Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Goedemorgennn/middag/whatever!

Ik heb echt als een diehard getraind mennn. Helemaal kapottie nu. Pull training + cardio. Helaas zonder deadliften want door legday kan ik serieus niet meer bukken hahahaha. I know, het is triest. :moon:
Daarnaast nog 1 uur en 20 minuten op de fiets. Waarom zo lang? Nou, omdat ik een sessie in te halen had en wovano had een kneiterlange benen training. Kwam dus eigenlijk wel goed uit. :loopband:

WK42-PULL-2
Kneeling latt pull down
4x10x55kg

Close grip row
4x10x30kg

Barbell bent over row
4x10x30kg

Back extension
4x10x5kg

Straight arm pulldown
4x10x30kg

Face pulls

4x10x30kg

Cable curls
4x12x10kg

Hammer curl - unilateral
‌4x10x4kg

Daarna 1 uur en 20 minuten gefietst: 33 kilometer. Totaal aantal verbrande kcal 950. Caloriebudget voor vandaag is 1800, want ik heb high carb day op het programma staan.

Nu over op de orde van de dag. Eten en daarna geitjes knuffelen op de kinderboerderij.:eyebrow:
 
Gisteren was het een lekker actief dagje. Nu weer werken na een weekje vakantie. Dan baal ik toch dat ik een kantoorbaan heb...:(

Screenshot_2018-10-22-07-13-34-132_com.fitbit.FitbitMobile.png
 
Goede training weer Annie!! Flinke cardio ook, damn!
 
Was een heel goed idee om (jij met spierpijn) en ik na dezelfde dag nog een legday te hebben gedaan een wandeling door het bos te gaan maken :roflol: oma's en opa's liepen nog soepeler dan wij :o
 
Goede training weer Annie!! Flinke cardio ook, damn!
Hehehe, dankjewel Marvin! :D Ook weer positieve dingen op de weegschaal gezien. -0,6kg ten opzichte van vorige week. En dat terwijl ik merk dat er onder mijn spekkies echt wel een laagje spier zit. Benen en schouders zijn gelukkig ook zichtbaar vooruitgegaan.
Was een heel goed idee om (jij met spierpijn) en ik na dezelfde dag nog een legday te hebben gedaan een wandeling door het bos te gaan maken :roflol: oma's en opa's liepen nog soepeler dan wij :o
Ik vond het een beter idee om geitjes te aaien, maar daar waren we te laat voor :(. Ik vond het alsnog wel chill om even door die natoer te hobbelen. Maar je hebt gelijk; soepel ging het niet echt hahaha. :kiss:
 
Legday stond gisteren op het programma en ik had twee keuzes: of ik bijt erdoorheen en dan wordt de spierpijn na legday (hopelijk) snel wat minder ernstig. Óf ik kon de training wisselen met een andere: een soort van uitstel van executie. Ik koos voor optie 1. :emo: Na een korte warming up bleek het allemaal wel mee te vallen, op leg extension na. DAYUMN SON, die was pittig!:scold:

WK43-LEGS-1
Barbell squats
4x10x20kg (lege barbell dus. Ik ben best trots op mezelf, want het lukte me om gewoon parallel te squatten :cheer:. Na een periode van niet-squatten door blessure, kan ik dus zelfs dieper squatten dan voorheen. Ass to the grassssss. :banana:).

Leg press
4x10x50kg

Front lunges
4x12

Leg extension (hier was dus wel even te merken dat ik spierpijn had. Quadriceps aanspannen was bijna niet te doen hahaha. Lager in gewicht dus dan normaal!:eyes:)
1x12x21kg
1x10x28kg
2x8x35kg

Leg curl - unilateral
4x12x20kg

Cable hip abductor
4x12x5kg

Cable kickbacks
4x12x10kg

+ 45 minuten cardio, 20,5 km, 570 kcal.
 
Hard gewerkt weer Annie!:bow: Gewoon door die spierpijn heen beuken:punch:
 
Hard gewerkt weer Annie!:bow: Gewoon door die spierpijn heen beuken:punch:
Hehe, thanks! Spierpijn was vandaag al een stuk minder dan gisteren. Vandaag waren mijn benen vooral vermoeid. Kwam bijna niet vooruit op mijn cardiofietsje, althans: zo voelde het. :emo:


Enfin, de training. Ik heb mezelf weer eens flink teleurgesteld vandaag HAHAH. Ikmdoe zoveel domme dingen. Vanochtend mijn poten verbrand aan kokend water, en tijdens mijn training mijn nieuwe trainingsschema vergeten op mijn telefoon te zetten. Ik was fucking boos op mezelf, maar na wat gemekker en gemok besloot ik dat ik beter gewoon het beste ervan kon maken. So I did!

WK43-PUSH-A
Bench press
4x10x22,5kg

DB Chest flyes
4x10x8kg

DB upright row
4x12x6kg

Shoulder press
4x10x6kg (een paar weken geleden lukte dit gewicht me met maar 6 reps. Nu dus fucking 10. Happy Annie. :grinny:)

DB front raise
5x20x3kg

DB lateral raise
5x20x3kg (en na al die reps stonden mijn schouders wel even flink in de fik.:fire:)

Overhead extension
4x10x4kg

V-bar pushdown
1x15x16kg (soms kan ik mezelf wel eens onderschatten.:eyes:)
3x10x19kg

En the usual 45 minuten fietsen. Lekker lachen. Daar had ik geen zin in. But did it anyways :grumble:
 
Alloooo, ik ben de laatste tijd zoooo moe, dus mijn trainingen dezelfde avond nog loggen lukt niet meer. Ik val vrijwel altijd op de bank in slaap. :emo: Oma Annie kan het even niet meer aan. Gisteren officieel begonnen met mijn nieuwe trainingsschema en daar krijg ik dan wel weer positieve energie van. Deze keer niet vergeten door te sturen, dus had het volledige schema binnen handbereik. :lol:

WK43-PULL-A
BB bent over row
1x5x35kg
4x5x40kg

Kneeling lat pull down
4x12x55kg

Close grip row
4x10x30kg

Back extensions
4x10x10kg

Face pulls
4x10x30kg

DB hammer curl ss DB bicep curl
2x12x4 kg ss 2x12x4kg
2x10x4 kg ss 2x10x4kg

+ 45 minuten cardio. The usual 20 km fietsen, ongeveer 570 kcal verbrand. Ik had er gisteren echt de pest in. Ik overwoog 1 seconde om het niet te doen, maar heb het toch maar gedaan. :janken:

Alsooooo, weegschaal geeft deze week plotseling vet positieve dingen aan. -0,9 ten opzichte van vorige week. En de spiegel vertelt me hetzelfde. :rocker2: Hopelijk blijft deze trend zich een tijdje voortzetten. Daar zou ik absoluut geen moeite mee hebben.
 
Netjes, je gewichtsverlies!
Vanwaar de keuze voor een split (tegenover ub/lb, push/pull of fullbody)?
Dank, dank!
Ik train zes keer per week. Als ik zes keer full body doe, heb ik elke dag spierpijn hahaha. :emo: En ik vind het fijn om op een aantal spiergroepen te focussen. Werkt voor mij het beste!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven