AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Lol ik ben 1x 4 dagen geweest en een keer een week. Ligt er maar net aan wat je gaat doen,ik kan me daar makkelijk een week vermaken.

Ik meen me te herinneren dat je daar eens geweest bent voor een Mr Olympia, was dat tijdens die 4 dagen of tijdens die week?
 
Ik meen me te herinneren dat je daar eens geweest bent voor een Mr Olympia, was dat tijdens die 4 dagen of tijdens die week?

Dat was vorig jaar met de olympia dat ik daar 4dagen was. Afgelopen mei ben ik naar edc en edcweek geweest. Elke dag naar poolparty of club en 3dagen festival. Maar er is zoveel te doen daar en niet alleen op de strip maar ook er buiten en binnen een uur zit je ook in valley of fire state park, wat ook prachtig is.
 
Winstrol was na olympia:p. Kwam massa tekort( nog steeds trouwens:) )

We geinen hier op het forum wel eens over je Winny log maar dat was een tof log om te volgen.

Heb je achteraf eigenlijk iets overgehouden aan dat kuurtje? Heb je nog plannen en wat zijn je stats tegenwoordig?
 
In Miami zelf natuurlijk het strand doen, behalve als het waait en pijpestelen giet zoals wij hadden, dan is daar geen kat te zien...

Oh, en wij verbleven in een hotel met het interieur zoals dat in Pulp Fiction, tafels en stoelen in auto's, echt knap ! (weet alleen de naam niet meer)
:thumbs: Als we in Miami zijn is het als het goed is een graad of 25
wha ha .... beste tip ooit :roflol:
:roflol:
Vet hoor! Mooie tips ook ahahah
:D
:rofol: De Bahamas is aan het eind van de vakantie...denk dat ik mijn shirt maar aan hou daar!
Je moet naar dat burger restaurant Heart Attack gaan. Burgers van 5k tot 20k kcal en je wordt gespankt als je je bord niet leeg eet. Boven 300 of 350 lbs o.i.d. mag je gratis Marvinnen.
:roflol: Eigenlijk te gek voor woorden..

6 dagen Las Vegas is echt veeel te lang :eek: Ik werd na dag 3 echt compleet gestoord :o
Nee joh..ik zei ook Las Vegas en omgeving. Desnoods huren we 1 a 2 dagen een auto om wat van de omgeving te ontdekken. De desnoods in die zin is eerder een waarschijnlijk. Een tripje richting Lower Antelope, Bryce of de grand canyon sluiten we natuurlijk niet uit..
Lol ik ben 1x 4 dagen geweest en een keer een week. Ligt er maar net aan wat je gaat doen,ik kan me daar makkelijk een week vermaken.
:thumbs: Ik kom nog wel een keer voor tips tzt
Ik meen me te herinneren dat je daar eens geweest bent voor een Mr Olympia, was dat tijdens die 4 dagen of tijdens die week?
Heb je hem de Mr. O niet zien winnen?
Heeft Flex meegedaan aan Mr Olympia? Dat was tijdens zijn winstrol dagen dan waarschijnlijk?
:roflol:
Dat was vorig jaar met de olympia dat ik daar 4dagen was. Afgelopen mei ben ik naar edc en edcweek geweest. Elke dag naar poolparty of club en 3dagen festival. Maar er is zoveel te doen daar en niet alleen op de strip maar ook er buiten en binnen een uur zit je ook in valley of fire state park, wat ook prachtig is.
:thumbs: Komt vast goed!
Winstrol was na olympia:p. Kwam massa tekort( nog steeds trouwens:) )
:roflol: deze zelfspot!
We geinen hier op het forum wel eens over je Winny log maar dat was een tof log om te volgen.

Heb je achteraf eigenlijk iets overgehouden aan dat kuurtje? Heb je nog plannen en wat zijn je stats tegenwoordig?
Ben ook benieuwd!:eyebrow:

Enfin...about yesterday...

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]


[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

and...breakfast!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mainport hotel in Rotterdam? Ben ik in juni geweest, wel wat minder geld aan de kamer uitgegeven :)
 
Lekker aan het genieten zo te zien:thumb:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
We geinen hier op het forum wel eens over je Winny log maar dat was een tof log om te volgen.

