AndroidHealthClinic

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

Leuke card wel.

20180723_201158.jpg
 

conor vs khabib
 
Laatst bewerkt:
Cody "no chin" Garbrandt... Man kutzooi, TJ is een absoluut beest maar als coach van een kleine judoclub heb ik vaak meegemaakt dat je wordt gerat aan alle kanten (en je achteraf niet eens de credits krijgt), dus ik kan zo'n "click" als team Alpha Male wel waarderen. Eerlijk is eerlijk, the snake is gewoon beter. Cejudo ook mooi, gekke fight. Die 2 donkere gasten die ik niet kende op middleweight was ook een zieke fight. Deze card was typisch zo'n ufc card die een beetje als "zoethoudertje" wordt gezien tussen alle "moneyfights", maar eigenlijk gewoon één van de ziekste cards van het jaar was.
 
Mooie partijen kon mij vroeger nooit zo boeien de lichtere klasse maar toch altijd wel volop actie wat ik bij de HW soms mis de laatste tijd.
 
Hoop dat het doorgaat. Aankomend weekend ook wel 2 leuke partijen. Nooit gedacht voor Woodley te zijn maar Till vind ik om een of andere reden erg irritant overkomen.
 
Als Till een keer weight gaat halen. Vind hem wel wat hebben qua vechten en ook ongeslagen natuurlijk.
 
Als Till een keer weight gaat halen. Vind hem wel wat hebben qua vechten en ook ongeslagen natuurlijk.
Die gaat volgens eigen zeggen ook zeer binnenkort naar MW. En terecht, gast is echt een monster op 170 en heeft gewoon issues het te halen idd.
 
Als Till een keer weight gaat halen. Vind hem wel wat hebben qua vechten en ook ongeslagen natuurlijk.

Gevecht zal door gaan al haalt hij het niet. Het is belachelijk dat iemand met die lengte in 170 kan vechten. Hij noemt het zelf ook legaal cheaten, maar zorg dan wel dat je het gewicht haalt anders ben je gewoon echt aan het cheaten en hoor je niet in deze klasse thuis. Mede hierom heeft hij ook niet mijn voorkeur in dit gevecht.
 
Opzich wel tof dat ie al heeft aangegeven niet voor een superfight te willen gaan maar mocht die de titel winnen dan gaat die hem een paar keer verdedigen begreep ik.

Heb wel medelijden alvast met Montano of denken jullie dat het niet al te eenzijdig gaat worden?
 
Gevecht zal door gaan al haalt hij het niet. Het is belachelijk dat iemand met die lengte in 170 kan vechten. Hij noemt het zelf ook legaal cheaten, maar zorg dan wel dat je het gewicht haalt anders ben je gewoon echt aan het cheaten en hoor je niet in deze klasse thuis. Mede hierom heeft hij ook niet mijn voorkeur in dit gevecht.
Hij is 1.83m. Dat is een hele normale lengte om op 170 te vechten. Hij heeft gewoon een vrij groot frame. Dat is wat anders.

Cerrone, Wonderboy, Rory en Lawler hebben vergelijkbare lengte. Nog nooit gehoord dat het belachelijk is dat ze welterweights zijn. Cowboy heeft zelfs lang Lightweight gevochten.

Iemand als Magomedsharipov is 1.85m en vecht op Featherweight, net als Cole Miller die identieke stats heeft. George Roop is 1.85 en vecht zelfs op Bantamweight. Kan nog wel even doorgaan. Lengte is vrij relatief en Till zijn lengte is heel normaal voor een Welter.
 
Laatst bewerkt:
Hij is 1.83m. Dat is een hele normale lengte om op 170 te vechten. Hij heeft gewoon een vrij groot frame. Dat is wat anders.

Cerrone, Wonderboy, Rory en Lawler hebben vergelijkbare lengte. Nog nooit gehoord dat het belachelijk is dat ze welterweights zijn. Cowboy heeft zelfs lang Lightweight gevochten.

Iemand als Magomedsharipov is 1.85m en vecht op Featherweight, net als Cole Miller die identieke stats heeft. George Roop is 1.85 en vecht zelfs op Bantamweight. Kan nog wel even doorgaan. Lengte is vrij relatief en Till zijn lengte is heel normaal voor een Welter.

Lengte, frame...wat dan ook hij is geen ww. Een groot frame in combi met grote lengte dan...niet voor niks wordt er zo vaak gefaald op het bereiken van een gewicht dat het niet normaal te noemen is. De spelregels hier van zijn belachelijk, om dat woord toch maar weer te gebruiken en terug te komen op Till. Zou hij op dit gewicht ook vechten als de weging op de wedstrijddag plaats vond?
 
Ik dacht dat Till 6'3 was trouwens. 1.80m valt nog wel mee op zich. En toch zou hij het niet redden als hij op de wedstrijd dag zou worden gewogen. All in the game natuurlijk, maar moet je je gewicht wel 99 van de 100 keer halen als fulltime prof.
 
Vanavond om 11 uur presser connor khabib
 
Back
Naar boven