Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

Vis avondje

IMG_20180922_185054.jpg
 
Ik neem aan dat je dit zo gekocht hebt toch? Anders heel benieuwd hoe dit is gemaakt.

Ja klopt. Visje uit volendam.. geen idee wat ze ermee hebben gedaan.. maar die smaak.. damnn niet normaal lekker.
 
Rustig beginnen met een soepje en salade om te voorkomen dat ik m'n bord te vol laad. Vanavond visavond. Heerlijke zeevruchtensoep, krab, vis van de gril, visschotel etc. Verder wat kip en rijstgetecht met vis. Ik blijf het opmerkelijk vinden dat de meeste Europeanen friet, pasta met gehaktballen, pizza en de standaard gerechten laden en al het lokale en vers bereide niet aanraken. :roflol: zoveel lekkers.
IMG_20180922_201443.jpg
IMG_20180922_203811.jpg
IMG_20180922_210440.jpg
 
Je eet exact hetzelfde als m'n vriend vandaag, en dan had ie nog twee broodjes haring op

Moet ik hem vragen of die zich misschien anders voordoet dan wie die echt is :thinking:

Ik heb nog 4 haringen in de koelkast liggen. Snoep er zo nog eentje op
 
Toetje was al op voordat ik een foto kan nemen.
 
Caaseine inderdaad met net genoeg water om het te mengen

Merk je qua dikte met shakes/ fluffs en havermout maaltijden echt zo'n groot verschil met casseine ten opzichte van whey? Ik heb eigenlijk altijd whey gebruikt maar twijfel om eens casseine te kopen om verschillende gerechten / receptjes dikker proberen te maken. Ik hou daar meer van (ook meer verzadiging gevoel?) Thanks alvast! :)
 
Merk je qua dikte met shakes/ fluffs en havermout maaltijden echt zo'n groot verschil met casseine ten opzichte van whey? Ik heb eigenlijk altijd whey gebruikt maar twijfel om eens casseine te kopen om verschillende gerechten / receptjes dikker proberen te maken. Ik hou daar meer van (ook meer verzadiging gevoel?) Thanks alvast! :)
Ja dat sowieso. Toen ik de eerste keer casseine gebruikte en ik mixte 50 gr met 300 ml was het nauwelijks vloeibaar. Heel handig spul en vult wel iets beter dan whey imo.
 
Ja dat sowieso. Toen ik de eerste keer casseine gebruikte en ik mixte 50 gr met 300 ml was het nauwelijks vloeibaar. Heel handig spul en vult wel iets beter dan whey imo.

Topp!! Aanraders qua smaak? (Van xxl natuurlijk)
 
Back
Naar boven