Fitness Seller

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

Bezoekers in dit topic

Hoe ziet je voeding er trouwens uit?

Aryan en moussaka denk ik

5k doordeweeks en in het weekend 1500 kcal.

Pizza, ben&jerry, kwark, appel en chocomel

Wat ProudPizza, hoxyz en Zeenius zeggen is too damn accurate :roflol:

Ik probeer minimaal 4000 kcal per dag te eten. Laatste maanden heel veel festivals gehad waardoor het in het weekend inderdaad wat minder kcals werden :o
 
Zolang het werkt hahahahaha
En qua ondersteuning?
Kruis op two fiddy

23-9-18 Bulgarian method training 3
Voor het eerst dat ik een beetje degelijk front squats doe dus zijn mega zwak, maar dus ook veel ruimte om hier gains op te maken.
Deadlifts voelde mokerzwaar maar was mijn allstars vergeten dus gedaan op mn lifters. Normaal zou ik ff snel op en neer fietsen (3 min) maar het regent de hele dag al veel te hard)

#Front squat

60 x 5
80 x 4
100 x 3
115 x 2
130
145
130 x 2 x 4

#Benchpress, close grip
60 x 5
80 x 4
95 x 3
110 x 2
120
130
117.5 x 3 x 7

#Sumo deadlift
60 x 5
100 x 5
140 x 3
170 x 2
200 x 1 x 9

#triceps extension w/ straight bar
35 x 12 x 3

#Rear delt flye machine
47 x 12 x 3
 
145 front squat nog best hard man
 
Lekkere trainingen om mee af te trappen hoor! :thumb:
Zo dichtbij de gym wonen is met een routine zoals deze ook echt wel een must trouwens, haha!

Wordt het voorgeschreven om assistance werk te doen voor je tri's? Ik kan mij voorstellen dat te veel van het goede is als je 6x per week aan het bonksen bent.
 
145 front squat nog best hard man
Mwah voor iemand die 230 buigt mag frontsquat best 175 zijn, maar denk dat ik best snel in die richting kan gaan met 2x per week frontsquats dus miss hou ik die ff als standaard op deadlift dagen.
Lekkere trainingen om mee af te trappen hoor! :thumb:
Zo dichtbij de gym wonen is met een routine zoals deze ook echt wel een must trouwens, haha!

Wordt het voorgeschreven om assistance werk te doen voor je tri's? Ik kan mij voorstellen dat te veel van het goede is als je 6x per week aan het bonksen bent.
Met 6x per week lange trainingen is het wel handig om er praktisch naast te wonen ja. Maar het is sowieso super relaxt
Wordt voorgeschreven om wat oefeningen te doen voor balans (pull) en wat om de gezondheid van gewrichten te bevorderen, dus allemaal licht pompwerk. Moet inderdaad niet goor gaan op de triceps, of alles for that matter.
 
Laatst bewerkt:
Wat voor grip hanteer je op die frontsquat? Beetje overhead werk wbt triceps kan imo geen kwaad als je alleen bencht verder.
 
Wat voor grip hanteer je op die frontsquat? Beetje overhead werk wbt triceps kan imo geen kwaad als je alleen bencht verder.
Clean grip ofcourse, gaat steeds beter. Mwa overhead werk is voor mij snel rip schouder dus dat skip ik liever ookal zou t voor lage intensiteit pompwerk wel moeten kunnen.
 
Clean grip ofcourse, gaat steeds beter. Mwa overhead werk is voor mij snel rip schouder dus dat skip ik liever ookal zou t voor lage intensiteit pompwerk wel moeten kunnen.

Probeer anders eens landmine overhead press.
 
weer IN natuurlijk, ben benieuwd hoe het uitpakt met bulgarian.
Waarschijnlijk lig ik met een week of 2 in de kreukels.
Probeer anders eens landmine overhead press.
Oh nee dat soort fancy oefeningen zijn niks voor mij :o

Bulgarian method training 4
Squat was wel echt te makkelijk eigenlijk, had wel 220-225 comfortabel ingezeten maar ff conservatief doen in plaats van mezelf de eerste week al de vernieling in helpen.
Wel weer 2:45 uur zoet geweest in de gym. Oeps.

#Squat
60 x 5
90 x 4
120 x 3
145 x 2
170
190
210
190 x 2 x 3

#Benchpress
60 x 5
80 x 5
95 x 3
110 x 2
125
135
145
130 x 2 x 4

#Cable row
77 x 10
97 x 10 x 3

#Flye machine
54 x 12
75 x 10 x 3
 
vooruit de volgende keer durf ik wel op je schouders wanneer we weer eens iemand zoeken in de drukte
 
vooruit de volgende keer durf ik wel op je schouders wanneer we weer eens iemand zoeken in de drukte
Nu je ziet dat ik elke dag easy 200+ buig durf je wel?:o

Bulgarian method training 5
Geen backoff sets ivm tijd tekort. In ieder geval een heel comfortabele 215 squat.

#Squat

60 x 5
90 x 4
120 x 3
145 x 2
170
190
205
215

#Benchpress
60 x 5
80 x 4
100 x 3
116.5 x 2
127.5
140

#Pullups
BW x 6 x 3

#Dips
BW x 6 x 3
 
Back
Naar boven