XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (16 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Met alle respect voor mensen die anoniem willen blijven, maar ik vraag me dus af of mensen die hier hun hoofd niet zichtbaar maken in de sportschool ook met een masker op trainen. Of zijn dat die lui die altijd met een capuchon op trainen?

    Die vergelijking Bert... De cut hits you hard.

    Foto's zullen vrijwel altijd op internet te vinden blijven voor eenieder die toegang heeft tot het internet. Dat is met je aanwezigheid in de gym wel anders.
     
    Maar wie was AVG?
     
    Met alle respect voor mensen die anoniem willen blijven, maar ik vraag me dus af of mensen die hier hun hoofd niet zichtbaar maken in de sportschool ook met een masker op trainen. Of zijn dat die lui die altijd met een capuchon op trainen?

    Ik... train... ook... anoniem (homegym ;))
     
    Die vergelijking Bert... De cut hits you hard.

    Foto's zullen vrijwel altijd op internet te vinden blijven voor eenieder die toegang heeft tot het internet. Dat is met je aanwezigheid in de gym wel anders.
    Mijn post was ook een beetje als grap bedoeld, ik kan mij best voorstellen dat sommige mensen het niet tof vinden als ze herkenbaar op internet staan, alhoewel ik denk dat dat op dit forum wel meevalt. Facebook en social media e.d. moet je meer mee oppassen op het gebied van privacy.
     
    nog een foto'tje die gemaakt werd in aanloop naar de contest

    IMG_8278.JPG
     
    Goede kuiten. Onderarmen mogen wel wat buffer.
     
    Back
    Naar boven