AndroidHealthClinic

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 71K
  • Volgers 66

Bezoekers in dit topic

Kom op he, iedereen zal wel eens dat moment hebben dat je denkt zoek het uit laat mij maar even gaan. Maar toch sloop die hele teringzooi maar in de sportschool dan eet je maar voor 3 maar toch even trainen gaan!

Ik verwacht je wel de 31 augustus:)
 
tijd om te genieten nu zeg ik dan op mijn beurt , goeie bak ijs , stuk gebak en natuurlijk een goede stevige avond maaltijd van je chefkok . vond het wel vermakelijk om te lezen dat ik niet de enigste die het niet makkelijk heeft in de cut .resultaat mag er zijn en je kan tevreden terug kijken toppie toch ^^
 
tijd om te genieten nu zeg ik dan op mijn beurt , goeie bak ijs , stuk gebak en natuurlijk een goede stevige avond maaltijd van je chefkok . vond het wel vermakelijk om te lezen dat ik niet de enigste die het niet makkelijk heeft in de cut .resultaat mag er zijn en je kan tevreden terug kijken toppie toch ^^

Enige. Ik zie verder wel verbetering, de punten en komma's staan er al. Correct gebruik van spaties en hoofdletters laten nog even op zich wachten, maar je hebt een stickertje verdiend.
 
Thanxx, ik hoop dat jouw logje toch wel een inspiratie geweest is voor dames om krachttraining op te pakken.
Ga je verhaal, meneer Pun, Floki, wel missen!, Greetz, tegenwoordig dus Ladies and gentlemen....
 
Ik had niet zoveel meer gelezen, maar je hebt zeker een dikke pluim verdient.
Je hebt gestreden en geleden en een goed resultaat neer gezet, inderdaad helaas
weinig concurrentie, maar dat neemt dat neemt niet weg dat je een goed resultaat hebt
neer gezet, waar vele moeite mee gehad zouden hebben.
Ook Lucille er ook goed uit, maar zoals je zegt trainings- ervaring is minder en jij hebt Pun he":knipoog:

Dus geniet er nu even lekker van en misschien volgend jaar weer:thumb:
 
Ik ben een paar weken afwezig geweest van het forum, maar heb ff je foto's opgezocht want had ze nog niet gezien en moest in eens aan je contest denken. Wat een super gave shape heb je neer gezet... Echt een hele diepe buiging hoor voor jou hoor :bow2:
 
Dank allen! :clap:

Voorlopig nog niet een logje van mij. Met Puns herstel en mijn eigen luiheid zijn we weinig in de gym te vinden. Vandaag wel weer braaf mijn schema qua voeding opgepakt. Wie weet als ik weer dedicated tijd in de gym doorbreng dat ik een nieuw logje open, maar op het moment is er weinig te melden... :engel:
 
Dank allen! :clap:

Voorlopig nog niet een logje van mij. Met Puns herstel en mijn eigen luiheid zijn we weinig in de gym te vinden. Vandaag wel weer braaf mijn schema qua voeding opgepakt. Wie weet als ik weer dedicated tijd in de gym doorbreng dat ik een nieuw logje open, maar op het moment is er weinig te melden... :engel:
He grappig, ik moest net aan jou denken, true story :eyebrow:






Nee dat komt misschien fout over :thinking:, bedacht me net dat jij en Punjab niet echt actief meer waren hier
 
He grappig, ik moest net aan jou denken, true story :eyebrow:






Nee dat komt misschien fout over :thinking:, bedacht me net dat jij en Punjab niet echt actief meer waren hier

Dat moet ik aangevoeld hebben :eyebrow:

Klopt inderdaad, Puns herstel gaat helaas niet echt van een leien dakje :sad: maarrrr better times are coming. Zolang we dat blijven denken komt het er vast eens van :emo:

Heb het erg druk gehad met werk en daardoor ben ik in plaats van aan het DBB'n eens echt aan het werk :bang: what have I become...

Maar ik hoop binnenkort weer lekker te kunnen sporten en voor de extra motivatie open ik dan denk ik wel weer een logje.
 
Veel moed alletwee, en tot binnenkort dan wel :thumb:
 
De motivatie komt vanzelf weer, wij blijven wel wachten hier op het forum. Ik kijk in elk geval uit naar jouw nieuwe log!
Een spoedig herstel gewenst voor de Pun!
 
Wat jammer meis..ff andere prio's ...:(
 
Ik kwam hier even doorheen gescrolled, maar vond de progressie zo fantastische dat ik even een comment moest plaatsen. Die contest pictures AMAZING! Die Vonk heeft je volgens mij goed begeleid. (neemt niks af van jou prestatie).
 
Poh die contestfoto's blijven gruwelijk. Waarom ga je het podium niet op? Wat was je stack daar?
 
Back
Naar boven