MuscleMeat

Sticky Wie traint waar?

Bezoekers in dit topic

Meen je niet :D
 
Oke sorry, was wellicht voor jou overbodige info. Ik lees net andere topics van beginners, dus zat nog in die 'modus'. Wel irritant dat een basic apparaat ontbreekt. In de gym waar ik kom ontbreken ook een paar machines die ik graag had gewild; omgekeerd staan er ook een hoop machines die ik compleet overbodig vind en nooit heb gebruikt.
 
Bad karma, laatste 4 sportscholen hadden geen calf raise machine. Is geen voor mij zeker geen basic apparaat.
Wist niet dat je zo’n cynisch bijdehandje was dat snel op zijn teentjes is getrapt, andere posts ben je best okay :D
 
Bad karma, laatste 4 sportscholen hadden geen calf raise machine. Is geen voor mij zeker geen basic apparaat.
Wist niet dat je zo’n cynisch bijdehandje was dat snel op zijn teentjes is getrapt, andere posts ben je best okay :D
Haha, zo bedoelde ik het niet hoor :D.
Ik vind dat alleen wel dat een calf machine wel thuis hoort in een sportschool. Hier in Breda zit ook een Snap fitness, ben er overigens nog nooit geweest. 24/7 is wel een groot voordeel, zeker met de feestdagen.
 
Was ook maar het geinen, vandaar de big smile. Ik heb mijn knie ooit vern..kt dus een zittende calf machine is voor mij ideaal.
Best grappige formule van Snap maar er zijn al meerdere gyms die 24/7 open zijn.
 
Stamina Fitness Opwijk
 
varieert , meestal thuis heb een gedeelte van mijn werkplaats afgeschermd met een scheidings wand ,sqaut rack, dumbbels , bars , plates .
voorheen nog weleens bij wat gym's in het hogere segment gesport ( was niks voor mij )
Zo nu en dan kom ik weleens bij haefland uitzonderlijk goed uitgeruste gym moet ik zeggen en een vriendelijke eigenaar
 
Sportschool Waalwijk. Ouderwetse sportschool met veel foute figuren en harde trance:D

FB_IMG_1534797258336.jpg
 
Bij mij in de sportschool loopt een klant rond die voornamelijk aan het opruimen is en dat ook aan iedereen laat weten. Laatst wees ik hem erop dat hij alle schijven van de twee bankdrukstations verkeerd om had teruggelegd (er zijn twee maten boring), zodat hij overnieuw moest beginnen.
 
Zolder in Meppel:

- Squatstands (met spotters handig voor eventuele andere oefeningen)
- Benchpress (te verstellen naar incline)
- Halterstang 30 mm 2.20 mtr
- Pull up bar
- Ab Wheel
- Verstelbare dumbells (op te hogen tot 28 kg)
- 120 kg aan schijven + wat kettlebells
- Weight belt
 
Olympia Sport and Health in Noordwijk

Fijne sportschool met meer dan voldoende dumbells, barbells, schijven, apparaten enz. Op sommige avonden erg druk, maar op andere momenten kun je er een kanon afschieten... Vooral vrijdagavond net na etenstijd is het lekker rustig! Leuke variatie in mensen en wordt over het algemeen wel serieus getraind. Sportschool 200m verderop is een 24/7 sportschool zonder groepslessen etc. Ik heb het idee dat de zware jongens daar trainen.


Mis soms wel wat feedback van personeel op gebied van houding/het goed uitvoeren van een oefening. Bij mijn vorige gym veel getraind met 1 van de trainers en genoeg op mijn vingers getikt bij het verkeerd uitvoeren van een oefening. Ik let er zelf dus op en zal ook zeker niet alles goed doen! Ik zie echter mensen bepaalde oefeningen doen... Ik zal de details achterwege laten, maar rug en schouder problemen incoming!!!
 
Basic Fit 24/7 (Fransicusdreef)
Golds Gym 24/7 (Nieuwegein)
 
My Homegym is my Golds Gym :wl: Sooooo true!!! :pressing:
 
Ultrasport Nijmegen Noord.
 
Back
Naar boven