Fitness Seller

Welcome to my bulking struggles.

Bezoekers in dit topic

De stand na 3 weken bulken.
week 43: 4040 Kcal
week 44: 4009 KCal
week 45: 4103 KCal
Deze week is het streven 4200 KCal/dag.

Gewicht:
Clipboard02.jpg
 
Kan je eens een vb posten van hoe je aan je 4200 kcal's komt ? Ik veronderstel nog steeds redelijk clean ?
Mag in pb ook hoor...
 
Lichte paniek in huize Imnewhere. De keukenweegschaal heeft het begeven. Ik hoop tijdelijk. Het gebeurde nadat ik 'm met een iets te vochtige doek had schoongemaakt. Hopelijk komt ie weer tot leven op de verwarming...
 
je bent aan t bulken.
Neem aan dat je wel enigzins in kan schatten hoeveel je eet?
dan kan 1 avondje zonder toch geen kwaad?

Vandaag besteld = morgen in huis....
 
je bent aan t bulken.
Neem aan dat je wel enigzins in kan schatten hoeveel je eet?
dan kan 1 avondje zonder toch geen kwaad?

Vandaag besteld = morgen in huis....
Tenzij je in België woont op dit moment. Postbedrijf staakt al een week, de f*ckers. Ik wil mijn pakjes!
 
je bent aan t bulken.
Neem aan dat je wel enigzins in kan schatten hoeveel je eet?
dan kan 1 avondje zonder toch geen kwaad?
Een avondje 'intuitive bulking' gaat wel lukken hoor.

Vandaag besteld = morgen in huis....
Ik ga daarvoor nog ouderwets op het fietsje naar de Blokker o.i.d. Kom je nog eens ergens.
 
Een avondje 'intuitive bulking' gaat wel lukken hoor.


Ik ga daarvoor nog ouderwets op het fietsje naar de Blokker o.i.d. Kom je nog eens ergens.
Daar gaan je kcals dus heen, neem je een reep Snickers mee? ;)
 
Daar gaan je kcals dus heen, neem je een reep Snickers mee? ;)
Alles wat ik op de fiets kan doen, doe ik op de fiets, dus ik neem alleen de auto als het niet anders kan of als het heel slecht weer is. Zouden meer mensen moeten doen. Zit daarmee op 90-100 km per week ongeveer.
 
En dan ben je verbaasd dat je meer moet eten om aan te komen? :o
 
Vandaag gefaald qua voeding... Door drukte overdag niet de tijd genomen om goed te eten en dit tekort kan ik dan 's avonds eenvoudigweg niet meer goedmaken. Vandaag dus gestrand op 3000 KCal. Leerpuntje: het eten goed vooruit plannen op dit soort dagen. Ik verheug me nu al op de komende dagen, waarin ik dit tekort van 1200 KCal moet zien weg te werken, maar niet heus... (3 dagen op 4600 KCal ?!?).:(
 
Vandaag gefaald qua voeding... Door drukte overdag niet de tijd genomen om goed te eten en dit tekort kan ik dan 's avonds eenvoudigweg niet meer goedmaken. Vandaag dus gestrand op 3000 KCal. Leerpuntje: het eten goed vooruit plannen op dit soort dagen. Ik verheug me nu al op de komende dagen, waarin ik dit tekort van 1200 KCal moet zien weg te werken, maar niet heus... (3 dagen op 4600 KCal ?!?).:(
Ik zou gewoon zoveel als je kunt bij-eten, maar je gains gaan heus niet verloren als je een dagje minder eet. Draai het inderdaad om naar iets positiefs: haal hier een leermoment uit en plan wat meer vooruit. Gaat helemaal goedkomen. :) Go get 'em:cheer:
 
Wat nootjes of chocolade? Vult niet erg. Elk handje is er weer wat bij.
 
Een dagje minder eten is niet erg. En zou gewoon maar even zien wat je erbij kunt eten. Als je lager uitkomt so be it. Volgende week dan beter plannen en wel aan je kcal geraken.
 
Pak chocomel erbij
 
Noten, chocolade, taart, gehaktballen, zak m&m, tosti met mayo, pannenkoeken met stroop, bak ijs u name it..
 
Back
Naar boven