Heb je achteraf eigenlijk iets overgehouden aan dat kuurtje? Heb je nog plannen en wat zijn je stats tegenwoordig?

Heb er wel paar kilo aan overgehouden, maar zal het niemand aanraden haha. Voor ik begon met winny zat ik op mn laagste 65Kg 8%. Zit nu tegen de 72kg rond de 10%. Ga over 4weken korte cut doen en dan wil ik waarschijnlijk begin volgend jaar wel de spuit erin.
 
Heb er wel paar kilo aan overgehouden, maar zal het niemand aanraden haha. Voor ik begon met winny zat ik op mn laagste 65Kg 8%. Zit nu tegen de 72kg rond de 10%. Ga over 4weken korte cut doen en dan wil ik waarschijnlijk begin volgend jaar wel de spuit erin.

Dan zal je wel de 80kg aantikken tijdens je kuur hoor. Daar verlies je achteraf +-3kg van ;-) Test 300-500 en mast 200mg is IMO de ideale eerste kuur... Ook voor Skatermarvin maar hij leeft nog in ontkenning...
 
Dan zal je wel de 80kg aantikken tijdens je kuur hoor. Daar verlies je achteraf +-3kg van ;-) Test 300-500 en mast 200mg is IMO de ideale eerste kuur... Ook voor Skatermarvin maar hij leeft nog in ontkenning...
Waarom is dit beter dan test only m.u.v. de sides? Ik overweeg test only, maar ben mij nog aan het inlezen.
 
Waarom is dit beter dan test only m.u.v. de sides? Ik overweeg test only, maar ben mij nog aan het inlezen.

BB_

Korte uitleg: betere a:e verhouding.

Langere uitleg, op basis van eigen ervaring:

Bij test only heb je een realistische kans op oestrogene sides. Door er mast naast te zetten beperk je dat risico voor een groot deel. Er zijn veel kuurders die geen oestrogene sides hebben op test only maar waarom zou je het risico nemen in je eerste kuur? Ik heb destijds ook test only als eerste kuur gedaan met een dieet die waarschijnlijk het meest on point was van al mijn diëten. Toch had ik vanaf week 5-6 een snellere opslag van vetmassa, hetgeen mijn look dan toch wat verpestte... Edit: mijn libido kelderde ook vanaf week 5-6, hetgeen voor mij heel duidelijk een signaal is dat ik last had van te hoog oestrogeen.

Dus waarom zou je dat risico nemen? Zet er gewoon 200 mg mast naast en je beperkt het risico ENORM :) Als ik mijn eerste kuur opnieuw zou kunnen doen dan zou ik niet naar de broscience luisteren waar 500mg test only als DE eerste kuur wordt gepredikt.

Ik lees regelmatig dat sommige masteron afraden omwille van een verhoogde kans op bijvoorbeeld acne. In mijn ogen is dat b*llshit. Als je gevoelig bent voor acne dan ga je daar tijdens het kuren namelijk sowieso last van hebben. Voorzie jezelf dan ook van wat HG Roa (of maak dat je er kan aan geraken). Als je acne zou krijgen tijdens een kuur dan is die acne snel weg door 20mg Roa per dag te nemen en daarna 2-3* 20mg per week om acne weg te houden. Die dosering Roa is meestal voldoende en is zo licht dat je daar geen zorgen hoeft te hebben op andere bijwerkingen.
 
Laatst bewerkt:
BB_

Korte uitleg: betere a:e verhouding.

Langere uitleg, op basis van eigen ervaring:

Bij test only heb je een realistische kans op oestrogene sides. Door er mast naast te zetten beperk je dat risico voor een groot deel. Er zijn veel kuurders die geen oestrogene sides hebben op test only maar waarom zou je het risico nemen in je eerste kuur? Ik heb destijds ook test only als eerste kuur gedaan met een dieet die waarschijnlijk het meest on point was van al mijn diëten. Toch had ik vanaf week 5-6 een snellere opslag van vetmassa, hetgeen mijn look dan toch wat verpestte... Edit: mijn libido kelderde ook vanaf week 5-6, hetgeen voor mij heel duidelijk een signaal is dat ik last had van te hoog oestrogeen.

