2e wat meespeelt is dat ik een blessure heb aan mijn achillespees. Dit is ook een reden waarom ik liever alleen mijn bovenlichaam train. Ik denk dat ik de grote compound oefeningen zoals de squat en deadlift daarom ook beter links kan laten liggen. Daarom leek mij thuis trainen met dumbells gecombineerd met pushups / situps etc ideaal.





Thanks! Heel verhelderend. Eigenlijk wel wat mijn gevoel al zegt. De hoeveelheid is gewoon erg laag. Ik drink overigens alleen in de avond of met gelegenheden light dranken, overdag alleen water.





Dit is misschien in een later stadium interessant. Bedankt voor de tip!

Ik hoor het allemaal graag zeggen de beginnersgains en spiermassa aanmaken en terwijl vet verliezen. In de praktijk slaagt het meestal tegen.
 
Daarom is mijn doel ook eerst afvallen, en dan pas KT doen. We gaan het zien. Mocht het echt geen zoden aan de dijk zetten kan ik altijd gaan clean bulken. en daarna weer cutten.
Er is geen enkele goeie reden waarom je al niet aan KT zou doen terwijl je doel nog afvallen is.
 
Daarom is mijn doel ook eerst afvallen, en dan pas KT doen. We gaan het zien. Mocht het echt geen zoden aan de dijk zetten kan ik altijd gaan clean bulken. en daarna weer cutten.

Waarom niet direct met KT beginnen? Niet direct met KT beginnen maar eerst zonder KT afvallen is verloren tijd vind ik.

Je kan beter nu al beginnen met KT.

Zoals Banshee hierboven al zegt:Er is geen enkele goeie reden waarom je al niet aan KT zou doen terwijl je doel nog afvallen is.
 
Waarom niet direct met KT beginnen? Niet direct met KT beginnen maar eerst zonder KT afvallen is verloren tijd vind ik.

Je kan beter nu al beginnen met KT.

Zoals Banshee hierboven al zegt:Er is geen enkele goeie reden waarom je al niet aan KT zou doen terwijl je doel nog afvallen is.
Dit is plagiaat
 
Het is ook zeker de bedoeling om al eerder te gaan beginnen met KT terwijl ik aan het afvallen ben. Wat ik eigenlijk meer bedoel is dat ik waarschijnlijk pas echt resultaat zal krijgen van KT als ik weer op of boven onderhoud ga eten. Momenteel ben ik dus nog niet begonnen met KT.
In het begin ga je zeker vooruitgang zien, afvallen of niet
 
Hoeveel tijd heb heb je over wanneer je van het werkt komt en dat je vrouw moet beginnen? Want als je eerst nog samen gaat eten en ze daarna pas moet werken. Zou je er voor kunnen kiezen om gelijk na het werk te sporten 2 a 3x in de week. En dan gewoon later eten?
 
Of een degelijke homegym aanschaffen.
 
Back
Naar boven