XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

  • Als je nog libido hebt ben je niet droog genoeg bro!!
    Libido is bij mij structureel al een issue, ondanks dat ik natty ben. Dat betekent ook dat je onderarmen nog wat harder moeten werken om iets te bereiken ;);).
    VP-meting (vierpunts): 11 mm.
     
    Libido is bij mij structureel al een issue, ondanks dat ik natty ben. Dat betekent ook dat je onderarmen nog wat harder moeten werken om iets te bereiken ;);).
    VP-meting (vierpunts): 11 mm.
    Issue als in? Te hoog..of weg?
     
    Libido is bij mij structureel al een issue, ondanks dat ik natty ben. Dat betekent ook dat je onderarmen nog wat harder moeten werken om iets te bereiken ;);).
    VP-meting (vierpunts): 11 mm.
    Goeie meting. Bicep, tricep, rug en buik? Wat zijn je nummers op de individuele ipv total?

    Volgende bulk test er in en libido komt helemaal goed :cool:
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Ik heb alleen maar libido en geen gains ;)
     
    Goeie meting. Bicep, tricep, rug en buik? Wat zijn je nummers op de individuele ipv total?

    Volgende bulk test er in en libido komt helemaal goed :cool:
    Bi 2, de rest 3. Ik merk wel dat ik in m'n zij en onder m'n navel nog iets meer heb. Ik heb sowieso shitty abs en ben gauw bloated, maar met vochtafdrijven trekt dat wel weg. Eet nu elke dag broccoli of asperges.
     
    Toch al enige tijd aan het trainen. Ben over het algemeen wel tevreden met mijn fysiek. In het verleden enkele zware schouderblessures gehad en verleden jaar een zware knieblessure.

    Tips voor fotoshop skills ook altijd welkom :p
    M1.jpg
     
    je oogt massiever dan je stats
     
    Back
    Naar boven