MuscleMeat

NSFW! Tren & Jerry’s

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Oei, dit was heftig.

Ten eerste gooi ik vrolijk mijn bidon in m'n tas met alles erin, kom ik er 10 minuten later achter dat ie lek is, oftewel alles zeiknat (inclusief squatschoenen). Vandaag dus squatten op platte superstars.
Ook had ik gekeken bij de verkeerde week (eerste training voor de deload), dus ik vrolijk 107,5x4-6 (5) gesquat, denkende dat ik klaar was. Zag ik toch 110x3 en 115x1-2 op de planning staan...

Training dus als volgt;
Squat 107,5x5 / 110x3 / 115x2 > squatten zonder hakken, ging eigenlijk best prima.
Deadlift 137,5x3 / 142,5x2 > deadlift best easy, normaal op sokken, nu op superstars, voelde steviger.

Heb het hierbij gelaten, vond t wel prima zo (optional excercises geskipt).
 
Gewerkt van 12-22u, training maar gelaten voor wat het is. Morgen de hele dag vrij (alleen sochtends theorie examen), dus in het begin van de middag maar even gaan knallen.
 
Achja, dat bouwt karakter :)

Prima schoenen om mee te squatten toch!
 
Achja, dat bouwt karakter :)

Prima schoenen om mee te squatten toch!

Ja in principe wel, erg stevige zool dus biedt flink wat ondersteuning, moet zeggen dat ik de hak ook minder mis dan voorheen, mobiliteit zal toch wel verbeterd zijn de afgelopen tijd.
 
Momenteel aan het bankdrukken, weer die vieze strain in m'n rechter schouder als ik omhoog press.
 
Oké, dat was dat..

Bench 65x3 / 67,5x3 en 72,5x1
DB Row 26x10 / 26x10 / 30x8 en 32x6
OHP 25x12 / 25x12 / 35x10 en 35x8
Neutral grip pullups BWx6,4,3,3

Superset Farmers walks + Keg walks + Sprints (2x)

Misschien binnenkort langs de fysio voor de schouder, voor zover ik in kan schatten lijkt t me niet iets wat opgelost wordt met 'gewoon rust,' een form dingetje is of iets met te zwaar gewicht.
Overhead presses geen last van, alleen horizontale presses (zelfs 1 push-up).
 
Heb je het ook bij dumbbell Benchpress ?
 
Squat 117,5x1 (of 2) > 2 reps eruit gedrukt maar weet niet zeker of de tweede wel op diepte was, ik houd het maar op 1 voor de zekerheid.
Paused conv deadlift 102,5x4 / 105x4 / 110x4 > niet helemaal de bedoeling, dacht toch echt dat er deadlift assistance stond, niet dus.. laatste set van 110kg had ook maar 2x gemoeten. Naja, beetje meer is ook geen ramp.
Kloten met rack pulls
+Beetje leg extensions & calf raises (2x15)

En Camelus ook last bij DB press
 
Hmm that sucks, anders kon je hem vervangen..
 
Veel drinken
 
Gaat prima
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet meer wat, hoe, waar en wanneer maar we zijn netjes, zonder kleerscheuren op de bank wakker geworden. Wel een flinke blauwe plek achterop m'n heup, zal wel gevallen zijn oid, geen idee meer.
 
Vandaag de hele dag aan t werk, niet kunnen trainen, vanavond stukje wandelen (met rugzak?), en eventueel wat cardio.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven