MuscleMeat

Test-e & Mast-e kuurvoorstel

Bezoekers in dit topic

SBroncker

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
20 aug 2018
Berichten
438
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Hi guys,

Samuel hier. Ik lees al lange tijd sneaky mee met al jullie forums, vooral genoten van Pleisters log zeg pfoh.

Zit nu op 107kg 12%. Laatste kuur liep december 2017 af dus nu al bijna 9 maanden 'natty':p (Test-e 500mg, Deca 400mg en 2x pw HCG).

Ik wil nu een test/mast kuurtje gaan doen, ga niet bulken en wil even wat uitproberen.

Enige twijfel is bij mij de dosering, ik heb in de planning;
- test-e 250mg (week 1-12)
- mast-e 200mg (week 1-12)
- nolvadex (week 13-15)

Zou ik genoeg hebben aan deze dosering? Heb natuurlijk al een 'zware' kuur achter de rug dus vraag me af of deze dosering genoeg is. Andere kant, sta al 9 maanden droog dus misschien is dit dan wel weer genoeg.

Jullie mening?

Thx
 
Je eerste kuurtje wel HCG en dit kuurtje geen HCG?

Niks mis met de dosering, verhogen kan altijd nog, beetje afhankelijk ook van je doel met deze kuur.
 
Je eerste kuurtje wel HCG en dit kuurtje geen HCG?

Niks mis met de dosering, verhogen kan altijd nog, beetje afhankelijk ook van je doel met deze kuur.
Ik achtte het in eerste instantie niet nodig omdat test-e & mast een stuk minder op de axis drukt dan test-e & deca. Tuurlijk, het kan zeker nooit kwaad.

Maar thanks voor je antwoord.

Doel is eigenlijk om nog wat te cutten en kijken hoe hard ik uit deze kuur kan komen. Kan dan evt ook nog winstrol toevoegen
 
Onderdrukken eigen productie = onderdrukken.

Als het doel cutten is zou ik er niets aan veranderen en gewoon zo starten.
 
Pleister nou dat is dan duidelijk, je gaat weer een log starten maat! Tof, ik ben in
 
Om te recomopen kan deze dosering, zelf ook gedaan. Moet er wel bij zeggen dat ik achteraf liever een ouderwetse bulk gevolgd door cut kuur had gedaan.

Maar als het aansluit bij je doelen en wensen dan kan het gewoon.
 
  • Like
Waarderingen: Apv
Onderdrukken eigen productie = onderdrukken.

Als het doel cutten is zou ik er niets aan veranderen en gewoon zo starten.
Zeker waar, thanks man
 
Om te recomopen kan deze dosering, zelf ook gedaan. Moet er wel bij zeggen dat ik achteraf liever een ouderwetse bulk gevolgd door cut kuur had gedaan.

Maar als het aansluit bij je doelen en wensen dan kan het gewoon.
Thanks:) zat me af te vragen hoeveel het met me zou doen gezien vorige kuur test en deca. Deze kuur is natuurlijk een stuk milder, echter 9 maanden droog liggen doet een mens ook goed
 
Thanks:) zat me af te vragen hoeveel het met me zou doen gezien vorige kuur test en deca. Deze kuur is natuurlijk een stuk milder, echter 9 maanden droog liggen doet een mens ook goed

Zoals ik al aangaf is het prima om op te recompen, maar als u wilt cutten dan zou ik toch iets meer nemen als ik u was.

Dus ben je tevreden met je vetpercentage en wil je heel langzaam meer droge spiermassa, waardoor je percentueel gezien nog iets droger word? Dan kan dit wel.
 
Zoals ik al aangaf is het prima om op te recompen, maar als u wilt cutten dan zou ik toch iets meer nemen als ik u was.

Dus ben je tevreden met je vetpercentage en wil je heel langzaam meer droge spiermassa, waardoor je percentueel gezien nog iets droger word? Dan kan dit wel.
Dankje maat, tis duidelijk:)
 
Leuk bro! Moet nog wel ff kijken of ik daadwerkelijk een log ga bijhouden, was in eerste instantie alleen ff vraag. Ik ben niet zo goed in loggen en als ik het doe doe ik het wel goed, teveel halve logs op het forum, zonde
 
Besloten om week 1-4 te kickstarten met winstrol 45mg ed.
 
Je eerste kuurtje wel HCG en dit kuurtje geen HCG?

Niks mis met de dosering, verhogen kan altijd nog, beetje afhankelijk ook van je doel met deze kuur.
Hey Punjab, is overigens niet mijn eerste kuur hoor, laatste kuur was test-deca-hcg. Even voor de duidelijkheid;p
 
1 oktober start mijn kuur.

Planning is om na de kuur te bridgen voor 12 tot 14 weken op 125mg test (afhankelijk van behoud uppen tot 250mg). Hoever ik mijn vetpercentage laat stijgen is afhankelijk ik er 1 januari voor sta.

Planning is daarna;
Week 1-10 Test p 100mg eod
Week 1-8 Tren a 75mg eod
Week 1-10 Mast p 100mg eod
Week 1-10 e3d 500iu HCG
Week 10,5-14 Nolvadex 20mg ed
 
Succes, ik ben in. Hoe ziet je voeding er uit?
 
Succes, ik ben in. Hoe ziet je voeding er uit?
Leuk bro! Zal ik in deze dagen even precies posten. Ik zal vanaf 1 oktober de log bij gaan houden. Moet Pleister laten zien dat ik het ook kan:cool:
 
Back
Naar boven