Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 9K
  • Weergaven 365K
  • Volgers 285

Bezoekers in dit topic

Hele beukenbos is wel goed toeven denk ik :)
 
Is er binnenkort nou een DBB meet? Ik mis die shit altijd
 
Iemand vanavond te vinden bij Awakenings & Timewarp present Connect? :D
Wordt mijn eerste echte technofeest dus ben zeer benieuwd!
 
Iemand vanavond te vinden bij Awakenings & Timewarp present Connect? :D
Wordt mijn eerste echte technofeest dus ben zeer benieuwd!

Wat vond je ervan? Waarschijnlijk heel veel schorem in de vorm van Italianen gezien?

OT: Vanavond de ADE Kickoff! Wie zien HillR en ik vanavond @ Awake Hard Opening Night? :cool:
 
Wat vond je ervan? Waarschijnlijk heel veel schorem in de vorm van Italianen gezien?

OT: Vanavond de ADE Kickoff! Wie zien HillR en ik vanavond @ Awake Hard Opening Night? :cool:
Viel best mee met die Italianen, ben Defqon/Dominator gewend natuurlijk. We hadden wat oponthoud in de vorm van een behoorlijke drugscontrole waar alle Nederlandse kentekens uit werden gepikt en bij de ingang waren de kaartjes van onze vrienden ongeldig (wel op de officiële website gekocht) maar uiteindelijk mooi feestje gehad. Volgend jaar zeker weer een technofeest meepakken.
 
Ja Duitsland staat wel bekend om zijn discriminatie waarbij alles met een NL kenteken de Sjaak is. Dat is voor mij al reden genoeg om grote events in Duitsland te laten voor wat het is.
 
Mensen die naar Radical gaan 3 november??
 
Kans is klein, maar mensen aanwezig bij ADE Elysian records?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Volgend weekend ace of spades, 3 november naar Charlotte de Witte in Sportpaleis. Worden twee stevige weekends
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Iemand Loudness, snakepit en wow wow? hoxyz wovano VinnieVince
Kan ik eerst nog ff gains maken zodat ik misschien nog een klein beetje in de buurt kom van jwhey
 
Back
Naar boven