Fitness Seller

procedure dopingcontroles belgie

Bezoekers in dit topic

LapidumSanctus

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 sep 2012
Berichten
1.016
Waardering
66
Lengte
1m81
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
Hey, zoals velen heb ik gehoord over de dopingcontroles in sportcentra in Belgie(Vlaanderen, althans). Ook weet ik dat mensen hier op het forum dit zelf hebben meegemaakt.

Ik vraag me af hoe het verloopt als je een Nederlander bent die in Nederland woont. Stel je moet even plassen, en later komt de uitslag (die laten we aannemen positief zal zijn). Als jij dan al terug in Nederland zit van je korte vakantie in Belgie, moet je dan door de Nederlandse politie uitgeleverd worden aan Belgie voor je boete/uitspraak? Want naar ik weet levert de Nederlandse politie mensen niet zomaar uit aan een ander land, zeker niet als het gaat over een overtreding betreffende een middel dat in Nederland (zoals AAS) gedoogd is, en waarvan de straf alleen maar uit een (forse) boete bestaat.
 
Op welke planeet leef jij? Uitgeleverd worden om een boete ???. Wanneer ik in NL geflitst wordt omdat ik te vlug rijd, krijg ik die boete in België opgestuurd en moet ik die betalen. Betaal ik die niet en wordt ik ooit gecontroleerd in NL, zal ik een pak meer betalen en is er zelfs kans dat men wagen in beslag wordt genomen. En zo zal dat in jouw geval ook gaan indien je hier een boete krijgt als buitenlander.
 
Volgens mij is er al een topic over en volgens mij is daar in gepost dat ze Nederlanders niet controleren zoek anders even topic op
 
Als jij lid bent van een Belgische sportclub mag je gecontroleerd worden. Boeit niet welk land je vandaan komt.

Hoe ze dat verder afhandelen met die boete weet ik niet maar ze zullen je niet uitleveren lol.
 
Weigeren staat volgens mij gelijk aan positief testen.. Maar aangezien een boete uit de meeste EU landen ook gewoon op de deurmat valt, gok ik dat ze je vast weten te vinden. En natuurlijk geldt de locale wet- en regelgeving van het land waar jij je op dat moment in bevindt.
 
Weigeren staat volgens mij gelijk aan positief testen.. Maar aangezien een boete uit de meeste EU landen ook gewoon op de deurmat valt, gok ik dat ze je vast weten te vinden. En natuurlijk geldt de locale wet- en regelgeving van het land waar jij je op dat moment in bevindt.

Ja das bij bijv flitsen wel het geval, maar bij anabolen is geen europese regelgeving, gelukkig.

Probleem is dan als je weer naar belgie gaat je wel zwaar de sjaak bent als de politie je ziet.

Vroeg me alleen af of hier nederlanders waren die het hadden meegemaakt.
 
Ja das bij bijv flitsen wel het geval, maar bij anabolen is geen europese regelgeving, gelukkig.

Probleem is dan als je weer naar belgie gaat je wel zwaar de sjaak bent als de politie je ziet.

Vroeg me alleen af of hier nederlanders waren die het hadden meegemaakt.
Het gaat hem niet over Europese regelgeving ivm anabolen. Het gaat hem erover dat als je in België veroordeeld wordt voor een boete (eender welke boete, niet enkel verkeersboete) dat je als Nederlander die boete wel degelijk thuis krijgt en in principe moet betalen. Wat er verder ondernomen wordt indien je die boete niet betaalt, weet ik niet maar zoals je zegt, moet je er voor zorgen dat ze je in België zelf niet onderscheppen.
 
Ik denk ook dat je wel al heel veel pech moet hebben om zo een controle te krijgen als recreatief sporter hoor...
 
Volgens mij is er al een topic over en volgens mij is daar in gepost dat ze Nederlanders niet controleren zoek anders even topic op

Brazilianen controleren ze ook niet. Maarre ik zie alleen maar, volgens mij dit n dat en ik denk dit n dat. Niemand uit belgie hier die er meer over kan vertellen hoe het in ze werk gaat? Ik weet alleen hoe het in nederland in sommige sportscholen gaat
 
Brazilianen controleren ze ook niet. Maarre ik zie alleen maar, volgens mij dit n dat en ik denk dit n dat. Niemand uit belgie hier die er meer over kan vertellen hoe het in ze werk gaat? Ik weet alleen hoe het in nederland in sommige sportscholen gaat
Ze trappen de deur in en roepen 'FREEZE MOTHERFUCKERS'

Nee srs, ze vallen binnen en hebben vaak nooduitgangen en zelf een straat deels afgezet, vervolgens kiezen ze alle Buffe mensen er uit en die moeten plassen. Positief is een boete van 1000+ euro en een gymverbod van een aantal jaar
 
Ik ben Belg. Nog nooit iemand iets van horen zeggen in een recreatieve gym. Zal wel gebeuren, ik zeg dat de kans klein is.
Beetje te zien in welk soort gym je gaat vooral. Als er veel buffe mensen zitten dan is de kans sws een stuk groter.
 
Had in ander topic omtrent dit onderwerp gelezen dat wanneer jij jezelf kan identificeren als nederlander dat je niet gecontroleerd word.
 
Had in ander topic omtrent dit onderwerp gelezen dat wanneer jij jezelf kan identificeren als nederlander dat je niet gecontroleerd word.
De dag van vandaag kan ik mij toch identificeren als eender wat? Dont assume my gender of nationaliteit of zo iets
 
Back
Naar boven