XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dat kwam daarna. Broek op de enkels om die vette poten ook op de foto te hebben.

    In dezelfde categorie: naar de andere kant van de gym lopen zodat je je curls direct voor de spiegel kan doen :') Sneu.
     
    In dezelfde categorie: naar de andere kant van de gym lopen zodat je je curls direct voor de spiegel kan doen :') Sneu.

    Of na een set pec deck naar de gym spiegel lopen om op jezelf te geilen. God damn wat een gekkigheid.

    Als bodybuilding je sport is, be proud. Als krachttraining je lifestyle is, be humble en gedraag je een beetje. Af en toe een post van je body of een sterke lift is goed. Maar al dat gekke poseren enzo schrikt mensen (en vooral vrouwen) af. Mijn mening. Uiteindelijk bepaal je helemaal zelf wat je doet en geeft mijn mening geen ENE FUCK. En ik ben zelf ook een weirdo dus pot verwijt de ketel.
     
    Laatst bewerkt:
    DSC06514.JPG

    6 days to go
     
    Ik begrijp die lui niet die half ontkleed in een fitness zaaltje staan op hun eigen lichaam te geilen

    Ja man wat is dat toch. Ik geil liever op de lui die half ontkleed in een fitness zaaltje staan.
     
    Ben ik de enige die poseren awkward as fuck vind? Laatst ook een beast van een kerel van 20% vet in mijn gym. Die even shirtloos wat poses eruit aan het gooien was terwijl zijn vriendje het fotografisch vastlegde. Af en toe is deze mooie sport toch wel erg vreemd.

    Dat kwam daarna. Broek op de enkels om die vette poten ook op de foto te hebben.

    Hier word je er dan gewoon uit gezet.
     
    Back
    Naar boven