Fitness Seller

hoi!!

Bezoekers in dit topic

murphysmurf

Novice
Lid geworden
8 aug 2018
Berichten
10
Waardering
3
Lengte
1m67
hoi allemaal!!

Ik ben Murphy, 38 jaar mama van 2 kids ..

In het verleden veel aan zwemmen, bootcamp en krachttraining gedaan .

Helaas 6 mnd geleden een zware blessure opgelopen, ik vond het nodig om mijn scheen, kuit en enkel te breken en enkelbanden te scheuren.. Het revalideren gaat goed, mijn been wordt steeds sterker echter kamp ik nog met een tendinopathisch beeld in mijn knie wat de boel even ophoudt en zorgt voor veel overlast.

Ik sta te popelen om mijn voeding weer op scherp te zetten en weer te kunnen gaan trainen want dit alles heeft niet echt een goede uitwerking gehad op mijn lijf.

Momenteel ben ik gestart met zwemmen, en probeer ik een schema te maken om mijn bovenlijf weer langzaam aan te gaan trainen, ik heb daarvoor hier al een topic geopend.

Er mag zeker wat vet gedumpt worden en er is heerlijk veel winst te behalen!!

Soms is het zoeken naar de sportmomenten als alleenstaande moeder met 2 banen, maar ik heb ontzettend veel zin om mijn passie voor sport weer op te pakken!!!

Fijne avond allemaal!!
 
Hoi

Serieuze blessure zo... Goed om te horen dat je de draad weer wilt oppakken.

Succes!
 
Hoi

Serieuze blessure zo... Goed om te horen dat je de draad weer wilt oppakken.

Succes!
thanks!!!

tja met stilzitten word het niet beter en krijg ik mijn figuur niet terug hahaha.

nu naar bed, en bij een goede nacht morgen voor het werk naar de sportschool!!
 
Wees welgekomen!
Mooi dat je je doelen wilt bereiken omwille hoe moeilijk je het ook hebt.
Veel respect voor een alleenstaande moeder van 2 kinderen met een dubbele baan.
Lijkt me allemaal niet zo simpel.
Succes girl!
 
Wees welgekomen!
Mooi dat je je doelen wilt bereiken omwille hoe moeilijk je het ook hebt.
Veel respect voor een alleenstaande moeder van 2 kinderen met een dubbele baan.
Lijkt me allemaal niet zo simpel.
Succes girl!


Thanks!!

Neuh het is niet altijd simpel, maar het kan echt veel erger. Ik heb Absoluut geen reden tot klagen , ben niet zielig of wat dan ook hahaha.

Mijn doel zal ik weer halen, misschien niet heel snel maar komen zal ik er ;-)
 
Succes. Zeldzame naam trouwens, Murphy.
 
Succes. Zeldzame naam trouwens, Murphy.


thanks, tot nu toe gaat hij goed. 6 maanden niets uitgevoerd, en na 2 trainingen 4e set deadliften 55 kg 7 hh. Dus ik klaag niet.

Ja haha , maar is niet mijn eigen naam hoor, mijn ouders hebben toch besloten hun dochter een andere naam te geven dan deze. Maar blijf hier graag een beetje incognito .
 
Back
Naar boven