XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Problemen met het darmkanaal en algehele fitheid.
Helaas mij ook niet door kunnen zetten om beestachtige training neer te zetten eindstand vroeg op bed en janken.
 
Ziek sinds zaterdag... no biggie... bleef duren.... begon een beetje te hoesten.... no biggie.... werd wat erger..... no biggie.... maandag bij de arts.... dinsdag werd het erger, dus bij de dokter ....dokter zegt:" u hebt een zware longontsteking". Nog maar eens een stafylokokaanslag op mijn lichaam. Dat is nu al de 4 de of 5de sinds mijn rugoperatie 10 jaar geleden. SInds ik jarenlang fentanyl en contramal heb genomen ( voor en een beetje na de operatie, ben ik zeer gevoelig voor deze zeer specifieke smeerlap.
I just can't catch a break. Weer een hele antibioticakuur,... weer zwak en moe.... hoeveel ga ik nu weer verliezen aan cardio en kracht??
 
Ziek sinds zaterdag... no biggie... bleef duren.... begon een beetje te hoesten.... no biggie.... werd wat erger..... no biggie.... maandag bij de arts.... dinsdag werd het erger, dus bij de dokter ....dokter zegt:" u hebt een zware longontsteking". Nog maar eens een stafylokokaanslag op mijn lichaam. Dat is nu al de 4 de of 5de sinds mijn rugoperatie 10 jaar geleden. SInds ik jarenlang fentanyl en contramal heb genomen ( voor en een beetje na de operatie, ben ik zeer gevoelig voor deze zeer specifieke smeerlap.
I just can't catch a break. Weer een hele antibioticakuur,... weer zwak en moe.... hoeveel ga ik nu weer verliezen aan cardio en kracht??

Kut als je 1 stap voorwaarts zet en dan 2 achterwaarts :(

Wat zijn je huidige stats op de grote drie? Heb je de doelstelling uit je handtekening behaald --> Doel eind juni 2018: bench 1 x 150, squat 1 x 160, deadlift 1 x 200, ohp:1x90
 
Kut als je 1 stap voorwaarts zet en dan 2 achterwaarts :(

Wat zijn je huidige stats op de grote drie? Heb je de doelstelling uit je handtekening behaald --> Doel eind juni 2018: bench 1 x 150, squat 1 x 160, deadlift 1 x 200, ohp:1x90
Bedankt voor je reactie;
De doelstellingen heb ik niet behaald, maar ik was zeer goed op weg en ze zijn zeker niet vergeten. Ik heb echter een mentale switch gemaakt. Ik merkte dat door me enkel op deze cijfers te focussen en er een deadline op te kleven, ik alle andere sporten begon te negeren,en te snel te zwaar ging.... daardoor steeds pijntjes had. En na verloop van tijd waren die pijntjes geen tijdelijke maar constant aanwezige pijntjes. Nu ik me beginnen focussen ben op een "mooier en minder vet lijf", sneller en explosiever boksen, voel ik me veel beter. Ik merk dat de stats op de big three terug stijgen, maar trager en dat is ok. Ik heb tijd zat. Doel eind juni 2018: bench 1 x 150, squat 1 x 160, deadlift 1 x 200, ohp:1x90, dat was vroeger. momenteel heb ik bench; 1 x 110 (traag, gecontroleerd en makkelijk), squat1 x 100 makkelijk, traag, ass to grass, deadlift 1 x 180, en ohp 1x 70.
Ik boks nu veel meer waardoor ac gewricht ( waar sleutelbeen de schouder raakt) het zwaar te verduren krijgt. Dus ik bouw alles heel traag op.
Ik boks in totaal 120 min per week (4 sessies van 30 min), en bij twee sessies doe ik ook aan krachttraining. Doel is nu
Bench: eind nov 1 x 112.5 en daar elke maand 2.5 kilo bij (dat is voor mijn doen heel traag maar verstandiger)
OHP: eind nov 1 x 72.5 en daar iedere twee maand 2.5 kilo bij
Als dit doel echter mijn boksen negatief beïnvloedt, dan pas ik dit aan. Maar stiekem blijf ik wel verlangen naar een 1 x 150 bench.
Het blijft trouwens ongelooflijk vreemd dat ik nog steeds 13 seconden sprint op de 100 meter. Onbegrijpelijk.
 
Nog steeds pijn aan mijn voet, dus lopen zal er morgen niet inzitten :(
 
Waarschijnlijk verstapt? gekeneusd? is je voet dik?
Nope, niet verstapt of zo.
Net mijn kinesiste tegen het lijf gelopen in de gym. Peesontsteking door te snel grote afstanden te lopen... Twee weken rust nemen, ijs leggen, corrigerende oefeningen voor de plaatsing van mijn voet gekregen. En daarna verplicht kortere afstanden doen :( Fietsen, cross trainer,...mogen wel als het pijnvrij is.
 
Nope, niet verstapt of zo.
Net mijn kinesiste tegen het lijf gelopen in de gym. Peesontsteking door te snel grote afstanden te lopen... Twee weken rust nemen, ijs leggen, corrigerende oefeningen voor de plaatsing van mijn voet gekregen. En daarna verplicht kortere afstanden doen :( Fietsen, cross trainer,...mogen wel als het pijnvrij is.

3x/dg een ijspack? hoe doe je dat op je werk? meds? lastig hoor meis!!
 
3x/dg een ijspack? hoe doe je dat op je werk? meds? lastig hoor meis!!
Bureaujob en er staat een diepvries. Dus dat lukt wel :P Heb eerlijk gezegd geen zin om weer aan de ontstekingsremmers te gaan... Dus eerst even zo proberen en eventueel gewone pijnstiller nemen om toch te kunnen stappen zonder/met minimum aan pijn. En geen hoge hakken dragen :'( :'(
 
Bureaujob en er staat een diepvries. Dus dat lukt wel :P Heb eerlijk gezegd geen zin om weer aan de ontstekingsremmers te gaan... Dus eerst even zo proberen en eventueel gewone pijnstiller nemen om toch te kunnen stappen zonder/met minimum aan pijn. En geen hoge hakken dragen :'( :'(

:sad:

J/k get well soon
 
hey ik wissel mijn bold na 12 weken meestal voor primo :P meschien een ideetje , maar dan andersom

Ja maar 300mg primo in de week gaat niet veel doen voor mij haha

Is voor mijn cruise bedoeld
 
Ja maar 300mg primo in de week gaat niet veel doen voor mij haha

Is voor mijn cruise bedoeld
dosering wist ik niks van :P gauw bold prikken dan maar :P en 300 primo is idd een babydosis
 
Back
Naar boven