Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (3 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

  • Minder ongezond dan die je koopt in de winkel :rolleyes: Waar grotendeels vet in zit en welke andere troep ze er nog in doen :eyes: deze is met verse groenten, verse tomatensaus, runds tartaar en magere kaas gemaakt
    Dat klinkt inderdaad gezond en lekker!
    Jammer van die magere kaas... ;)
     
    Pre bed heaven. Inclusief een beker Fanta exotic.
    b492b4d41edb3c9deaecc2704c67697c.png

    f6faac97abab506d83f7ab44934730d0.png
     
    Pre bed heaven. Inclusief een beker Fanta exotic.
    b492b4d41edb3c9deaecc2704c67697c.png

    f6faac97abab506d83f7ab44934730d0.png
    Wat is de meerwaarde van suikers pre-bed? Ik zou geen oog dicht doen. :P als je er niet gevoelig voor bent, snap ik het overigens prima binnen een IIFIYM-dieet.
     
    Niks mis met elk uur zo'n lekkere meal :p
     
    Wat is de meerwaarde van suikers pre-bed? Ik zou geen oog dicht doen. :P als je er niet gevoelig voor bent, snap ik het overigens prima binnen een IIFIYM-dieet.
    Ik merk geen verschil met caffeine/suiker pre bed. Het idee is dat ik met een volle buik naar bed ga. Ik backload sowieso bijna al m'n calorieën post workout.
     
    Ik merk geen verschil met caffeine/suiker pre bed. Het idee is dat ik met een volle buik naar bed ga. Ik backload sowieso bijna al m'n calorieën post workout.
    In de cut vind ik dat ook fijn. Vandaag ook gedaan, nu bambix fruit whey kaneel na het trainen. Inb4 ziet er uit als kots.
    IMG_20180920_135011.jpg
     
    In de cut vind ik dat ook fijn. Vandaag ook gedaan, nu bambix fruit whey kaneel na het trainen. Inb4 ziet er uit als kots.
    Bekijk bijlage 435186
    Ik wacht nog even een uurtje of drie tot ik die maaltijd nuttig, alleen dan met oats. Pre workout wordt het :D Tevens m'n eerste maaltijd dan.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Het ziet er misschien niet uit, maar lekker was het wel.
    2 bruine volkoren boterhammen
    1 plak Old Amsterdam 35+
    Mosterd
    Avocado
    Sla, komkommer, tomaat
    Peper, zout
    IMG_20180920_181708.jpg


    Nu even de koelkast 'leeg' maken, aangezien ik morgen op vakantie ga. Provencaalse aardappelpartjes uit de airfryer, Hollandse roerbakmix, tomaat, paprika, cottage cheese, augurk, citroen, vismix (bij de AH zelf samen te stellen (o.a. garnalen, gamba's, mosselen)), kruiden, knoflook. Niet foto-waardig,maar wel een lekkere combi :P.
     
    Wel rose kots
    Door de bosvruchtenmix (diepvries). Dit is overigens echt prima. De whey is met speculoossmaak. drool: Edit: O nee, ik vergis me. Vandaag had ik banaanwhey, aangezien ik dat beter bij Bambix Vanille vond passen.
     
    De whey is met speculoossmaak. drool:
    Dat klinkt zalig :o
    Zeker gezien ik door allergieen geen speculoos enzo kan eten. De smaak klinkt wel erg lekker!!
     
    Bestaan er geen lekkere lactosevrije wheys?
    Hydro Xxl is T enige waar ik tegen kan qua whey.
    Maar te duur :o :(
    Smaken zijn ook zeer beperkt.
    Vanille en choco gaan nog wel
    Maar aardbei en banaan zijn zo chemisch en zoet... Ben geen zoetekauw :rolleyes:
    Zie dat ze nu ook choco-hazelnoot hebben. :eek: Ken ik niet maar klinkt ook lekker :D
    Als T kon zou ik die ooit nog wel eens willen proberen....

    Maar sommige smaken klinken lekker. Zoals speculoos of Cappucino of appeltaart klinken zo lekker :)
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Hydro Xxl is T enige waar ik tegen kan qua whey.
    Maar te duur :o :(
    Smaken zijn ook zeer beperkt.
    Vanille en choco gaan nog wel
    Maar aardbei en banaan zijn zo chemisch en zoet... Ben geen zoetekauw :rolleyes:
    Zie dat ze nu ook choco-hazelnoot hebben. :eek: Ken ik niet maar klinkt ook lekker :D
    Als T kon zou ik die ooit nog wel eens willen proberen....

    Maar sommige smaken klinken lekker. Zoals speculoos of Cappucino of appeltaart klinken zo lekker :)
    Samen met een lactase pil?
     
    Hydro Xxl is T enige waar ik tegen kan qua whey.
    Maar te duur :o :(
    Smaken zijn ook zeer beperkt.
    Vanille en choco gaan nog wel
    Maar aardbei en banaan zijn zo chemisch en zoet... Ben geen zoetekauw :rolleyes:
    Zie dat ze nu ook choco-hazelnoot hebben. :eek: Ken ik niet maar klinkt ook lekker :D
    Als T kon zou ik die ooit nog wel eens willen proberen....

    Maar sommige smaken klinken lekker. Zoals speculoos of Cappucino of appeltaart klinken zo lekker :)
    En deze?
    https://www.bulkpowders.nl/proteine/lactosevrije-protein.html
     
    Back
    Naar boven