Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

De plates zijn ook niet IPF approved. Dus ik denk dat het rack dat ook niet zal zijn.
 
Het ATX Combo Rack zal verrassen en een stuk hoogwaardig zijn afgewerkt dan andere aanbieders, met een zeer scherpe prijs (niet voor thuisgebruikers natuurlijk).

IPF approval is erg lastig te krijgen op dit moment maar volgend jaar zullen wij daar wel onze pijlen op zetten!
 
Het ATX Combo Rack zal verrassen en een stuk hoogwaardig zijn afgewerkt dan andere aanbieders, met een zeer scherpe prijs (niet voor thuisgebruikers natuurlijk).

IPF approval is erg lastig te krijgen op dit moment maar volgend jaar zullen wij daar wel onze pijlen op zetten!
Als een openlijk doping gebruiker voor $253k al zijn spullen bij de IPF approved krijgt, moet dat voor een kwaliteitsmerk als ATX toch ook lukken. ;)
 
Als een openlijk doping gebruiker voor $253k al zijn spullen bij de IPF approved krijgt, moet dat voor een kwaliteitsmerk als ATX toch ook lukken. ;)

Over wie/welk merk heb je het?
 
Wat is de meerwaarde van IPF approved voor de gemiddelde consument (PL'er). Als je binnen de richtlijnen kunt blijven en geen IPF keurmerk hebt, of een keurmerk krijgt wegens het fabriceren binnen de richtlijnen. Of kan je dan als merk op PL podia gebruikt worden? En in dat geval, wie zou dat dan moeten aankopen? Want binnen NL worden volgens mij al decennia lang dezelfde soort toestellen gebruikt.
 
Wat is de meerwaarde van IPF approved voor de gemiddelde consument (PL'er). Als je binnen de richtlijnen kunt blijven en geen IPF keurmerk hebt, of een keurmerk krijgt wegens het fabriceren binnen de richtlijnen. Of kan je dan als merk op PL podia gebruikt worden?
Als je meedoet aan IPF meets mag je enkel approved equipment gebruiken (zoals wraps, sleeves, belts etc.). Dan is er wel degelijk een meerwaarde. Buiten dat maakt het voor niet-wedstrijdlifters inderdaad niet veel uit.

Verder graag on-topic blijven anders is het einde teasers en aankondigingen :) IPF discussies mogen in een apart topic.
 
Fitness Seller
Hoe komt t dat gewicht stapel adapters realtief zo duur zijn?
https://www.fitness-seller.nl/gewichtstapel-adapters/
En dan valt t bij jullie nog mee als ik bijv naar body solid kijk, maar dik €30 voor net 3kg klinkt gewoon als veel...
Puur vanwege de kleine oplages? Was aan t kijken voor een setje voor op mn pas verbouwde stack :)
Volgens mij hebben wij inderdaad zeer scherpe prijzen voor deze Gewichtstapel Adapters, vergeleken met andere aanbieders.

Ik heb echt geen idee waarom deze zo duur zijn. Dit is geen eigen product van ons, wij kopen deze net zo duur in, anders had de prijs inderdaad een stuk lager gekund. Er is inderdaad zeer weinig vraag naar dit product.
 
Nog een laatste vraagje, bij het Barbarian Half Rack, kan je toch ook gewoon je 50 mm halterschijven opbergen via de 30 mm ophangpennen (hoewel het niet optimaal is), dus zonder adapters?
 
Nog een laatste vraagje, bij het Barbarian Half Rack, kan je toch ook gewoon je 50 mm halterschijven opbergen via de 30 mm ophangpennen (hoewel het niet optimaal is), dus zonder adapters?
Ja, dat kan inderdaad
 
Hallo Fitness seller,

Kunnen jullie zeggen waneer julie de

  • Heavy Duty HD-1 Power Rack + Lat Pulley
Weer op voorraad hebben ?
 
Hallo Fitness seller,

Kunnen jullie zeggen waneer julie de

  • Heavy Duty HD-1 Power Rack + Lat Pulley
Weer op voorraad hebben ?
Verwacht eind deze week of begin volgende week
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Back
Naar boven