MuscleMeat

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

Net de final 8 op Spike gezien ,wat is die Fransman schandalig bestolen door de jury :roflol:plaatsvervangende schaamte hier,
die Turk heeft alleen maar geincasseerd en kan eigenlijk helemaal niets behalve als een boksbal naar voren lopen
 
Laatst bewerkt:
Net de final 8 op Spike gezien ,wat is die Fransman schandalig bestolen door de jury :roflol:plaatsvervangende schaamte hier,
die Turk heeft alleen maar geincasseerd en kan eigenlijk helemaal niets behalve als een boksbal naar voren lopen

Oh maar niet normaal dit. Gewoon een bal in Mn buik toen ik aan het kijken was. Zal je net zien dat de jury weer een “verkeerd” briefje heeft meegeteld. Maar oprecht wat een drama. Krijg je de kans om even goed visite kaartje af te geven aan de wereld met z’n gala. Verneukt de jury weer de avond.
 
raar dat niemand van de commentatoren er iets over durfde te zeggen ,zo'n schandalig heb ik het zelden gezien ,alleen Ramon Dekkers in Thailand,

opvallend veel lege plekken ook in de zaal ,zou het kickboksen op zijn retour zijn of stonden er

simpelweg te weinig echte toppers op het programma ,behalve Baars ,Mahiedinne en Stoica

was het eigenlijk allemaal B-keus ,hoewel die Brunswijk is wel iets voor de toekomst
 
Laatst bewerkt:
raar dat niemand van de commentatoren er iets over durfde te zeggen ,zo'n schandalig heb ik het zelden gezien ,alleen Ramon Dekkers in Thailand,

opvallend veel lege plekken ook in de zaal ,zou het kickboksen op zijn retour zijn

Eens. Ramon sloeg ze geregeld knock out waarbij ze nog van alles probeerde ahaha. Of niet eens 8 tellen en shit hahah. Maar ik had van Rémy en ook zeker sem wel verwacht dat ze iets zouden zeggen.
 
die Turk heeft alleen maar geincasseerd

Booboo kitty was here :)
incasseren kon hij wel, bleef gewoon staan die gast

opvallend veel lege plekken ook in de zaal ,zou het kickboksen op zijn retour zijn of stonden er

simpelweg te weinig echte toppers op het programma ,behalve Baars ,Mahiedinne en Stoica

De zaal was vol, totdat het gevecht van die "influencers" was geweest, daarna liep het leeg ???

Die 3 namen waren inderdaad de toppers van de avond
 
Booboo kitty was here :)
incasseren kon hij wel, bleef gewoon staan die gast



De zaal was vol, totdat het gevecht van die "influencers" was geweest, daarna liep het leeg ???

Die 3 namen waren inderdaad de toppers van de avond


Wat vond het publiek van de uitslag van de finale
 
Moeilijk te zeggen, te veel Murat aanhangers, zoveel zelfs dat het wel eens naar omkoperij zou kunnen rieken
 
Ja toch vind ik dat deze guppies geen podium verdienen zoals dat. Mensen trainen jaren en knokken zich een ongeluk. Die krijgen soms niet eens z’n podium. Dan twee van dit soort niets-kunners z’n podium geven. Snap er niets van. Overigens nesim had al vechtsport ervaring en die andere knakker niet. Dus was ook geen eerlijke strijd in zoverre als mij dat ook maar iets kan schelen.
 
Ja toch vind ik dat deze guppies geen podium verdienen zoals dat. Mensen trainen jaren en knokken zich een ongeluk. Die krijgen soms niet eens z’n podium. Dan twee van dit soort niets-kunners z’n podium geven. Snap er niets van. Overigens nesim had al vechtsport ervaring en die andere knakker niet. Dus was ook geen eerlijke strijd in zoverre als mij dat ook maar iets kan schelen.


Klopt ben ik ook mee eens. Dat vond ik ook met CM punk in de UFC. Ik zag al tijdens die ufc vlogs dat hij te houterig was.

Ik ben blij dat dat Dana White die youtuber Logan Paul geen contract heeft gegeven.
 
Klopt ben ik ook mee eens. Dat vond ik ook met CM punk in de UFC. Ik zag al tijdens die ufc vlogs dat hij te houterig was.

Ik ben blij dat dat Dana White die youtuber Logan Paul geen contract heeft gegeven.

