MuscleMeat

Is xyzyx aan het trollen?

Bezoekers in dit topic

Steks

Enormous Athlete
Lid geworden
21 feb 2017
Berichten
40.187
Waardering
38.245
Lengte
1m82
Massa
92kg
Wat is dat met de nieuwe leden van de afgelopen tijd? Het lijkt wel op xyzyx 24/7 aan het trollen is.
 
Bedankt
 
  • Like
Waarderingen: mat
Wat is dat met de nieuwe leden van de afgelopen tijd? Het lijkt wel op xyzyx 24/7 aan het trollen is.
Tijd voor de moderators om een ip-check te doen.
 
Ik heb gehoord dat de politie heeft gevraagd om xyz te unbannen,het is een stuk minder veilig voor jonge meisjes nu die zoveel tijd over heeft...
 
Ik heb gehoord dat de politie heeft gevraagd om xyz te unbannen,het is een stuk minder veilig voor jonge meisjes nu die zoveel tijd over heeft...
Heeft xyzxyz een ban? Wist ik helemaal niet! In welk topic is hij ontspoord?
 
Tijd voor de moderators om een ip-check te doen.

Veel leden, waaronder ik, hebben een vpn server. Ik weet niet hoe het forum daar mee omgaat? Sanca Saxon of RFFNCK, herkent het forum vpn servers of linken jullie regelmatig foutief leden aan hetzelfde ip omdat ze vpn servers gebruiken?
 
Laatst bewerkt:
Ik kan als goed geïnformeerd lid vertellen dat de enige echt xyzyxzyx, DBB god en meester der ongeloofwaardige verhalen zich nog steeds in ons midden bevindt.
 
Veel leden, waaronder ik, hebben een vpn server. Ik weet niet hoe het forum daar mee omgaat? Sanca Saxon of RFFNCK, herkent het forum vpn servers of linken jullie regelmatig foutief leden aan hetzelfde ip omdat ze vpn servers gebruiken?

VPN's worden herkend en rekening mee gehouden. Ook moeten we rekening houden met publieke wifi verbindingen. Er wordt vooral gekeken naar postgedrag om de kloontjes eruit te vissen.
 
Back
Naar boven