MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Mwoahh met de frequentie waarop MissNuke foto's post hier, mag je er of vanuit gaan dat ze geen vriend heeft, of dat die haar veel te weinig aandacht geeft.. Hoe dan ook, beide opties bieden een opening voor de geïnteresseerden :p

Dan heb jij toch ook je mindere tijd gehad thuis '' de meneer ik post 1000x in de week dezelfde pose foto'' :D;):p.. als dat in jou ogen een reden zou zijn om fotos te posten op een forum
 
Dan heb jij toch ook je mindere tijd gehad thuis '' de meneer ik post 1000x in de week dezelfde pose foto'' :D;):p.. als dat in jou ogen een reden zou zijn om fotos te posten op een forum

Hap hap :D

Saillant detail; jij bent een vrouw :trollface:

:popcorn:
 
:( Ja dat krijg je met 2 hernia's in 20 maanden, maar ik gok dat mijn narcist gewoon erg dominant is en er daarom zo vaak foto's van mij in prime time langskomen hier. Je ziet ook dat ik in mindere tijden geen foto's plaats :roflol:
 
:( Ja dat krijg je met 2 hernia's in 20 maanden, maar ik gok dat mijn narcist gewoon erg dominant is en er daarom zo vaak foto's van mij in prime time langskomen hier. Je ziet ook dat ik in mindere tijden geen foto's plaats :roflol:

Die 'ik klim ff uit het zwembad' foto blijft iig epic :roflol:
 
Mwoahh met de frequentie waarop MissNuke foto's post hier, mag je er of vanuit gaan dat ze geen vriend heeft, of dat die haar veel te weinig aandacht geeft.. Hoe dan ook, beide opties bieden een opening voor de geïnteresseerden :p

psssst ,MissNuke is van de vrouwtjes
 
Wij dertigers en jonge veertigers moeten het maar zo bekijken: we zijn zoals wijn en worden beter met de jaren. Maw: onze prime komt nog :P

Denk je dat ik ik nog twintiger ben dan? :D
 
:( Ja dat krijg je met 2 hernia's in 20 maanden, maar ik gok dat mijn narcist gewoon erg dominant is en er daarom zo vaak foto's van mij in prime time langskomen hier. Je ziet ook dat ik in mindere tijden geen foto's plaats :roflol:
Ja maar gespierde vrouwen zijn in het echt niet zo in trek normaliter... En deze doelgroep houd daar meer van ROFL.
 
Naahh ik geloof dat niet. Beide kanten is wel zo eerlijk voor de mensheid.
 
20180920_074919.jpg
 
Back
Naar boven