Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Boottochtje in Hellendoorn, ga er in zitten en het hele bootje zakte onderwater, kletspoten, tas doorweekt, brood doorweekt, achterwerk nat en het vriendelijk verzoek of de rest aan de andere kant van het bootje wilde zitten... lag overduidelijk aan het bootje, zag mensen ver voor mij in de rij die bijna twee maal zoveel moesten wegen. Dochters e vrouw vonden het wel fun, mij een beetje uitlachen en daarna in het restaurant eten gaan halen :(.

    Gelukkig was ik zo weer droog met dit weer, baalde vooral dan mijn lekkere broodjes doorweekt waren.

    Klein parkje trouwens, ook haast geen rijen... dat zijn we niet gewend. De drakennest is ook een draak trouwens, die achtbanen stellen niets voor, maar die draaiende plaat dat heen en weer gaat voor de jonge kinderen :S.
     
    Boottochtje in Hellendoorn, ga er in zitten en het hele bootje zakte onderwater, kletspoten, tas doorweekt, brood doorweekt, achterwerk nat en het vriendelijk verzoek of de rest aan de andere kant van het bootje wilde zitten... lag overduidelijk aan het bootje, zag mensen ver voor mij in de rij die bijna twee maal zoveel moesten wegen. Dochters e vrouw vonden het wel fun, mij een beetje uitlachen en daarna in het restaurant eten gaan halen :(.

    Gelukkig was ik zo weer droog met dit weer, baalde vooral dan mijn lekkere broodjes doorweekt waren.

    Klein parkje trouwens, ook haast geen rijen... dat zijn we niet gewend. De drakennest is ook een draak trouwens, die achtbanen stellen niets voor, maar die draaiende plaat dat heen en weer gaat voor de jonge kinderen :S.
    in bobbejaanland mag je de bootjes in de wildwaterbaan neit te zwaar belasten, 4 gymbro's op redelijk formaat is vastlopen
     
    ken het gevoel sterkte man , speelt zich vast een filmpje af in je hoofd van alle onzinnige lijpe acties
     
    Tnx.
    Met zijn ouders had ik geen contact dus nee.

    Ik vroeg het omdat een beetje ouder graag van vrienden horen op dit soort dagen, het is ook fijn voor ze om te weten dat hun kind gemist wordt door anderen. Dat ze je niet kennen maakt het waarschijnlijk extra interessant om via jouw verhalen een klein stukje van zijn leven mee te maken dat ze nog niet kenden en te merken dat hij ook daarin iets betekend heeft voor anderen.

    Sterkte.
     
    ken het gevoel sterkte man , speelt zich vast een filmpje af in je hoofd van alle onzinnige lijpe acties

    Tnx bro, idd gekke flashbacks :')


    Tnx!

    Ik vroeg het omdat een beetje ouder graag van vrienden horen op dit soort dagen, het is ook fijn voor ze om te weten dat hun kind gemist wordt door anderen. Dat ze je niet kennen maakt het waarschijnlijk extra interessant om via jouw verhalen een klein stukje van zijn leven mee te maken dat ze nog niet kenden en te merken dat hij ook daarin iets betekend heeft voor anderen.

    Sterkte.

    Tnx bro, goed punt, heb vandaag iig iets achtergelaten op z'n condoleance register dus waarschijnlijk weten ze wel dat er nog steeds mensen aan hem denken.:)


    Dankjewel.:)
     
    Tnx.
    Met zijn ouders had ik geen contact dus nee.
    Sterkte. :sad:
    Dat zijnvan die momenten om even te relativeren en te (zelf)reflecteren en te beseffen dat we ons dagelijks druk maken om de meest onzinnige dingen. Vervolgens besef je dat het leven doorgaat en de wereld door blijft razen, wat er ook gebeurt.
     
    Sterkte. :sad:
    Dat zijnvan die momenten om even te relativeren en te (zelf)reflecteren en te beseffen dat we ons dagelijks druk maken om de meest onzinnige dingen. Vervolgens besef je dat het leven doorgaat en de wereld door blijft razen, wat er ook gebeurt.

    Tnx!
    True en ook wordt je herinnerd aan je eigen sterfelijkheid.
     
    aan je eigen sterfelijkheid.
    “Remembering that dead is the most important tool I've ever encountered to help me make the big choices in life. Because almost everything — all external expectations, all pride, all fear of embarrassment or failure - these things just fall away in the face of death, leaving only what is truly important. Remembering that you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart.” - Steve Jobs
     
    Hopelijk niets ernstigs Bups..:(
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Verlof is voorbij :(
    En allerlei andere sh*t de laatste tijd :sad:
    Aii weer overschakelen in de werkmodus....ik hoop dat je het niet uit de hand laat lopen....achter de wolken schijnt de zon ;)
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Back
    Naar boven