AndroidHealthClinic

Nieuws OPROEP DOCUMENTAIRE

Bezoekers in dit topic

Sharine

Novice
Lid geworden
6 sep 2018
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
60kg
Vetpercentage
14%
Hallo!
Voor een bijzonder documentaire project van de VPRO (www.vpro.nl) en HALAL (www.halal.amsterdam), zijn wij opzoek naar sterke vrouwen met een uitgesproken uiterlijk.
In deze korte documentaire staat het schoonheidsideaal van de vrouw centraal.
We willen laten zien hoe belangrijk het is dat we elkaar accepteren en respecteren.
Wat je uiterlijk ook is.

We zoeken 5 vrouwen met uiteenlopende opvallende uiterlijken, hiervoor hebben we de volgende uiterlijke kenmerken in gedachte:


- erg dik

- erg dun

- veel lichaamsversiering in de vorm van tatoeages/piercings (vooral in gezicht)

- extreem gespierd/bodybuilding

- veel plastische chirurgie


Het uitgangspunt van de film is dat vrouwen samen sterk staan.
De werktitel van het project is INSIDE; het gaat namelijk om wie je van binnen bent, niet om hoe je er van buiten uit ziet.
De opnames zullen in een studio plaatsvinden en 1 dag in beslag nemen.


Zie jij jezelf hierin, lijkt dit je interessant of ken je iemand?
Stuur dan een mail naar sharine@halal.amsterdam.

Uiteraard staan we open om al je vragen te beantwoorden.

Hartelijke groet,

Sharine (HALALdocs)
 
En wat kun je dan verwachten van die opnamedag? Misschien kun je toelichten wat er verwacht wordt, wat de bedoeling is enz.
 
Geplukt van de website van HALAL: "About Halal:We create work that pushes the boundaries, challenges the forbidden and interrupts the status quo."

In deze korte documentaire staat het schoonheidsideaal van de vrouw centraal.
We willen laten zien hoe belangrijk het is dat we elkaar accepteren en respecteren.

Nou, nou... Zeer uitdagend voor de status quo dit. Grensverleggend :')
 
Tijdens de opname dag worden er interviews afgelegd door de reggiseur waarin er dieper in wordt gegaan op de geschiedenis, gevoelens en herinneringen van het personage. Dus in principe gaat het om diepgaande interviews.
 
Jongens, deze oproep is wel erg professioneel dus niet haten

mijn eerste instinct gaf aan dat ik een grap moest maken over het feit dat ik bereid ben mijn baard en benen te scheren ,heb immers lang haar :P
 
Met een burka aan ziet niemand dat ik een man ben. Is dat ok met jullie?
 
Tijdens de opname dag worden er interviews afgelegd door de reggiseur waarin er dieper in wordt gegaan op de geschiedenis, gevoelens en herinneringen van het personage. Dus in principe gaat het om diepgaande interviews.

Is dit voor je profielwerkstuk?
 
Tijdens de opname dag worden er interviews afgelegd door de reggiseur waarin er dieper in wordt gegaan op de geschiedenis, gevoelens en herinneringen van het personage. Dus in principe gaat het om diepgaande interviews.

Sharine ik heb wel in een diepgaand interview met jouw doet me denken aan een filmpje die ik ooit zag sprak me erg aan
 
Back
Naar boven