Dus waarom zou je dat risico nemen? Zet er gewoon 200 mg mast naast en je beperkt het risico ENORM :) Als ik mijn eerste kuur opnieuw zou kunnen doen dan zou ik niet naar de broscience luisteren waar 500mg test only als DE eerste kuur wordt gepredikt.

Ik lees regelmatig dat sommige masteron afraden omwille van een verhoogde kans op bijvoorbeeld acne. In mijn ogen is dat b*llshit. Als je gevoelig bent voor acne dan ga je daar tijdens het kuren namelijk sowieso last van hebben. Voorzie jezelf dan ook van wat HG Roa (of maak dat je er kan aan geraken). Als je acne zou krijgen tijdens een kuur dan is die acne snel weg door 20mg Roa per dag te nemen en daarna 2-3* 20mg per week om acne weg te houden. Die dosering Roa is meestal voldoende en is zo licht dat je daar geen zorgen hoeft te hebben op andere bijwerkingen.
Waarom is dit beter dan test only m.u.v. de sides? Ik overweeg test only, maar ben mij nog aan het inlezen.
Desondanks bedankt voor je uitleg. Ikzelf zou eerst willen ondervinden of ik veel last van sides heb. Zo niet, is het beter oestrogeen niet te onderdrukken. Indien wel, zou ik Nolvadex gebruiken (geen/minder negatief effect op LDL/HDL). Zeg je dat je met mast een hoger libido hebt dan test only? Libido gedurende de kuur zal mij overigens een worst zijn, maar dat is persoonlijk; als ik dat een issue zou vinden, zou ik niet gaan kuren. Als je bovendien niet stackt, weet je ook direct welk middel een oorzaak is van iets, want dit kan per persoon verschillen. Je ervaring van je eerste kuur neem je mee naar je volgende.
 
Desondanks bedankt voor je uitleg. Ikzelf zou eerst willen ondervinden of ik veel last van sides heb. Zo niet, is het beter oestrogeen niet te onderdrukken. Indien wel, zou ik Nolvadex gebruiken (geen/minder negatief effect op LDL/HDL). Zeg je dat je met mast een hoger libido hebt dan test only? Libido gedurende de kuur zal mij overigens een worst zijn, maar dat is persoonlijk; als ik dat een issue zou vinden, zou ik niet gaan kuren. Als je bovendien niet stackt, weet je ook direct welk middel een oorzaak is van iets, want dit kan per persoon verschillen. Je ervaring van je eerste kuur neem je mee naar je volgende.

Kleine nuance: je onderdrukt oestrogeen niet met masteron hoor. Daarom is het net zo ideaal om naast testosteron te zetten. Je zorgt voor een betere a:e verhouding waardoor oestrogeen minder snel de bovenhand krijgt en tegelijk ga je geen extra (noemenswaardige) sides krijgen. Dat is een win/win situatie: je vermijdt vervelende sides en krijgt geen sides bij die je niet met test only zou hebben.

De bijwerkingen van test 500mg OF test 500 + mast 200mg zullen zelden verschillend zijn.

Wanneer je echter hoge doseringen mast gaat gebruiken kunnen er WEL sneller andere bijwerkingen opduiken (vb: prostaatproblemen). De gedachte om dus niet meteen te stacken is enkel relevant bij noemenswaardige doseringen, 200mg masteron valt hier eigenlijk nog niet onder IMO.

Wat libido betreft: wanneer je een kuur doet heb je een suprafysiologische hoeveelheid testosteron in je lichaam. Als alles goed gaat dan hoort daar een hoger libido bij. Wanneer je a:e verhouding niet goed zit, dan uit zich dat vaak met een lager libido of erectieproblemen. Moet het doel van een kuur een hoger libido zijn? Neen, maar het is geen goed teken als je tijdens je kuur een laag libido hebt of erectieproblemen.

Mijn welgemeende excuses aan Skatermarvin voor de offtopic. Ik heb er goede hoop op dat hij me dat vergeeft :D
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik snap het libidoverhaal, maar dacht dat dit vnl bij deca minder is aangezien dat test onderdrukt. Mast had ik mij nog niet in verdiept. Waarom vergelijk je 500 test met 500 test + 200 mast. Het gaat toch om het totaal, dus dan is het een kuur met 500 of met 700 totaal. Bovendien zou ikzelf max 400 test (of minder) gebruiken tijdens mijn eerste kuur.
 
Back
Naar boven