AndroidHealthClinic

Phenibut

Bezoekers in dit topic

Nee nooit eigenlijk, max was 2x in 2 weken maar merk gelijk een irritant hoge hartslag de dagen nadien

Denk dat iedereen er anders op reageert.. Maar lichamelijk verslavend is het in ieder geval wel
 
Ik heb het denk nu 2 jaar gebruikt. Leuk spul. Maar ben wel ff klaar met al die pieken en dalen steeds.
 
Ik heb het denk nu 2 jaar gebruikt. Leuk spul. Maar ben wel ff klaar met al die pieken en dalen steeds.
2 jaar geeeez, dagelijks/ meerdere keren per week?
 
2 jaar geeeez, dagelijks/ meerdere keren per week?
Nee, 3x per week meestal. Ma/wo en vrijdag. Op een gegeven moment voelde ik er niet zoveel meer van en op dagen dat ik niet nam voelde ik me ronduit kut. De laatste tijd ging alles me enorm voor de wind maar zat ik toch niet goed in mn vel. Zodoende er achtergekomen dat ik gewoon de phenibut moet droppen. Voel me nu stuk beter. Alsof ik elke dag phenibut op heb :)
 
Word het ook nog wel recreatief gebruikt hier of niet?
 
Heb gelukkig net weer een wat gekocht.. zou er van balen als het verboden werd.
 
Nadat ik ziek ben geweest ben ik er mee gestopt.. ik weet niet zeker of het van de pheni kwam of dat ik de laatste tijd te druk ben geweest.

Misschien in de toekomst weer, mis het niet eigenlijk
 
Zojuist ook bij EditieNL geweest. Zeker komkommertijd.
 
Wel bizar. Ik ken een jongen die via de verslavingszorg is afgekick van GHB maar nu elke dag SCHEPPEN vol phenibut neemt. Is letterlijk minstens zo erg.

Leven met een phenibut verslaving is aanzienlijk minder destructief dan een ghb verslaving.
 
leg uit? mijn inziens is t beide hetzelfde ivm lichamelijke afhankelijkheid

Je bent allebei afhankelijk maar vanwege de korte halfwaardetijd is het veel lastiger met G leven dan met phenibut. Zodra je 15 minuten te laat bent met doseren begin je al para te worden met G. Laat staan als je een paar uur niet kan doseren dan kunnen ze je afvoeren. Dan nog de momenten dat je te hoog doseert en nokkie gaan (gewenst of ongewenst). Phenibut kan je beperken tot 1 a 2 doseringen per dag. Sowieso kan je met phenibut veel makkelijker afbouwen ook. Je kan vrij eenvoudig je dosis halveren en pas op het einde van je taper begint het echt kut te worden met slapeloosheid enzo. Een 10 gram phenibut per dag gewoonte kan je best jaren volhouden zonder al te veel kleerscheuren. Als je 24/7 G neemt eindig je 99% zeker na een x-aantal maanden in een kliniek.
 
Je bent allebei afhankelijk maar vanwege de korte halfwaardetijd is het veel lastiger met G leven dan met phenibut. Zodra je 15 minuten te laat bent met doseren begin je al para te worden met G. Laat staan als je een paar uur niet kan doseren dan kunnen ze je afvoeren. Dan nog de momenten dat je te hoog doseert en nokkie gaan (gewenst of ongewenst). Phenibut kan je beperken tot 1 a 2 doseringen per dag. Sowieso kan je met phenibut veel makkelijker afbouwen ook. Je kan vrij eenvoudig je dosis halveren en pas op het einde van je taper begint het echt kut te worden met slapeloosheid enzo. Een 10 gram phenibut per dag gewoonte kan je best jaren volhouden zonder al te veel kleerscheuren. Als je 24/7 G neemt eindig je 99% zeker na een x-aantal maanden in een kliniek.

ok ik snap wat je bedoeld. met g is het idd wat lastiger heb er ervaring mee gehad, ook met phenibut beide is gewoon ellende die lichamelijke klachten erdoor enz echt vreselijk :headbang: ik waag me dr nooit meer aan :roflol:
 
Leven met een phenibut verslaving is aanzienlijk minder destructief dan een ghb verslaving.

Ja dat wel inderdaad. Ik doelde op de lichamelijke ontwenning. Elke 2-3 uur G moeten nemen met je dikke plofkop van al het zout en zwarte wallen omdat je nooit eens door kan slapen.. Niets is erger dan dat.
 
Afgelopen tijd het af en toe 4 dagen achter elkaar genomen (gemiddeld 4/6gram per dag) maar de 3 dagen dat ik niks neem merk ik totaal geen afkick of iets.. slaap net zo goed voel me top..

Geestelijk merk ik wel dat het verslavend kan werken maar lichamelijk waar iedereen het over heeft merk ik niks van (tot nu toe)
 
Vreemd dat je dat niet gaat merken. Ik word eerder lichamelijk verslaafd dan geestelijk. Iemand een linkje van die editieNL aflevering?
 
Afgelopen tijd het af en toe 4 dagen achter elkaar genomen (gemiddeld 4/6gram per dag) maar de 3 dagen dat ik niks neem merk ik totaal geen afkick of iets.. slaap net zo goed voel me top..

Geestelijk merk ik wel dat het verslavend kan werken maar lichamelijk waar iedereen het over heeft merk ik niks van (tot nu toe)

Dat komt vanzelf wel als je lang genoeg door gaat. Ik heb ook jaren 2x per week ghb genomen zonder issues en opeens begint het toch langzaam maar zeker: als het uitwerkt depressed en angstig. Als je receptoren eenmaal gaar zijn en je hebt een keer een traumatische afkick gehad kan je niet meer terug. Ik zou het zelf niet zo ver laten komen.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen tijd het af en toe 4 dagen achter elkaar genomen (gemiddeld 4/6gram per dag) maar de 3 dagen dat ik niks neem merk ik totaal geen afkick of iets.. slaap net zo goed voel me top..

Geestelijk merk ik wel dat het verslavend kan werken maar lichamelijk waar iedereen het over heeft merk ik niks van (tot nu toe)

Heel erg bizar. Maar het is inderdaad wat Rob G al zei. Ik heb zelf - voor ik pheni ontdekte - al eens mijn receptoren gefrituurd met dagenlange GHB binges. Nu is een hap phenibut al genoeg om deze weer te ontregelen.

Koester die goeie hersenpan van je. Gebruik pheni met mate.
 
Back
Naar boven