AndroidHealthClinic

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Maakt ook niet uit waar het over gaat ze maken overal een probleem van #slachtofferrol. Oké toegegeven beetje domme uitspraak maar kom op man.

 
Waarom is ze verkleed als tijger?

'Europees haar...'

:roflol:
 
Mag je als blanke vrouw met een permanentje ook aan de Miss Blackhair verkiezing meedoen?
 
Hoezo is pesten om je natuurlijke (kroes)haar anders dan dat je gepest wordt omdat je rood haar hebt. ???
mijn vrouw pest mij omdat ik lang blond haar heb , rijg k nu ook een stoel bij een random latte night programma ?
 
mijn vrouw pest mij omdat ik lang blond haar heb , rijg k nu ook een stoel bij een random latte night programma ?

Nee, want als blondie voel jij je daar te superieur voor.
 
Mag je als blanke vrouw met een permanentje ook aan de Miss Blackhair verkiezing meedoen?

Ben je mal. Maar dat is geen racisme omdat wij blank zijn. En wij blanken kunnen niet gediscrimineerd worden.
 
elk kind is weleens gepest in zijn leven ,alleen bij kleurlingen noemen ze het racisme ,onderstaand verhaal uit 2016 heeft verdacht weinig aandacht gehad van SJW Nederland ,andersom was Nederland te klein geweest



De 13-jarige Mees uit Amsterdam-Noord was het enige blanke kind in zijn klas op het Waterlant College. Na twee maanden pesterijen stortte hij in. Nu zit hij op een andere school. PvdA-Kamerlid Amma Asante schrok behoorlijk van het verhaal van Mees.


Zij kreeg donderdag een mail van Peter, de vader van de jongen. Maandag sprak ze met hem. "Als moeder van twee prachtige bruine meisjes voelde ik me direct aangesproken. Stel je voor dat dit mijn meisjes zou overkomen, dat is vreselijk. En als politica dacht ik: wat kan ik eraan doen?"

Schoolleiding had proactief moeten zijn
De klasgenoten van Mees op het Waterlant College spraken alleen maar Turks en Marokkaans. Mees werd uitgescholden voor kaaskop en kut-Hollander. Hij zat altijd alleen in de kantine. Volgens zijn vader kon de school hem geen veilige omgeving bieden, waarop ze hem van school haalden.

Asante heeft kritiek op de schoolleiding: "De vader vertelde dat er op de school begrip was voor de keuze om Mees van school te halen. Dat klinkt wel aardig, maar dat is natuurlijk helemaal niet de juiste instelling van een school. Scholen moeten meteen ingrijpen in zo'n geval. De school is niet proactief geweest."
 
Tja, Mees moet zich maar bekeren.
 
Laatst bewerkt:
Nederland en België hadden nooit lid moeten worden van de NAVO. Dan hadden we het leger, of wat er van over bleef, kunnen afschaffen. Als er een groot conflict uitbreekt zijn we mijns inziens sowieso de klos. :emo:
 
Back
Naar boven