Fitness Seller

Hoort ananas op een pizza?

Bezoekers in dit topic

Aaah dat is een tijdje onderwerp van gesprek geweest hier, had wel een parallel met het "pindakaas smeren om een wasbord te kweken" verhaal.

Was meen ik zelfs een topic over, kan het zo 1, 2, 3 niet terug vinden
1,2,3? Mister TN
 
De kracht van de ananas.

Aaah dat is een tijdje onderwerp van gesprek geweest hier, had wel een parallel met het "pindakaas smeren om een wasbord te kweken" verhaal.

Was meen ik zelfs een topic over, kan het zo 1, 2, 3 niet terug vinden

Aah dit is het a(n)a(na)ss verhaal? Zo anabool als je het wilt hebben.

Nee, dit was het dus niet :)
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
New York pizza en pizza met ananas.


George-Costanza-Im-out.gif
 
New York pizza en pizza met ananas.


George-Costanza-Im-out.gif

:D

M'n favo pizza's omvatten geen ananas. En de lekkerste blijft wel een pizza zoals ik die anferhalve week terug in Rome at.
Als ik hier in NL bestel dan komt die wel het liefste van de ny pizza ja

Daar kunnen we gelukkig heel kort over zijn, het juiste antwoord is nee...

:eyes:

Maar ook even een serieuze vraag, hebben jullie een kat?

Als je bang en boos wilt maken moet je een kat bij me in de buurt zetten.

Mijn moeder wist niet dat ik bang ben voor katten en ze echt verschrikkelijk vind. Was op een dag m'n broertjes konijn dood, hadden ze een katje in het asiel opgehaald (ik was twee dagen weg). Nou heb dat beest geen 1x in de 2,5(?) jaar tijd dat ik nog thuis woonde aangeraakt.
 
2e serieuze vraag. Waarom ben je bang voor katten? Een kat is gewoon een verharend pluisbeest met snorharen (dit laatste onderscheidt hem van de hond). Doet geen vlieg kwaad, nou ja alleen vogeltjes, muizen en vissen.
 
2e serieuze vraag. Waarom ben je bang voor katten? Een kat is gewoon een verharend pluisbeest met snorharen (dit laatste onderscheidt hem van de hond). Doet geen vlieg kwaad, nou ja alleen vogeltjes, muizen en vissen.

Je stelt wel veel serieuze vragen zeg! Zal je dan ook maar een serieus antwoord geven.

Ik vind de nagels scherp en eng, krijg het spaandabenauwd als zo'n beestje met z'n uitgestrekte nagels bij me (broek) in de buurt komt. Ze zijn snel en onvoorspelbaar. Blazende katten zijn sowieso hels.
Sinds dat ik uit huis ben kan ik ook vrij zeker zeggen dat ik allergisch ben voor ze. Als ik bij m'n moeder op bezoek ben krijg ik meteen last van m'n astmatische symptomen en dikke, jeukende, opgezette ogen.
 
Dank voor je reactie. Snap je punt, jij moet niet aan katten beginnen... Hebben andere beestjes wel een kans bij je: de hond/ cavia/ het konijn/ de fret??
 
Leuk! Je bent gewoon van team hond... Niets mis mee, loopt ook op 4 pootjes rond en verhaart. Heeft alleen geen snorharen (jammer) en blaft ipv miauwt (dubbel jammer).:D
 
Waarom maak je je eigen pizza's niet?! :dunno:

#zoveellekkerderdanafhaal
 
Waarom maak je je eigen pizza's niet?! :dunno:

#zoveellekkerderdanafhaal

Pizza is de enige meal die ik, in mijn geval, niet zelf hoef te bereiden in de week. Vind het dan ook lekker om dat te doen en zou niet altijd zin hebben om het zef te maken.
Plus ik heb geen goede oven ervoor.
 
Pizza is de enige meal die ik, in mijn geval, niet zelf hoef te bereiden in de week. Vind het dan ook lekker om dat te doen en zou niet altijd zin hebben om het zef te maken.
Plus ik heb geen goede oven ervoor.
Jammer van dat laatste!

Ik heb een oven gekocht en daar om heen de keuken laten bouwen :D
 
Lijkt me echt zo'n rare combinatie. Heb t alleen nog nooit geprobeerd.
 
Je stelt wel veel serieuze vragen zeg! Zal je dan ook maar een serieus antwoord geven.

Ik vind de nagels scherp en eng, krijg het spaandabenauwd als zo'n beestje met z'n uitgestrekte nagels bij me (broek) in de buurt komt. Ze zijn snel en onvoorspelbaar. Blazende katten zijn sowieso hels.
Sinds dat ik uit huis ben kan ik ook vrij zeker zeggen dat ik allergisch ben voor ze. Als ik bij m'n moeder op bezoek ben krijg ik meteen last van m'n astmatische symptomen en dikke, jeukende, opgezette ogen.

Zou het niet te maken kunnen hebben dat je altijd met een uilenmasker oploopt?
 
Back
Naar boven