AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Deze ochtend rek ik me uit, krak, een vreemd geluidje in de nek.... al een hele dag een pijnlijke, stijve nek. Great.
     
    Deze ochtend rek ik me uit, krak, een vreemd geluidje in de nek.... al een hele dag een pijnlijke, stijve nek. Great.
    Dat is inderdaad rot. Heb je al eens acute torticollis gehad? Had ik onlangs voor de eerste keer, vermoedelijk door verkeerd gelegen te hebben tijdens slapen. Was heel pijnlijk.
     
    Deze ochtend rek ik me uit, krak, een vreemd geluidje in de nek.... al een hele dag een pijnlijke, stijve nek. Great.

    Succes man, hopelijk morgen weer wat flexibeler.
     
    Succes man, hopelijk morgen weer wat flexibeler.
    Thanks!
    Een aantal jaar geleden geopereerd en twee nekwervels werden toen gefusioneerd (geen idee hoe ik het anders moet zeggen). MAar nooit geen probleem meer gehad. Behalve dus sinds deze ochtend; Hopelijk morgen inderdaad beter.
     
    Dat is inderdaad rot. Heb je al eens acute torticollis gehad? Had ik onlangs voor de eerste keer, vermoedelijk door verkeerd gelegen te hebben tijdens slapen. Was heel pijnlijk.
    Ik denk het niet. Vroeger wel heel vaak een stijve en pijnlijke nek gehad. En vaak was het door fout te trainen. Bij zware sets spande ik te hard de nek op en dan was het "klik" of "krak" en ik wist: fuck, weer een week een stijve nek.
     
    Ik denk het niet. Vroeger wel heel vaak een stijve en pijnlijke nek gehad. En vaak was het door fout te trainen. Bij zware sets spande ik te hard de nek op en dan was het "klik" of "krak" en ik wist: fuck, weer een week een stijve nek.
    kan ook leeftijd gerelateerd zijn , kraak ook aanzienlijk harder dan 10 jaar terug
     
    Vandaag bijna aangereden door een idioot in een kia sorento met belgisch kenteken, toen ie uitstapte gelijk een nekslag gegeven.
    hahahahahhahahahahahhahaha, geweldig!!!!!! 10000000000000000000000 karmapunten!
     
    kan ook leeftijd gerelateerd zijn , kraak ook aanzienlijk harder dan 10 jaar terug
    Viel mij juist op dat ik minder kraak dan toen ik 20 a 25 was. Doe nu ook aanzienlijk minder aan sport, mogelijk dat dat ook wat uitmaakt. Wel interessant vraagstuk trouwens...
     
    Bruin worden is officieel opgegeven :')

    IMG_20180817_102609.jpg
     
    Back
    Naar boven