AndroidHealthClinic

Sticky Forum Updates

Bezoekers in dit topic

Fixed! Een eerdere template zorgde ervoor dat dit overschreven werd, gebeurd wel eens vaker bij de klassieke stijl omdat Tijl geen directe CSS aanpassingen heeft gedaan (veel !important)

Staat nog op de planning ;)
 
Is de auto-correct taal aan te passen? De interfacetaal hier op het forum heb ik op Nederlands staan. Mijn Windowsinterface is Engels, maar mijn 'Language' staat wel op Nederlands. Toch is de auto-correct hier op het forum bij mij in het Engels en ik kan niet vinden hoe/waar ik dit aan kan passen.
upload_2018-8-19_18-26-46.png
 
Next level nazi grammer
Inderdaad, nu sluipt er mij bij ook wel eens een snelheids-/slordigheidsfoutje in, waar ik dus niet door de auto-correctfunctie op gewezen wordt. Alles dat niet Engelstalig is is nu immers rood onderstreept. Op mijn mobiel werkt de auto-correctfunctie van mijn telefoon wel (althans: hetgeen voorgesteld wordt is gebaseerd op de taal en woorden die ik veel hanteer).
 
Inderdaad, nu sluipt er mij bij ook wel eens een snelheids-/slordigheidsfoutje in, waar ik dus niet door de auto-correctfunctie op gewezen wordt. Alles dat niet Engelstalig is is nu immers rood onderstreept. Op mijn mobiel werkt de auto-correctfunctie van mijn telefoon wel (althans: hetgeen voorgesteld wordt is gebaseerd op de taal en woorden die ik veel hanteer).

But why you have to talk english. Nederlands is te gewoontjes?
 
But why you have to talk english. Nederlands is te gewoontjes?
Dat wil ik helemaal niet. Hier op het forum wil ik in het Nederlands typen, maar staat de auto-correct standaard op Engels en ik weet niet hoe ik dit kan aanpassen. Dat is het punt.

PS. Er zijn tal van redenen om buiten dit forum in het Engels te communiceren. Op mijn werk bijvoorbeeld vrij regelmatig en alle documentatie is per definitie in het Engels. Mijn studie was ook in het Engels. Dat terzijde.
 
Wie gebruikt er nou autocorrect op een computer :emo:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Wie gebruikt er nou autocorrect op een computer :emo:
Sorry, ik bedoelde eigenlijk spellingscontrole, auto-correct zou inderdaad achterlijk zijn.
 
Is de auto-correct taal aan te passen? De interfacetaal hier op het forum heb ik op Nederlands staan. Mijn Windowsinterface is Engels, maar mijn 'Language' staat wel op Nederlands. Toch is de auto-correct hier op het forum bij mij in het Engels en ik kan niet vinden hoe/waar ik dit aan kan passen.
Bekijk bijlage 434304

Het forum heeft geen spellingscontrole, je browser wel en die gebruikt de taal waarmee je windows is geïnstalleerd.

Je kan dit aanpassen bij je browserinstellingen (chrome bv.)
GoogleChrome-ChangeDictionary3.png
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Wat een digibeet zeg die BB_
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Aantal bezoekers online klopte laatste dagen niet vanwege een cache setting en voorheen ook niet helemaal vanwege een verkeerde session querie (checkt database hoeveel sessies nog actief zijn gedurende x aantal minuten). Ik heb er vandaag nog werk aan dus kan schommelen.
 
Als je een member in een topic ziet hangen en je klikt op diegene dan zitten ze weer in een ander topic en vaak zit dezelfde member in meerdere topics. Is dat een bug?
 
Laatst bewerkt:
Als je een member in een topic ziet hangen en je klikt op diegene dan zitten ze weer in een ander topic en vaak zit dezelfde member in meerdere topics. Is dat een bug?

Ja en nee :P Dit is gekoppeld aan de online status (15min timeout) en dit is voorlopig verhoogt naar 20min vanwege de leden online cache waardoor het eerder opvalt. Ik heb aan de ontwikkelaar gevraagd voor een aparte instelling maar nog geen reactie gehad.

Elke 5min wordt dit gecheckt en zou ideaal zijn dat het ook ingesteld kan worden op een 5min timeout.
 
Via de safari browser (11.1.2) op dbb komen gaat de laatste weken regelmatig moeizaam, geen enkel andere site alleen dbb. Gister hele browser leeggemaakt, toen kon ik weer op dbb, vanochtend ook nog even en nu weer niet. Chrome geen probleem, safari op tablet/ mobiel eveneens geen probleem.
 
Via de safari browser (11.1.2) op dbb komen gaat de laatste weken regelmatig moeizaam, geen enkel andere site alleen dbb. Gister hele browser leeggemaakt, toen kon ik weer op dbb, vanochtend ook nog even en nu weer niet. Chrome geen probleem, safari op tablet/ mobiel eveneens geen probleem.

Safari geeft regelmatig problemen met de forumsoftware. We gebruiken nu wel een andere cache sinds 2 weken en mogelijk heeft safari het hier moeilijk mee.

Krijg je ook een foutmelding? Via vpn is er soms een timeout bij langzame verbindingen. Maar vermoed dat het css browercache is of verwerken van gzip bestanden (gebruiken nu .br ipv gzip)
 
Nee geen foutmelding, blijft steken bij laden. Verbinding is prima te noemen verder. Ik denk zelf aan cache problemen. Safari is wat dat aangaat een lastige browser om op af te stemmen. Heb nu chrome als standaardbrowser.
 
Nee geen foutmelding, blijft steken bij laden. Verbinding is prima te noemen verder. Ik denk zelf aan cache problemen. Safari is wat dat aangaat een lastige browser om op af te stemmen.

Ik ga het grondig testen op safari en proberen te verbeteren.
 
Derksen zou je de safari browsercache eens kunnen legen en kijken of het probleem opgelost is?

De desktop versie had het inderdaad moeilijk met wat cache instellingen.
 
Back
Naar boven