MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

Voor de gene die preppen, hoe maken jullie je rijst klaar? En qua kruiden wat gebruiken jullie en vinden jullie lekker.

Mikken jullie de kruiden al kokend erbij of pas als je het in bakjes stopt.

Wil graag mijn bakjes lekkerder maken
Ik kruid mijn kip met chili kruiden.
Smaakt perfect!

Tartaar kruid ik niet.

Over varkenshaas gooi ik wel eens van die groene schilfers. Ben effe de naam kwijt ???
 
IMG_20181020_185122.jpg


Ovenschaaltje: Broccollimix, kip tandouri, Fusslli, 2 eitjes ....20 min in de oven en 60 min afkoelen.....Jammie!!
 
Voor de gene die preppen, hoe maken jullie je rijst klaar? En qua kruiden wat gebruiken jullie en vinden jullie lekker.

Mikken jullie de kruiden al kokend erbij of pas als je het in bakjes stopt.

Wil graag mijn bakjes lekkerder maken
Koken in bouillon
Na koken kerriepoeder erdoor of
Paprika poeder
Kijk ook eens naar kruidenmixen. Je hebt ook Mexicaanse of Griekse kruiden en veel meer.
Bij Xenos heb je bruschetta mix. Gewoon wat door de gekookte rijst doen.
Zakjes Duyvis dipsaus mix. Zijn vnl kruiden en 20 kcal per zakje. Kan je ca 500 gr gekookte rijst zalig mee kruiden. Ook achteraf erdoor mikken.
Er zijn zo nog veel meer alternatieven.
Zo ook de kruidenmixen van Xxl die kan je ook prima door gekookte rijst mikken.
En sambal, ketjap etc.
 
Zelf gebruik ik de kruidenmixen van Jonnie Boer. Ook na het koken erdoor zoals Marina zei. :) Of een bakje hummus door de rijst, ook erg lekker!
 
Voor de gene die preppen, hoe maken jullie je rijst klaar? En qua kruiden wat gebruiken jullie en vinden jullie lekker.

Mikken jullie de kruiden al kokend erbij of pas als je het in bakjes stopt.

Wil graag mijn bakjes lekkerder maken
Met wat voor vlees en groente eet je je rijst?
 
Zelf gebruik ik de kruidenmixen van Jonnie Boer. Ook na het koken erdoor zoals Marina zei. :) Of een bakje hummus door de rijst, ook erg lekker!
Yup, doe ik ook: rijst met wat kikkererwten (of hummus) erdoor voor wat extra bite. En dan veel kruiden (zwarte peper, piment d'espelette, komijn, kurkuma, oregano, paprika, chilli, zaatar, .... of waar je ook zin in hebt)
 
Met wat voor vlees en groente eet je je rijst?
Ik gebruik de kipblokjes van MM dus die zijn al gekruid en als ik groenten gebruik mix van MM of groentenmixxen, het gaat mij echt om se rijst te kruiden, soms gaat er ook wat scheppen curry door de totale bak voer
 
Back
Naar boven