Fitness Seller

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Ik wil de meet op zaterdag:


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Kom je demonstreren hoe je 20x180 moet squatten?
Jep,, en jij gaat het lijdend voorbeeld mogen zijn.
Wij gaan jou als een N volpakken met zakken rijst die je vervolgens zo lang mag squatten
DOE DE BOOGIEWOOOO en de groeten van mijn behandelend therapeut uit 't rugzakje
 
Ik hoop niet dat het zo'n mannenclubje wordt, maar dat er ook nog wat vrouwen komen. Helaas kan niet iedereen en vindt HillR een of andere musical over een stom paard belangrijker dan ons. ;)
 
Ik hoop niet dat het zo'n mannenclubje wordt, maar dat er ook nog wat vrouwen komen. Helaas kan niet iedereen en vindt HillR een of andere musical over een stom paard belangrijker dan ons. ;)

Jij hebt toch ruime ervaring op kunnen doen in de sauna? :dunno:
 
Jij hebt toch ruime ervaring op kunnen doen in de sauna? :dunno:
Een traumatische ervaring en sinds toen een vervelende associatie met sauna's. Er komen toch geen homo's naar de meet?
Excuses als ik iemand beledig, ik heb verder niets tegen homo's zolang ze maar niet in de sauna achter m'n kont aan zitten.
 
Een traumatische ervaring en sinds toen een vervelende associatie met sauna's. Er komen toch geen homo's naar de meet?
Excuses als ik iemand beledig, ik heb verder niets tegen homo's zolang ze maar niet in de sauna achter m'n kont aan zitten.


mat
 
Een traumatische ervaring en sinds toen een vervelende associatie met sauna's. Er komen toch geen homo's naar de meet?
Excuses als ik iemand beledig, ik heb verder niets tegen homo's zolang ze maar niet in de sauna achter m'n kont aan zitten.
Je moet het zien als met verkopers die thuis aan de deur komen. Ze mogen aanbellen, maar jij bepaald of je ze binnen laat... :D
 
Nope, veel te ver voor mij :)
En zaterdagen zijn gereserveerd voor mijn wederhelft aangezien wij elkaar op weekdagen amper zien door onze zeer verschillende werkuren (en al mijn tijd in de gym :p).
Maar we zijn samen wel dolgelukkig toch?
 
Inb4 laveloos onteerd
 
  • Like
Waarderingen: mat
Die dag zit ik in de T-Mobile Arena in Las Vegas om Conor Mcgregor te zien. Als ik kaarten krijg tenminste maar daar voorzie ik geen problemen in:D

Dus je stelt me voor een lastige keus maar ik kies denk ik toch voor Vegas:p
Is het nog gelukt met de kaarten? Was binnen 3 min uitverkocht hoorde ik
 
Is het nog gelukt met de kaarten? Was binnen 3 min uitverkocht hoorde ik
Nee helaas ging sneller dan ik had gedacht. Echt kut!!

Achja ik was die week sowieso daar dus dan vermaak ik wel op een andere manier.
 
Nee helaas ging sneller dan ik had gedacht. Echt kut!!

Achja ik was die week sowieso daar dus dan vermaak ik wel op een andere manier.

Niet zo moeilijk daar:)
 
Back
Naar boven