MuscleMeat

Sticky Nieuwe Forum opties

Bezoekers in dit topic

Niemand interessant, ik doe vooral het beheer van de server en hou de forumsoftware up to date. Heb ook ervaring met forumbeheer (vBulletin vooral, oude forumssoftware) en zorg ervoor dat alle nodige functies geïnstalleerd zijn alsook seo optimalisatie (minder leuk).
Je bent zelf niet actief bezig met de sport? Ben je de eigenaar van de website? Wie is tegenwoordig de eigenaar van de website?

Zoveel vragen ;)
 
Wat vind je van mensen die niet TRUE natty zijn?

De belangrijkste vraag denk ik
 
Juist wel interessant om te weten wie hierachter schuilgaat. :)
Misschien ook in het AMA topic een draadje starten?

Je bent zelf niet actief bezig met de sport? Ben je de eigenaar van de website? Wie is tegenwoordig de eigenaar van de website?

Zoveel vragen ;)

Wat vind je van mensen die niet TRUE natty zijn?

De belangrijkste vraag denk ik

:roflol: ik doe niet mee aan AMA.

Ik ben wel actief in de sport, niet zo extreem als Mister TN maar voldoende. Ik ken Tijl ook van de vBulletin dagen (vBulletin.org) en dat is ook een reden waarom ik dit doe.

Mensen die niet TRUE natty zijn weten niet wat de sport echt inhoud en heb een sterke aversie voor semi-natty's en not-natty's. Ik ben zelf geen (echte) natty dus dat is wel kut!
 
Is er nog een mogelijkheid om van nickname te veranderen? Ik dacht ooit gelezen te hebben dat dit kon tegen betaling?

Of is er toevallig binnenkort nog een eindejaarskortingsactie voorzien op het elite membership?

We hebben de prijs voor Elite op €25 gezet, tegen de feestdagen maken we er €20 van.
 
Hou je wel hetzelfde avatar, anders weet ik echt niet meer wie wie is :p

Normaal kan ik de titel onder mijn forumnaam aanpassen he? Daar ga ik voorlopig een tijdje de naam Tr3nbolon3 in bewaren, kwestie dat de vaste leden er aan kunnen wennen he :)
 
1) hij heeft niets vermeld onder zijn forumnaam
2) zijn profiel is verborgen

lekker handig!
 
1) hij heeft niets vermeld onder zijn forumnaam
2) zijn profiel is verborgen

lekker handig!
Gisterenavond stond er 'Formerly known as Tr3nbolon'
 
Gisteren stond het eronder idd en aan profielen verbergen moet ik nog eens wat doen zodat dit alleen verborgen kan worden voor niet-leden ipv iedereen.
 
Ik kijk er allicht over maar vind de e-books dus niet meteen terug... bodybuilding.nl , kan jij me even zeggen waar ik deze kan vinden? Bedankt alvast voor het beantwoorden van deze (domme) vraag :D

1) hij heeft niets vermeld onder zijn forumnaam
2) zijn profiel is verborgen

lekker handig!

Ik vind je post vervelend om te lezen. Je bent zelf iemand die anonimiteit heel hoog hebt zitten, nog hoger dan ik dat heb. Je zou dan wel moeten begrijpen dat ik graag een bepaalde afstand neem van mijn vorige nick (duidelijk waarom lijkt mij). Waarom loop je dan te klagen hierover?

Ik heb inderdaad 1 dag vermeld wat mijn vorige nick was en toen dacht ik bij mezelf: tegenover wie moet ik me verantwoorden? Er zijn zat leden die regelmatig een nieuw account aanmaken, van hen weet je toch ook niet onder welke nick ze vroeger actief waren? Ik beklaag me al bijna dat ik dat ook niet heb gedaan :rolleyes:

De meeste vaste leden hebben me trouwens al een berichtje gestuurd om te vragen wat mijn vorige nick was en ik heb iedereen reeds geantwoord via PB of karma. Ik stel voor dat je in de toekomst hetzelfde doet.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind je post vervelend om te lezen. Je bent zelf iemand die anonimiteit heel hoog hebt zitten, nog hoger dan ik dat heb. Je zou dan wel moeten begrijpen dat ik graag een bepaalde afstand neem van mijn vorige nick (duidelijk waarom lijkt mij). Waarom loop je dan te klagen hierover?

Ik heb inderdaad 1 dag vermeld wat mijn vorige nick was en toen dacht ik bij mezelf: tegenover wie moet ik me verantwoorden? Er zijn zat leden die regelmatig een nieuw account aanmaken, van hen weet je toch ook niet onder welke nick ze vroeger actief waren? Ik beklaag me al bijna dat ik dat ook niet heb gedaan :rolleyes:

De meeste vaste leden hebben me trouwens al een berichtje gestuurd om te vragen wat mijn vorige nick was en ik heb iedereen reeds geantwoord via PB of karma. Ik stel voor dat je in de toekomst hetzelfde doet.
Hey chill, zo serieus was het allemaal niet bedoeld! Ik had die dag een reactie op mijn profiel van jou en had geen flauw idee wie je was, vandaar. Tren rage much? :D
Ik anonimiteit hoog zitten? Post mijn hele prive leven :roflol:
 
Hoe zie je, het verlengde bericht van je karma?
 
Back
Naar boven