MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Welke merken zijn beetje ok? Of mag dat bij sarms ook niet besproken worden? Dna pharm zag ik bij een webshop in nl
 
Alle UG merken mogen niet besproken worden, ongeacht het middel. HG ook niet meer omdat dit ook verkocht wordt door UG handelaars en dan krijg je alsnog promotie.
 
Hoe zit het eigenlijk met sarms en alcohol? Het moge duidelijk zijn dat er niet veel gedronken gaat worden. Maar de belasting op de lever is toch niet zo groot als met roid tabletten toch? Niet dat als je tijdens kerst diner een half glaasje rood drinkt het je laatste avondmaal wordt?
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Orale anabolen zijn lever toxisch door de methylatie/17aa die nodig is om oraal actief te kunnen zijn. SARMs hebben deze methylatie niet nodig, dus ze zijn zeker niet zo schadelijk als de bekende orale roids.
 
Ik zie online veel gast gw-501516 20 mg day nemen bij hun pct. Is dit nog aan te raden?
 
Ik zie online veel gast gw-501516 20 mg day nemen bij hun pct. Is dit nog aan te raden?

Ik moet je zeggen, ik merk amper wat van die GW. En het zou inderdaad cortisol verlagen, maar er bestaan heel wat supplementen in de categorie 'adaptogenen' die hetzelfde doen.
 
Ik moet je zeggen, ik merk amper wat van die GW. En het zou inderdaad cortisol verlagen, maar er bestaan heel wat supplementen in de categorie 'adaptogenen' die hetzelfde doen.

Dat is niet de moeite dan.
 
Waarom zou je cortisol willen verlagen? Is enkel nuttig in het geval je cortisol te hoog is. De beste antagonist voor cortisol is dhea maar te weinig cortisol is ook niet goed. Cortisol is nodig.
 
Ik heb tabs, maakt het ene drol uit of je die op nuchtere maag neemt of met voeding? Heb ze nu maar 5 minuten voor ontbijt genomen.

Ben vanmorgen iig begonnen met de cycle. Ben benieuwd wat het me brengen gaat.
 
Ik heb tabs, maakt het ene drol uit of je die op nuchtere maag neemt of met voeding? Heb ze nu maar 5 minuten voor ontbijt genomen.

Ben vanmorgen iig begonnen met de cycle. Ben benieuwd wat het me brengen gaat.

Nee maakt niet uit, ik heb ook tabs
 
Ik heb tabs, maakt het ene drol uit of je die op nuchtere maag neemt of met voeding? Heb ze nu maar 5 minuten voor ontbijt genomen.

Ben vanmorgen iig begonnen met de cycle. Ben benieuwd wat het me brengen gaat.


Weet niet of dit protocol ook voor SARMs geldt, maar lijkt me wel.
 
Succes Rob, ben benieuwd wat je resultaten en bevindingen zijn.
 
Succes Rob, ben benieuwd wat je resultaten en bevindingen zijn.

Thanks man, ik zal hier wel beetje updaten. Het is wel beetje tricky ik kom van een periode vrij weinig eten dus 2 weken begonnen met calorien tracken (nog nooit gedaan) en rond de 3250-3500 kcals eten. Ik ben nu dus al 2 kg zwaarder dan 2 weken geleden wat enkel en alleen aan de voeding ligt.

Als ik vorige week aan de sarms begonnen was zou ik zweren dat ik nu al mad gains aan het maken ben. Maar goed vanwege voeding dus van 76 naar 78 gegaan en volgens myfitnesspal zou ik over 5 weken ca. 81 kg moeten wegen, wat wel kan kloppen door alleen de voeding.

Het doel is dus dat het een recomb word en ik zo rond de 80 kg ga komen met een lager vetpercentage.
 
Back
Naar boven