Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

  • Vaak een gebrek aan deftige poten als ze je zwaarder schatten ;)
     
    Had graag tips van je gehad..

    in een tennisbal knijpen...

    of gewicht aan een ketting op- en afrollen:
    Wrist-Roller-300x250.jpg
     
    Vaak een gebrek aan deftige poten als ze je zwaarder schatten ;)

    Gebrek aan poten is er na mijn zware knieblessure zeker en vast (twee maal op 1 jaar tijd geopereerd voor gescheurde kruisbanden). Daarvoor wel degelijk ook stevige poten en werd ik ook al zwaarder ingeschat. Ben momenteel nog altijd bezig met herstel.
     
    Gebrek aan poten is er na mijn zware knieblessure zeker en vast (twee maal op 1 jaar tijd geopereerd voor gescheurde kruisbanden). Daarvoor wel degelijk ook stevige poten en werd ik ook al zwaarder ingeschat. Ben momenteel nog altijd bezig met herstel.

    Herkenbaar hoor, lastig wanneer het lichaam niet meewerkt ;)
     
    Herkenbaar hoor, lastig wanneer het lichaam niet meewerkt ;)

    Ja, heb de operaties en het herstel zwaar onderschat. Praktisch opnieuw moeten leren lopen....alle kracht en explosiviteit volledig kwijt :(
     
    Met dikke chest is het ook logischer dat je zwaarder geschat wordt, vaak t eerste wat je ziet. Chest is wel Nice, goed vol
     
    Ooit kom je er nog wel achter dat je door een vrouw tevreden te houden nog veel meer onderarm training kunt krijgen.
    Ja meer onderarm training als hipthrusters op een gegeven moment
     
    Hoi,

    2DE8D76C-BA5E-495A-80E9-9B36140C9B1C.jpeg D31CF7FD-2A94-4739-BCD8-511C82AB87D9.jpeg0C6BC4D0-FCFD-49B3-BF01-4B8348800722.jpeg

    Eerste foto was ik +- 92/93KG.

    Vanmorgen gewogen en op de laatste twee ben ik 103.6KG.

    Uiteraard in de bulk, alles op alles om de benen te laten groeien....

    Ik ben 195CM, ben begonnen op 70KG, zwaar ondervoed.

    Oh ja, ik snoep nu... :-)
     
    Back
    Naar boven