Fitness Seller

Thirsty for gains | Rob91’s (AKA Herman) ‘powerbuilding’ log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Damn goeie skwaats :thumbs:
 
Ik ben trouwens zo blij met de switch naar high bar. Geen zere ellebogen en het ziet er mooier uit. Plus het opp waarop de bar ligt is kleiner, dus de whip is groter. Machtig om die stang te zien buigen.
 
Merk jij ook dat je meer gewicht kan verplaatsen vergeleken met low bar?
 
Merk jij ook dat je meer gewicht kan verplaatsen vergeleken met low bar?

Dat nog niet direct. Mijn PR lowbar is 190 en met high bar 180 al ging die wel erg soepel. Maar het uitlopen en hoe het op je rug voelt is stukken beter met high bar.
 
Nice weer kerel. Echt wel goede kracht.

Neem jij eigenlijk pre workout?
 
20-10-2018 | Upperbody

Bench press
4 x 8 @ 100kg

Focus op MMC, rustig door de reps heen. Geen gekkigheid.

Pullups
3 x 8 bw

Elke keer dead hang en kleine pauze bovenin. Squeeeeze dem lats.

DB flyes (licht incline)
3 x 10 @ 10kg

Wat heerlijk zijn deze eigenlijk zeg. Slow negative en een kleine pauze onderin. Boven keihard knijpen. Dikke vette pomp. Geen last van schouders of ellebogen. Prima om dat volume eens mee uit te bouwen voor chesticles.

Pendlay rows
3 x 8 @ 70kg

Was niet zwaar, maar mentaal wel. Puur om de beweging erin te houden.

Overhead rope tricep extensions met cable
15 x 30kg
10 x 40kg
10 x 40kg

Al die jaren veel te weinig overhead werk gedaan voor triceps, dus die long heads kunnen beter. Dit is by far mijn favoriete oefening daarvoor.

Cable rows ss dips
12, 10
12, 10

En dat was hm. Biceps ga ik denk ik vanavond nog even doen, evenals wat side raises en face pulls.
 
Laatst bewerkt:
Tering zeg. Jij bent goed sterk aan het worden!! :thumb:
 
Tering zeg. Jij bent goed sterk aan het worden!! :thumb:

Thanks mate!


21-10-2018 | Legs

Ik voelde me erg goed vandaag. Echt ZIN in deadlifts voor de verandering. Had niet echt een game plan, dacht aan zware dubbel ofzo. Is uiteindelijk een PR geworden.

Deadlift
1 x 165kg
1 x 180kg
1 x 200kg PR (RPE 9)


3 x 3 @ 160kg als backoff sets

Tempo squats (4 sec negative)
3 x 4 @ 100kg (iets te licht eigenlijk)
4 x 120kg

DB RDL
3 x 10 @ 30kg

Leg press ss standing calf raises
15, 10
15, 8
15, 7

Heerlijk zo.
 
Prima krachtstats inderdaad. Denk je dat het mede focussen op die kracht nadelig is voor je massa?
 
Prima krachtstats inderdaad. Denk je dat het mede focussen op die kracht nadelig is voor je massa?

Uiteindelijk is sterker worden de key om groter te worden. Maar singles, dubbels en triples zijn voor massa onnodig. Ik doe het om de lol erin te houden voor mezelf. Maar focussen op sterker worden is geen slecht idee.
 
22-10-2018 | Pull

Pendlay rows
3 x 5 @ 95kg PR

Op vid de laatste set, die toch best wel zwaar was.


Lat pulldowns
12 x 61kg
12 x 61kg
10 x 61kg

Allemaal slow negative en focus op MMC. Voelde enorm lekker in plaats van te hengsten aan een veel te zwaar gewicht.

Machine rows (2 varianten)
4 set van 10

BB shrugs
10 x 120kg
10 x 110kg

Fuck this. Ik voel ze niet en het is een kut oefening. Ook door mijn relatief korte armen heeft mijn d aardig te leiden onder deze :o

Side raises
3 x 10 @ 3kg

Een rep is eerst naar boven, kleine hold, halverwege weer naar boven. Kneiter zwaar ondanks het lichte gewicht.

BB curls
10, 8, 6, 4 met 25kg, als mijn maat klaar was met zijn set nam ik meteen over

Face pulls
4 sets van 10-15 reps

Single arm machine rows
3 x 10-12 @ 25kg per arm

DB curls
8 x 10kg
8 x 10kg
10 x 10kg

Hammer curls
9 x 10kg

Best wel wat werk zo. Halverwege ging mijn ene maat weg en kwam de ander binnen dus ben maar gewoon verder gegaan.
 
Sterke pwo genomen haha. 3 row en 3 curl oefeningen. Guns hugging the sleeves.
 
