MuscleMeat

Ritalin voor concentratieproblemen (voordelen bij het sporten?) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TygoAnoniem

Novice
Lid geworden
11 jun 2018
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
75kg
Vetpercentage
14%
Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort Ritalin gaan gebruiken voor ernstige concentratieproblemen op school. Ik sport regelmatig en heb ook een aantal supplementen.
Sindsdien het een en ander gelezen over de voordelen van Ritalin bij het sporten.

Nu vraag ik mij af of hier echt voordelen aanzitten, en of ik in combinatie met dit minder of juist meer moet gaan eten, is het verstandig dit voor mijn training te nemen of na? Ik wil sowieso even rust nemen van de supplementen om mijn lichaam te laten wennen aan de Ritalin die ik 3 daags slik.
Ter info, ik weeg ongeveer 75 kilo ben rond de 184 en schommel met mijn vetpercentage tussen de 10/15%

Als iemand advies of tips heeft graag!

Tygo
 
Wat voor voordelen zou het moeten hebben? Volgens mij heeft het eerder nadelen voor krachtsporters (heb wel eens iets gelezen over gewrichtspijn en oestrogeen geloof ik). Misschienhandig bij denksporten :o
 
Voor de focus heeft het wel voordelen, maar verder alleen nadelen denk ik. Ik gok dat dit toch wel invloed heeft op je cortisol en dus niet echt bevorderd voor je spieren.
 
Vraag maar aan Michael P. wat ritalin met je doet...
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Kwam door de vulstoffen
Eerder doordat hij het snoof in plaats van slikte.
Ritalin kan als pil worden geslikt tegen ADHD, maar wie het snuift kan het gebruiken als oppepper, zoals cocaïne. Gemalen Ritalin kan impulsen ontremmen, zo ook impulsen op agressief of seksueel vlak.
 
Gebruik dagelijks Ritalin voor mijn ADD, Spul werkt perfect. Sommigen ervaren nadelen maar daar heb ik gelukkig geen last van, behalve gevoelig tandvlees.
 
Modafinil is life.
 
Neem sinds een paar dagen ook Rilatin en heb de bijwerking dat m'n eetlust/hongergevoel weg is :/. Sporten gaat dus ook nogal k*t zonder energie.
 
ritalin troep, meuk.
 
Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort Ritalin gaan gebruiken voor ernstige concentratieproblemen op school. Ik sport regelmatig en heb ook een aantal supplementen.
Sindsdien het een en ander gelezen over de voordelen van Ritalin bij het sporten.

Nu vraag ik mij af of hier echt voordelen aanzitten, en of ik in combinatie met dit minder of juist meer moet gaan eten, is het verstandig dit voor mijn training te nemen of na? Ik wil sowieso even rust nemen van de supplementen om mijn lichaam te laten wennen aan de Ritalin die ik 3 daags slik.
Ter info, ik weeg ongeveer 75 kilo ben rond de 184 en schommel met mijn vetpercentage tussen de 10/15%

Als iemand advies of tips heeft graag!

Tygo

Ritalin is drugs kerel valt bijna onder amfetamine. Logish dat je eetlust en energie verlaagd. In je hoofd voel je je top en geconcentreerd maar als je gaat trainen ermee voel je je top maar in werkelijkheid u suck omdat je onder invloed bent. Misschien dat je een trainingspartner kan vinden en dat jullie elkaar helpen. Mag ik vragen waarom dat je het 3 dagen slikt, wat doe je dan precies.
Werkt ook 6 a 8 uurtjes ligt eraan welke je slikt. Waarschijnlijk als je het toch maar 3 daagjes slikt dan kan je trainen op de dagen wanneer je ze niet neemt.
 
Ritalin is drugs kerel valt bijna onder amfetamine. Logish dat je eetlust en energie verlaagd. In je hoofd voel je je top en geconcentreerd maar als je gaat trainen ermee voel je je top maar in werkelijkheid u suck omdat je onder invloed bent.

Ritalin = amfetamine

Ik denk dat hij met 3 x bedoelde te zeggen dat hij 3 x per dag een tabletje neemt.
 
Ik slik ook Ritalin (methylfenidaat), maar neem 't niet voor het fitnessen (sport altijd in de ochtend). Ik heb 2x gehad dat ik me niet lekker voelde worden. Als ik tot de max ging met Ritalin in m'n lijf. Met voetbal gaat 't beter, dan ben ik wel extra scherp en geconcentreerd maar ook wat meer opgefokt.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven