Fitness Seller

Wat eet je nu?

Bezoekers in dit topic

:D.

Jazeker ik ken alle trucjes (crystal clear, veel water drinken etc.). Het gaat bij mij niet eens echt mis door "honger" maar meer door verveling of momenten dat ik even niet nadenk. Ik ben bijvoorbeeld gewoon constant goed bezig en heb geen eens behoefte om te cheaten. Maar dan komt er met regelmaat zo'n momentje dat ik me verveel (en moe ben ofso) en dan crave ik in eens dingen als chocola of gewoon suiker in general. Zoals vanmiddag zet ik me daar gewoon overheen maar dan komt er een 5 minuten momentje waarin ik gewoon simpelweg even niet goed nadenk en dan zit je in eens te vreten. En mijn maag kan helaas erg veel hebben ook al zit ik in de cut :roflol:.

Te lage calorieën is niet het probleem. Voornamelijk de verveling i guess.

Dit heb ik ook vaak als ik cut ram ik in verveling even 3/4k kcal naar binnen in 5 minuten, en heb ik weer 1 week voor niets gecut...
 
Dit heb ik ook vaak als ik cut ram ik in verveling even 3/4k kcal naar binnen in 5 minuten, en heb ik weer 1 week voor niets gecut...

Weet niet of dit nu sarcastisch of serieus is"?
 
3 of 4000 calorieën binnen 5 minuten. Tuurlijk pik.
 
3 of 4000 calorieën binnen 5 minuten. Tuurlijk pik.

Daarom zei ik, weet niet of je dit sarcastisch bedoeld. Je moet niet alles zo letterlijk nemen man.
 
Weet niet of dit nu sarcastisch of serieus is"?
Oke, 5 minuten misschien wat overdreven maar in een kwartier lukt het makkelijk. vooral als mijn vriendin dingen in huis heeft als chocolade/borrelnootjes.

Want dan zit je er zo aan.

3 of 4000 calorieën binnen 5 minuten. Tuurlijk pik.

Oke, 5 min is idd overdreven maar lees hier boven.
Tevens krijg ik 3k kcal makkelijk weg in 5minuten, 1 zak borrelnootjes en een reep chocolade.
 
Vardy Het eten is in ieder geval zomaar weg :P
 
Blauwe bessen met mango

20180817_205305.jpg
 
:D.

Jazeker ik ken alle trucjes (crystal clear, veel water drinken etc.). Het gaat bij mij niet eens echt mis door "honger" maar meer door verveling of momenten dat ik even niet nadenk. Ik ben bijvoorbeeld gewoon constant goed bezig en heb geen eens behoefte om te cheaten. Maar dan komt er met regelmaat zo'n momentje dat ik me verveel (en moe ben ofso) en dan crave ik in eens dingen als chocola of gewoon suiker in general. Zoals vanmiddag zet ik me daar gewoon overheen maar dan komt er een 5 minuten momentje waarin ik gewoon simpelweg even niet goed nadenk en dan zit je in eens te vreten. En mijn maag kan helaas erg veel hebben ook al zit ik in de cut :roflol:.

Te lage calorieën is niet het probleem. Voornamelijk de verveling i guess.

Uit verveling eten... nooit weer last van gehad toen we kinderen kregen ;).

Maar serieus zonde van je werk als je dat gebeurd, aangenomen dat je niet onbewust te weinig eet, zit er niets anders op dan goed onthouden hoe het voelt als je zoveel gegeten hebt en bij je volgende aankomende vreetbui bedenken hoe onbevredigend het is om te cheaten.

Disclaimer: zit op onderhoud, dus heb makkelijk praten.
 
Oke, 5 minuten misschien wat overdreven maar in een kwartier lukt het makkelijk. vooral als mijn vriendin dingen in huis heeft als chocolade/borrelnootjes.

Want dan zit je er zo aan.



Oke, 5 min is idd overdreven maar lees hier boven.
Tevens krijg ik 3k kcal makkelijk weg in 5minuten, 1 zak borrelnootjes en een reep chocolade.

Een 1kg pot Calve pindakaas bevat 6510kcal, daarvan moet je dus 770 gram eten om 5000 kcal binnnen te krijgen.

Iets minder dan 4/5 van een grote pot pindakaas in vijf minuten, klinkt niet makkelijk, maar ook niet onhaalbaar toch?

vrijwiliggers voor deze uitdaging?
 
Tagliatelle, gerookte zalm, prei, tomaat met wat olijfolie, knoflook, dille, peper en zout.

Snelle eenpots lunchgerecht door prei op het einde even mee te koken. Geen visfan, maar liever af en toe vis dan visolie supplementen :S.
 
Bubs ben jij netjes geweest ?
 
Bubs ben jij netjes geweest ?
Redelijk.
Ontbeten met een cracker, pindakaas en banaan. Middag salade met kip en wat brood. Tussendoor brood, pindakaas, de rest van de banaan en whey met amandelmelk. Avondeten pladijs met aardappelen en een salade.
Wel wat zoute koekjes binnengespeeld tijdens het vrijwilligerswerk...
 
Redelijk.
Ontbeten met een cracker, pindakaas en banaan. Middag salade met kip en wat brood. Tussendoor brood, pindakaas, de rest van de banaan en whey met amandelmelk. Avondeten pladijs met aardappelen en een salade.
Wel wat zoute koekjes binnengespeeld tijdens het vrijwilligerswerk...
Net burgerking gehad hier lol.. Ben id cut..
 
Back
Naar boven