XXL Nutrition

Sticky Forum Updates (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bij mij wel, ik had dat euvel van half zichtbare tweets ook (volgens mij alleen op safari). Staat mij iets van bij dat Moraalridder aangaf al langer hinder te ondervinden van tweets al dan niet of slechts gedeeltelijk zichtbaar, ook toen bij mij alles werkte.
 
Bij mij wel, ik had dat euvel van half zichtbare tweets ook (volgens mij alleen op safari). Staat mij iets van bij dat Moraalridder aangaf al langer hinder te ondervinden van tweets al dan niet of slechts gedeeltelijk zichtbaar, ook toen bij mij alles werkte.

Kan ook altijd door bepaalde extensies op browser en safari doet meestal moeilijk.
 
Wanneer je nu rechtstreeks naar een topic gaat (vanuit e-mail of pop-up) zal de melding automatisch als gelezen gemarkeerd worden.

We zijn ook het samenvatten van meldingen aan het testen. Dit kan je uitschakelen via profiel -> Meldingsvoorkeuren -> Meldingen (onderaan). Als je rechtstreeks naar de meldingspagina gaat kan je ook instellen dat deze niet automatisch als gelezen worden gemarkeerd.

Dit hadden we al eens geïnstalleerd, maar ging toen niet helemaal goed.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Karma geupdate (wat je krijgt om geven):

- 1 karma punt per 30 dagen geregistreerd (voorheen 1 jaar)
- 1 karma punt per 100 berichten (voorheen 1000 berichten)
- 1 karma punt per 100 ontvangen karma (zelfde)

En je moet maar 2 andere leden eerst karma geven om weer karma te kunnen geven aan zelfde lid (voorheen 10). Je wordt ook pas getoond in de karma ranking vanaf 1000 likes (zelfde).
 
Karma geupdate (wat je krijgt om geven):

- 1 karma punt per 30 dagen geregistreerd (voorheen 1 jaar)
- 1 karma punt per 100 berichten (voorheen 1000 berichten)
- 1 karma punt per 100 ontvangen karma (zelfde)

En je moet maar 2 andere leden eerst karma geven om weer karma te kunnen geven aan zelfde lid (voorheen 10). Je wordt ook pas getoond in de karma ranking vanaf 1000 likes (zelfde).
In b4 karmajunks die 2 extra accounts gaan aanmaken om zichzelf oneindig karma te geven. (Neem trouwens aan dat dit via IP wel te achterhalen is en dat niemand zo triest is om die moeite voor karma te doen. :P)
 
Kunnen we vrij snel zien en dan is die persoon al zijn karma kwijt of -100.000, dan is hij wel even bezig :D

Als we teveel misbruik opmerken verhogen we het naar bv. 5 of weer naar 10.
 
Hier en daar wat kleine aanpassingen gedaan. Als er iets niet bevalt (vooral) horen we het graag!
 
Vind die notificaties linksonder eerder storend dan handig. Je hebt rechts ook al meldingen.

Yep, was al aan het wachten op reacties :roflol: waarschijnlijk nog niet storend genoeg. Ik ga ze uitschakelen, als iemand het mist horen we het wel.
 
Video (mp4) en geluidsbestanden (mp3) kunnen geüpload en afgespeeld worden in posts. Beiden worden automatisch ingevoegd.

Je kon dit al in de mediagalerij uploaden (meer formats) maar maakt het nog makkelijker.
 
Je kunt niet meer zien wie een topic volgt, is dit met een update uitgeschakeld?
 
Je kunt niet meer zien wie een topic volgt, is dit met een update uitgeschakeld?

Dit is uitgeschakeld omdat topics met veel volgers +500 voor problemen kan zorgen. Hier moet de code nog van verbeterd worden en dan wordt het weer ingeschakeld.
 
Ligt het aan mij, of staat alle tekst onder de avatars door elkaar?
 
@Starx6673 We hebben 'Wie heeft er gepost?' toegevoegd in de plaats. Je kan dit bekijken bij de topic lijsten door te klikken op aantal reacties of in het topic onder topic-tools.

Dit komt ongeveer overeen met aantal volgers (minus leden die topic volgen zonder post) en je kan ook filteren op naam + posts in topic zoeken.

Dit werkt al een stuk beter bij hoog aantal volgers/posters. We gaan dit behouden samen met aantal volgers bovenaan topic zonder filtering. Een bijkomend voordeel is dat leden anoniem een topic kunnen volgen zonder te posten.
 
Back
Naar boven