AndroidHealthClinic

Beste Pre Workout? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BA is ook niet bedoeld om een grotere pomp te krijgen, het is een bufferstof om meer inspanning te kunnen leveren.
Duidelijk! Hoeft er voor mij daarvoor ook niet in te zitten:roflol:
 
iemand ervaring met "black booster" ??
Ik zou de "echte" monster nemen als ik jou was en niet de rip off daarvan. Witte potten voortaan, te vinden op marktplaats en internet. Smaakt voortaan een stuk beter en komt met poeder+capsules (de #1 reden voor de verbeterde smaak gok ik)
 
zijn er hier gebruikes van limettles van muscle rage? de nieuwe batc die ik heb bevat andere ingredienten dan de voorgaande batches (huidige bevat geen dmha meer) en ik heb er op getraind en vond hem heel erg slecht
 
Ik zou de "echte" monster nemen als ik jou was en niet de rip off daarvan. Witte potten voortaan, te vinden op marktplaats en internet. Smaakt voortaan een stuk beter en komt met poeder+capsules (de #1 reden voor de verbeterde smaak gok ik)
Effect van de witte gelijk als de oude:woot:
 
Weet iemand nog een goeie PWO met DMHA? die overigens ook nog verkrijgbaar is.
 
Ik kan bevestigen dat het effect van de witte hetzelfde is al de oude zwarte. Houd er meestal een dikke crash aan over maar dat vind ik juist wel lekker, kom ik tenminste nog in slaap
Jezus voelt echt weer als de oude noxipro tijden :eek::eek::rolleyes:
NoxiProdrool:
 
De oude Dadicated Unstoppable was ook zo heftig, maar wel super goed.
 
Mesomorph van APS Nutrition (de oude met DMAA). Die was echt geweldig.
 
Dit.
Helaas is die bijna nergens meer te vinden :treuren:
Waar nog wel dan?
Ik kocht die altijd op muscle-lab.de. Hier staat hij nog wel op maar ook zonder DMAA, heb deze geprobeerd maar dan is die meuk van Joel Beukers nog beter. Nu zou die 'sterker' moeten zijn dan DMAA maar dat is natuurlijk gelul.

Kan hem niet meer vinden:(
 
Die nieuwe witte monster is echt next level inderdaad Ik maar denken dat ik tolerant was voor stim pre workouts
 
Die nieuwe witte monster is echt next level inderdaad Ik maar denken dat ik tolerant was voor stim pre workouts
Haha ja je went er redelijk snel aan idd. Inmiddels ben ik helemaal gestopt met pre workouts, kreeg op een gegeven moment het idee dat ik alleen nog maar met pre workout een goede training kon neerzetten.

Als 'pre workout' gooi ik nu wat glutamine, HMB, beta alanine en citrulline malaat (+ als ik moe ben cafeïne) bij elkaar. Helemaal top.
 
Back
Naar boven