MuscleMeat

Wel of geen AAS (1 bezoeker)

Zonder AAS kun je net zo groot worden als met.

  • Waar

    Stemmen: 0 0,0%
  • Niet waar

    Stemmen: 62 95,4%
  • Weet ik niet / geen mening

    Stemmen: 3 4,6%

  • Totaal stemmers
    65

Bezoekers in dit topic

Frank Zane die in 1979 won van Menzter is net zoiets als Cutler nu mee zou doen en zou winnen. Maar de Weider clan was sterk. In 1983 had Bertil Fox mijns inziens Frank Zane moeten verslaan.

Edit: geheugen opgefrist en eea aangepast.
Zou bij de integratiecursus moeten worden gevraagd na zes maanden lid te zijn van dbb. Haal je deze test niet zou je eigenlijk niet in bepaalde topics mogen komen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op dit forum een behoorlijk duidelijke mening over Mentzer opgeschreven. Met name dat hij krankzinnig was en de idiote marketing en promotie rondom zijn persoon, en Jones die hem gebruikte om Nautilus apparaten te verkopen. Maar dit terzijde, hij zag er wel verdomd goed uit en de eerste helft van zijn leven was hij lang niet zo gek.
 
Mentzer was niet vies van orals als je leest hoe zijn 'lever' (wat er van over was) eruit zag

Jij bedoelt Andreas Munzer denk ik?
Derksen heeft het volgens mij over Mike Mentzer.
Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
 
Hoe slecht is aas tegenover alcohol voor je lever?
 
Frank Zane die in 1980 won is net zoiets als Cutler nu mee zou doen en zou winnen. Maar de Weider clan was sterk. Chris Dickerson, Bertil Fox of Mentzer had hem ook moeten verslaan in een van zijn overwinningen.

Zou bij de integratiecursus moeten worden gevraagd na zes maanden lid te zijn van dbb. Haal je deze test niet zou je eigenlijk niet in bepaalde topics mogen komen.

Zane won niet in 1980...
 
[
Je hebt gelijk, foutje. Haal twee dingen door elkaar. Ik vond 1980 bizar dat hij het podium haalde met een derde plek.

Hij was dat jaar tijdens zijn Mr. O. voorbereiding uitgegleden aan de rand van zijn zwembad en had een scherp stuk hout van een bij het ongeluk gebroken ligstoel in zijn lies gekregen, zo ging het gerucht.
 
[


Hij was dat jaar tijdens zijn Mr. O. voorbereiding uitgegleden aan de rand van zijn zwembad en had een scherp stuk hout van een bij het ongeluk gebroken ligstoel in zijn lies gekregen, zo ging het gerucht.
Who knows..
 
:roflol:

En zo fris en fruitig ziet je vriend er nou ook weer niet uit.
14y0fia.jpg
Kerel is geen 60, zoals eerder in deze topic vermeld, maar wel bijna 80 jaar en voor die leeftijd ziet hij er wel goed uit.
 
Kerel is geen 60 maar wel bijna 80 jaar en voor die leeftijd ziet hij er wel goed uit.
Vind hem er voor 75 jaar echt totaal niet gezond uitzien. Mega skinny en bleek.

Doet me denken aan het feit dat dit 7 jaar na onze pensioenleeftijd is:o
 
Back
Naar boven