Koning Eenoog en rob91 jullie zijn wel van de nootropics toch? Zijn er nootropics die jullie kunnen aanraden als PWO of als toevoeging op een PWO?
Kom met name focus tekort en kan mezelf niet echt hypen. Ben op zoek naar een nootropic oid zonder veel sides om te proberen.
 
Koning Eenoog en rob91 jullie zijn wel van de nootropics toch? Zijn er nootropics die jullie kunnen aanraden als PWO of als toevoeging op een PWO?
Kom met name focus tekort en kan mezelf niet echt hypen. Ben op zoek naar een nootropic oid zonder veel sides om te proberen.

Heb je die dmma al op ouwe beukmachine?

Je kan een witte kratom proberen.

Ik neem zelf creashock pump en arginine en citruline. Af en toe een half scoopie pre workout ofzo maar liever niet.

Phenibut kan ik ook wel lekker op knallen.
 
Heb je die dmma al op ouwe beukmachine?

Je kan een witte kratom proberen.

Ik neem zelf creashock pump en arginine en citruline. Af en toe een half scoopie pre workout ofzo maar liever niet.

Phenibut kan ik ook wel lekker op knallen.

Zo goed als, ja! Heb ook Monster PWO met dmaa. Maar neem het niet vaak, voel me altijd behoorlijk ellendig daarna.
Ivm powerliften geen noodzaak aan supps die voor pump zorgen, gaat me echt om de focus en het hypen.
 
Zieke rows hoor! Ik wou dat ik ze zo strict kon :)
 
Sterke pwo genomen haha. 3 row en 3 curl oefeningen. Guns hugging the sleeves.

Green bali kratom en een beetje C4!

Koning Eenoog en rob91 jullie zijn wel van de nootropics toch? Zijn er nootropics die jullie kunnen aanraden als PWO of als toevoeging op een PWO?
Kom met name focus tekort en kan mezelf niet echt hypen. Ben op zoek naar een nootropic oid zonder veel sides om te proberen.

Kratom is mijn favoriet by far. Caffeine geeft me onrust. L-carnitine helpt bij mij ook heel goed tegen brainfog maar het hyped niet. Phenibut in de ochtend geeft me de hele dag motivatie om alles te doen.

Ik vind DMAA echt vloeibare cocaine. Had een halve dag geen eetlust en een kleine stim dick. Als je dat nodig hebt vind je trainen niet leuk genoeg haha!

Zieke rows hoor! Ik wou dat ik ze zo strict kon :)

Thanks!
 
RFFNCK

L-tyrosine is trouwens ook nice. Een pre cursor van dopamine. Verhogen van dopamine maakt je gemotiveerder mocht je daarvan te weinig hebben van nature.

Even heeeel kort door de bocht. Werk ook niet direct. Is meer een mogelijke oplossing voor je ‘apathie’ soms.
 
Laatst bewerkt:
23-10-2018 | Push

Een late training. En deze dag helemaal slap geluld met al het overleg op mijn werk. Daarna bij mijn ouders wezen eten, met als verassing dat mijn kleine nichtje er ook was. Dus weer helemaal slap geluld want die kan kletsen nu :o.

Ik heb op mijn werk altijd bergen energie en positiviteit, maar na zoveel te hebben moeten praten en luisteren kan ik soms weleens iemand vermoorden daarna van ellende. Ging dus redelijk slap naar de gym, maar ging best lekker.

Bench press
3 x 5 @ 120kg VPR toch wel
15 x 100kg

Die laatste was per ongeluk. Een maatje van me miste een single met 100kg. Dus ik zei voor de lol 'zal ik deze dan maar een 10x reppen slapjanus?'. En het werden er uiteindelijk 15 want was toch al bezig.

MP
3 x 65kg

Hierna maar mee gestopt, want zo'n power movement na deze bench sessie is inhumaan.

DB shoulder press
8 x 28kg
8 x 26kg

DB press
7 x 40kg
8 x 30kg (langzame negative)

Cable crossovers
12 x 20kg (kabel hoog)
12 x 20kg (kabel midden)
10 x 15kg (kabel laag)

OH tricep rope extensions
15 x 35kg
12 x 35kg
9 x 35kg

Deze met een 2s pauze onderin voor de stretch, dan bovenin weer een korte pauze en vervolgens een zeer langzame negative. Lange sets dus, dus een combinatie van goede MMC en TUT. Voordeel is dat mijn ellebogen na al dat pressen wat tender waren. Dus ik maakte deze oefening met een relatief licht gewicht toch nog uitdagend.

Dips
10 x bw
8 x bw

Zo, weer flinks mijn best gedaan dacht ik zo. Benchen ging weer heerlijk.
 
Back
Naar boven