Fitness Seller

Jwdoetookmee

Bezoekers in dit topic

vind jij ook niet dat sommige hier way to high kuren ze schrijven kuren van 1,5/2gr en weten nog niet eens hoe ze een voedingschema moeten uitrekenen...
sowieso mee eens ja
 
Waarom voer je je oefeningen zo langzaam uit? TUT en MM weet ik allemaal maar ik zie geen 1 pro bber dit ook zo doen.
 
Waarom voer je je oefeningen zo langzaam uit? TUT en MM weet ik allemaal maar ik zie geen 1 pro bber dit ook zo doen.
Ik ben geen pro. :p

Meeste pro's die ik heb zien bewegen (alsin RL) zijn van nature extreem goed in initiëren met welke spiergroep ze een beweging willen inzetten en uitvoeren.
Ik kan dat niet.
Wanneer ik mn lats wil bijtrainen, en ik focus me alleen op het bewegen van het gewicht, doen mn lats best wel wat werk, sure.
Maar mn teres ook. En mn traps. Biceps.
Op die manier veranderen verhoudingen niet.

Daarnaast heb ik ook prima output-sets, wanneer ik daar klaar voor ben/wanneer ik in een dusdanig periodisatieblok zit.
 
Kan je beknopt toelichten wat het verschil in jouw gemiddeld trainings advies is voor een natty vs enhanced sporter (all else being equal)?
 
Kan je beknopt toelichten wat het verschil in jouw gemiddeld trainings advies is voor een natty vs enhanced sporter (all else being equal)?
Trainingsvolume en intensiteit
 
Mensen nog vragen die jullie graag behandeld zien worden in een volgende prep- Q&A?

Ik heb de eerste hier staan:

 
Hier de volgende:


Spam gerust je vragen hier of op insta :D
 
Yo JW niet om het een of ander maar jij hebt volgens mij altijd wel beetje last van problematische huid. Maar het lijkt op je laatste vlogjes echt stukken minder erg te zijn. Vind dat je er overal erg goed uit ziet, gezond gewoon in je gezicht enzo. Beter dan eerst.

Ervaar je dit zelf ook en ligt het denk je aan voeding? Zonnebanken? Of ben je aan de roaccutane of is het hgh ofzo?
 
Was deelname aan de Mr Golden Era niet iets voor jou geweest?
 
Yo JW niet om het een of ander maar jij hebt volgens mij altijd wel beetje last van problematische huid. Maar het lijkt op je laatste vlogjes echt stukken minder erg te zijn. Vind dat je er overal erg goed uit ziet, gezond gewoon in je gezicht enzo. Beter dan eerst.

Ervaar je dit zelf ook en ligt het denk je aan voeding? Zonnebanken? Of ben je aan de roaccutane of is het hgh ofzo?
Ik lees je bericht nu pas man, excuses voor late reactie!
Dankjewel, klopt ook zeker!! Voel me oprecht ook gezonder dan voorheen, en veel minder kortademig ook dan ik van eerder 'gewend' ben in een dusdanige bulk, ookal ben ik nu zwaarder dan ik ooit ben geweest
 
Yo Jwdoetookmee hoe gaat het met coachen/begeleiden? Wat zijn de beste resultaten waar je aan bij hebt kunnen dragen?
 
Yo Jwdoetookmee hoe gaat het met coachen/begeleiden? Wat zijn de beste resultaten waar je aan bij hebt kunnen dragen?
Gaat goed..! Hoop nieuwe klanten te pakken nu, waarvan een aantal in primefase nu voor dikke results.
Beste van dit jaar zijn de volgende denk ik: (vergeef me de printscreen kwaliteit en Instagram teksten)
Screenshot_20181202-203055_Instagram.jpg

Screenshot_20181202-203044_Instagram.jpg

Screenshot_20181202-203002_Instagram.jpg
 
Die bovenste dude heeft sicke haargains :p
 
Back
Naar boven