XXL Nutrition

Here goes HillR again

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
:heart:
 
Vrouwen en hun schoenen... ik zal het nooit snappen :)

Hoge hakken geven gewoon het gevoel dat je mooier en sexier bent.
Zeker als je een onderdeurtje bent is die visuele illusie van langere benen meer dan welkom :D
Moeilijk uit te leggen aan een man denk ik. Laat ons maar gewoon een shitload schoenen kopen :p
 
WAAR BEN JE NOU
 
Awh een amerikaanse of engelse stafford, niet? Zo'n leuke en uitgesproken persoonlijkheid :heart: Had er vroeger altijd een.
 
HillR en Vonk zijn het internet verloren lijkt het :'(
 
100 paar pumps en laarzen, ja!:heart::heart:

YEAHHHHH! :D

Goed bezig Pun, lekker kort houden :whip: :p

En ik ben al zo kort :treuren:

Vrouwen en hun schoenen... ik zal het nooit snappen :)

Heus wel, je wilt toch ook niet continu vrouwen op blote voeten rond zien banjeren? Al die onmogelijk hoge hakken e.d. trekken we alleen maar aan om indruk te maken op onze partner hoor....

Ik kan niet wachten op het nieuwe zaterdagavond televisie programma vol met dit soort discussies

https://www.rtl.nl/gemist/holland-belgie/

En hoe was het?!?!

Ja en een nachtje stappen kost vaak een veelvoud, wat is meer waard.. Een herinnering in een lijst of een herinnering in je brein :dunno:

Ik heb hele gave lijsten gevonden voor een gepast budget, de lijsten zullen hopelijk de schilderingen eer aan doen zoals ik dat voor me zie. Ben benieuwd of het ook zo uitpakt :p



Zover ben ik nog niet, maar met dit tempo gaat het nooit lang duren :roflol:



Must remember the mine and his thing.. In stead of the US thingy :D



Hnnngggg :heart:



Altijd..



Nee? Use your imagination man.. Het gaat om de hele outfit natuurlijk, niet om alleen de schoenen :$

stockings-legs-high-heels-54860920.jpg

:heart:

Die schoenen zijn wel echt heel mooi... WANTTTTT :heart:


Leuk he :eyebrow:

Wist niet dat dat bestond !! :roflol::roflol:

Ik ook niet...

Begint geloof ik aankomende of volgende week zaterdag. Zal vast in Belgie ook ergens uitgezonden worden op een commerciele zender

maar maar, hoe was het?!?!

Hoge hakken geven gewoon het gevoel dat je mooier en sexier bent.
Zeker als je een onderdeurtje bent is die visuele illusie van langere benen meer dan welkom :D
Moeilijk uit te leggen aan een man denk ik. Laat ons maar gewoon een shitload schoenen kopen :p

Precies dit.. al vind ik het niet erg dat ik klein ben.. Couldn't care less, dus doe het niet persé om langer te zijn, maar wel omdat hakken gewoon supersexy staan bij vrouwen (moet je er wel op kunnen lopen, van die vrouwen die ernstig hoge hakken aantrekken en er uit zien als een netgeboren giraffe kan echt niet... dan ga je het doel compleet voorbij).

WAAR BEN JE NOU

Ik ben hierrrrrrrrr... :kiss:

Awh een amerikaanse of engelse stafford, niet? Zo'n leuke en uitgesproken persoonlijkheid :heart: Had er vroeger altijd een.

Een Amerikaanse inderdaad! Ze zijn inderdaad zo leuk en er bestaan zoveel misvattingen over die dieren. Er bestaan maar weinig honden met zo'n mooi karakter!

HillR en Vonk zijn het internet verloren lijkt het :'(

:aai:

Een beetje maar.. Komt vanzelf weer.. of niet...
 
leuk om te zien dat ik niet de enigste ben die tuinkabouter HillR haar log avonturen heeft gemist ^^
 
Was gezellig om jullie twee weer even te zien vanavond :kiss:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Niemand is bang voor m.a.p atleten
Vonk noemde me een enge vent en durfde opeens niet meer naar de meet te komen. :P
Ik ben overigens heel lief hoor, maar durf je ook met mij naar de sauna? :eyebrow:
 
Vonk noemde me een enge vent en durfde opeens niet meer naar de meet te komen. :P
Ik ben overigens heel lief hoor, maar durf je ook met mij naar de sauna? :eyebrow:
jawel
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven