XXL Nutrition

(Hardcore) Sportschool in Roermond?

Bezoekers in dit topic

Gietijzer

Cool Novice
Lid geworden
8 dec 2011
Berichten
41
Waardering
5
Lengte
1m71
Massa
60kg
Hallo,

Ik zoek een (liefst hardcore) sportschool in Roermond. Ik zit nu bij Anytime Fitness maar hun vestiging in Roermond is het niet zo. Ze hebben geen dip-riem, niet veel toestellen en airco was lange tijd kapot. Ze hebben maar 1 toestel voor Squats, Rack-Deadliften en Bankdrukken. Aangezien elke man zowat 2 v.d. oefeningen in zijn schema heeft wacht je soms wel een meer dan een uur om je oefening te kunnen doen... Instructeur is goed maar de sfeer is er meh en het is vrij duur voor wat je krijgt... Ik zoek dus per direct iets anders.

Alvast bedankt.
 
is helaas geen hardcore gym maar fit for free is wel top daar qua drukte
 
Dus Fit For Free is lekker rustig? Het enige nadeel is wel dat ze echt in een uithoek van Roermond liggen en je toch al snel 15-20 minuten moet fietsen voor een enkele rit.

Fit For Free Roermond vrije gewichten:
Roermond_79_roermond6.jpg

Ziet er beter uit dan Anytime en zijn ook ongeveer de helft goedkoper (maand contract).

Mmm echt jammer dat er geen hardcore gym is. Ik maak me wel zorgen om de afstand maar ik zou er es eens heen kunnen fietsen en gaan kijken zodat ik weet of ik het acceptable vind. Dan heb ik iig mijn cardio meteen gehad maar met de aankomende winter met regen/sneeuw e.d. zal me misschien de moed in de schoenen zakken om erheen te fietsen.

Ik dacht dat Bodymania een hardcore gym was maar ik vind er nergens info over en ze hebben geen website (mogelijk faillet?).
 
Gietijzer ik woon zelf ook in roermond heb je al eens bij Il fiore gekeken ?

train zelf in herten bij il fiore of anders Lesley op willem2singel verder hebben ze hier vrij weinig keus kwa hardcore gym.
 
Oh ik wist niet dat Lesley's Sportstudio een hardcore gym was. Het ligt recht tegenover de Anytime dus gemakkelijk om even binnen te gaan kijken.
Il Fiore (Roermond centrum, niet Herten) was ik al vergeten. Ziet er ruim en uitgebreid uit. Ligt niet in het 'centrum' maar toch een stuk dichterbij dan de Fit For Free.

Volgens mij is de Anytime Roermond echt duur. 38,95/maand en er komen ook geen extras bij anders dan dat ze 24/7 open zijn. Dat is gewoon 2 tot 3 maal zo duur als anderen. In Echt is de Anytime dat geld ook waard maar je betaald datzelfde bedrag in Roermond voor een sportschool ~5x kleiner met minder begeleiding en minder mogelijkheden dus.

Ik hoop dat het een van die twee sportscholen word want anders word het inderdaad een beetje vervelend sporten. Zonder auto en buiten de randstad heb je gewoon zoveel minder keus :( .
 
Lesley betaal je ook 35€ ik vind het een kut gym versleten matriaal en openings tijden in weekend zwaar kloten.
 
Zijn 2 vestigingen van Il fiore in Roermond. 1 in Herten en 1 op Bredeweg. Misschien is die 2e dichterbij?
 
Trainde voorheen zelf bij die van Bredeweg, goeie gym.
 
Bedankt voor alle advies. De reden dat ik bij die Anytime kwam is omdat ik verhuisde dus ik zat eerst bij een betere Anytime. Maar helaas de prijzen bij Anytime zijn hetzelfde zelfs wanneer een andere sportschool 5x kleiner is of minder mogelijkheden heeft etc. en zelfs afgezien van het geld wil ik daar niet sporten.

Ik ben nu overgestapt naar Il Fiore (Bredeweg/centrum dus). Zoveel ruimte, zoveel apparaten, zoveel meer alles en ik betaal gewoon 2.5x minder (38,95 --> 14,95 geloof ik zo even uit mijn hoofd). Het is de grootste sportschool die ik in Nederland tot nu toe gezien heb en voor die prijs. Begeleiding is tot zover goed. Helaas vreemd genoeg ook daar geen dip-belt dus ik moet toch mijn eigen riem maar weer meesjouwen :(. Ze hebben wel dip-apparaten maar ik duw mezelf omhoog omdat het gewicht zwaarder is dan mezelf (ik ben niet zo zwaar helaas).

Moet ik wel 2 maanden Anytime doorbetalen en ja het is 3 minuten meer fietsen maja dat heb ik er wel ruim voor over. Eindelijk weer fatsoenlijk sporten :). Nu weer fatsoenlijk gaan eten (dat is het moeilijkste ;)).
 
Back
Naar boven