Oh dat was een nog grotere schande geweest dan gevecht van DC tegen lesnar.
 
Ja klopt dan zeggen een paar hij heeft wel Randy Courture verslagen. Maar dat was pre USADA

Hoewel ik DC tegen lesnar wil zien puur zodat flink wordt afgestraft.
 
Brock ziet er ook niet meer zo jacked uit. :p
 
Ja klopt dan zeggen een paar hij heeft wel Randy Courture verslagen. Maar dat was pre USADA

Hoewel ik DC tegen lesnar wil zien puur zodat flink wordt afgestraft.

Ja eens hoor. Zou de partij ook wel willen zien. Alleen die partij kan eigenlijk niet. Je passeert zoveel namen die meer recht hebben op een potje matten met DC, vind ik. Desalniettemin ben ik ook wel benieuwd naar verloop van die partij.
 
Ja eens hoor. Zou de partij ook wel willen zien. Alleen die partij kan eigenlijk niet. Je passeert zoveel namen die meer recht hebben op een potje matten met DC, vind ik. Desalniettemin ben ik ook wel benieuwd naar verloop van die partij.

Ja beetje dubbel. Lesnar verdient het niet maar dit is eigenlijk ook weer geen partij die in de weg zit voor de echte vechtsportliefhebber. DC zou anders misschien wel gestopt zijn, Lesnar had anders niet meer in UFC gevochten. Je kan deze partij nog bekijken als bonusje maar echt kippenvel zal ik er niet van krijgen. Elke liefhebber weet dat dit natuurlijk geen partij is. Dit is een beetje als Gracie vs Hughes.

De oude Lesnar, die ooit een dagje kampioen was in een zeer zwakke HW division, te danken aan zijn aas fysiek. Nu, ver over zijn prime en zonder zijn broodnodige vitamines tegen een van de beste HW aller tijden. Hoewel Lesnar vermakelijk zal zijn om naar te kijken, is van spanning totaal geen sprake. Na dit partijtje weer graag over tot de orde van de dag in UFC maar vrees dat we dit veel vaker zullen krijgen om ook mainstream publiek aan te trekken die dit weer helemaal geweldig vinden.

Tenenkrommend de partij Conor - Mayweather voor de echte vechtsportliefhebber was dit zo voorspelbaar, niet spannend en met als resultaat een afscheid van Conor voor 2 jaar in UFC. Dat is zo'n partij die de vechtsportliefhebber gewoon genaaid heeft. Gelukkig na 2 jaar wachten weer spektakel met Conor in de UFC. Je moet er toch niet aan denken dat hij een rematch zou krijgen tegen Mayweather?
 
Ja heb je helemaal gelijk in.
 
Zou DC meer kunnen cashen met Lesnar dan met Jon Jones?

Nee daarom snap ik de keus ook niet. Maar Cromier is ook gevraagd naar die partij met jones. Dan geeft die zelf aan
“ja tuurlijk wil ik iemand meppen die me twee keer heeft verslagen. Maar die partij is niet relevant. Die met Brock wel.”
Daar snap ik dus niets van want vergeleken met jones lijkt die partij mij totaal niet relevant. Maar wie ben ik.
 
Ik hou nooit de ppv bij maar het zou mij eigenlijk wel verbazen als een partij met Lesnar minder oplevert dan Jones. Dit trekt vele WWE fans, en dat zijn er gek genoeg echt heel veel maar ik kan het mis hebben.
Verder komt de partij DC - Lesnar qua timing wel goed uit, DC net HW kampioen geworden en Lesnar heeft er wel oren naar. Ben benieuwd wat Lesnar kwam doen als Stipe had gewonnen van DC.

Hierna komt Jones weer in actie tegen Gustafsson (leuke ppv card) en dan komt het moment voor een 3e DC - Jones toch wel heel mooi uit, met nóg meer aandacht om lekker te hypen. Voor het juiste bedrag zullen beiden dit vast nog wel een keer willen, de vraag is of Jones dit op HW wil doen, wat DC waarschijnlijk zal willen na 2 nederlagen in LHW.

Persoonlijk had ik Lesnar - Ngannou of Jones - Ngannou ook wel mooi gevonden. Wil Ngannou nog eens goed in actie zien tegen een tegenstander die er een dogfight van kan maken.
 
Back
Naar boven