AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Mid-holiday shape check. Aan de schijterij geweest, dus gewicht weer onder de 89... Voel me verder wel topfit, dus eet/drink/train prima. :D
IMG_20180926_093634.jpg
 
Wat meet zo'n taille nu eigenlijk?
 
Wat meet zo'n taille nu eigenlijk?
Geen idee, maar mijn taille is van zichzelf verre van smal. Kreeg in de prep hier zelfs te horen dat het te veel was.
 
Geen idee, maar mijn taille is van zichzelf verre van smal. Kreeg in de prep hier zelfs te horen dat het te veel was.
Je bent nog naturel, wil je dat ook nog steeds blijven? Ziet er goed uit maar een ander broekje zou beter staan.
 
Je bent nog naturel, wil je dat ook nog steeds blijven? Ziet er goed uit maar een ander broekje zou beter staan.
Euh, dit is gewoon een zwembroek. Wat is er mis mee?
 
nee maar die biceps van haar vergeleken met de helft hier op t forum :roflol:
 
nee maar die biceps van haar vergeleken met de helft hier op t forum :roflol:
Mevrouw Atoombom ziet er buff uit, dat zeker. Maar ik denk dat wanneer een man, van gemiddelde lengte die aan krachtsport doet, ernaast gaat staan bepaalde verhoudingen wat meer in een zeker perspectief worden geplaatst. Dit doet nogmaals niets af aan de prestaties van Miss Nuke, mijn comment gaat niet om haar. Het heeft mede te maken met, ik noem het maar mijn gevoeligheid, voor de oneindige ophemeling en superlatieven. Nog even en we hebben hier lui die geld wllen geven voor een potje urine van onze lieftallige wonderwoman. Inb4 sjonniejordaan.
 
op foto ziet die er aardig groot uit voor een vrouw, begrijp me niet verkeerd MissNuke maar ik denk dat zij de helft van dit forum neukt in plaats van zij haar:roflol::roflol::roflol:
 
Niets als je mee doet aan MAP..

Alles als je ermee naar het strand of zwembad wil :o
Explain. Ik ben geen achttienjarige scholier meer die z'n zogenaamde kast moet showen op het strand. Bovendien is dit niet mijn MAP-shorts, daar is ie echt niet geschikt voor.
 
op foto ziet die er aardig groot uit voor een vrouw, begrijp me niet verkeerd MissNuke maar ik denk dat zij de helft van dit forum neukt in plaats van zij haar:roflol::roflol::roflol:
de helft van t forum trained volgens mij als een oud wijf , maar dat is none of my buissness
 
de helft van t forum trained volgens mij als een oud wijf , maar dat is none of my buissness
Goed getraind! Ooit, lief dagboek, hing er hier een sfeer van als je geen 100kg bankte je je bek moest houwe. Die goeie ouwe tijd.
 
Goed getraind! Ooit, lief dagboek, hing hier een sfeer van als je geen 100kg bankte je je bek moest houwe. Die goeie ouwe tijd.
how much is your bench is niet voor niks een ultieme macho vraagstelling
 
Back
Naar boven