AndroidHealthClinic

Gorilla Sports geen bericht

Bezoekers in dit topic

Iemand bij mij in de gym had een fitness bankje daar gekocht.
Daar was hij doorheen gezakt bij 90 kg benchen.. Lekker fijn dat spul daar. Als je een beetje serieus gaat krachttrainen ben je bij gorilla sports verkeerd.
Levensgevaarlijk! Zeker als dat al bij 90 kg gebeurt!

Mocht je nog op zoek zijn naar degelijk materiaal (met Europese certificering) dan zijn onze bankjes van MegaTec en Barbarian Line wellicht interessant voor je.

Succes met je home gym!
 
Levensgevaarlijk! Zeker als dat al bij 90 kg gebeurt!

Mocht je nog op zoek zijn naar degelijk materiaal (met Europese certificering) dan zijn onze bankjes van MegaTec en Barbarian Line wellicht interessant voor je.

Succes met je home gym!
Inderdaad, ik betaal liever wat meer voor kwaliteit. Uiteindelijk ben je een stuk goedkoper uit, omdat goed spul jaren en jaren meegaat.
 
Vervelend dat het zo moet lopen...dat allereerst.

Zoals je misschien ook wel hebt gelezen is het gewoon troep wat ze verkopen.
Lekker fijn dat spul daar. Als je een beetje serieus gaat krachttrainen ben je bij gorilla sports verkeerd.

Dit ligt uiteraard maar net aan je doelen en prioriteiten. Ik heb een latpulley (en halterset) gekocht en daar hang ik met gemak 70kg of 80kg aan (halterset is 100kg). Wiebelt een beetje, maar geeft zeker geen tekenen van omvallen of instorten. Het is natuurlijk niet dezelfde kwaliteit als Fitness Seller, maar daar zit 'm ook het verschil in prijs. Voor meer kwaliteit, betaal je ook meer. Wat zijn je prioriteiten?

Overigens in communicatie met Gorilla nog geen problemen ondervonden, maar ik heb dan ook geen retourzaken met ze gehad.

Succes in ieder geval!
 
Back
Naar boven