Fitness Seller

Forum Challenge N°23: 2xbw deadlift

Bezoekers in dit topic

ik weet ook niet waarom er zo weinig inzending zijn, maar het kan tot de 20ste toch?

ik heb een jaar slecht gegeten en nauwelijks gelift, ben niet echt meer in mijn beste form.
ik heb vorige week wel 7 reps gedaan om even te proberen, maar dat is al 3 minder dan de nmr1.
dat was wel na en bloeddonatie en 2 dagen slechte slaap, maar ik denk niet dat ik er nog 4 of meer reps bij ga doen.
Je hebt tot de 15de 20uur ofzo dacht ik. Ik kan er ook wel nog minstens 2 uithalen als ik echt wil :p
 
Tot en met de 15de, idd. Het uur ben ik flexibel over :)
 
Exactly, daarom heb ik ook twee challenges kunnen winnen. Een serieuze challenge zoals deze is voor mij een kansloze missie. :roflol:
Same here :o
 
2 x bw, er zijn hier gasten die 3x bw deadliften toch?
 
2 x bw, er zijn hier gasten die 3x bw deadliften toch?
Deze zal je op 1hand kunnen tellen denk ik, en ik vermoed dat die zo bezig zijn met hun training dat ze geen zin hebben om hun trainingen te verstoren met een repout challenge.
 
Vanavond ook een eerste poging gedaan. Ik kwam nog een filmpje tegen van 1,5jaar geleden waar ik een repout deed van 21 reps met 160kg maar daar ga ik niet aan komen ben ik bang. Volgende week woensdag zal ik nog een tweede poging doen, meer tot het gaatje.

 
Damn nice man! Denk niet dat ik er over heen kan. Zeker niet als je nog meer reps haalt
 
Damn nice man! Denk niet dat ik er over heen kan. Zeker niet als je nog meer reps haalt

Thnx! Jouw 10de rep zag er nog vrij smooth uit, zitten zeker nog meer reps in.
 
Thnx! Jouw 10de rep zag er nog vrij smooth uit, zitten zeker nog meer reps in.
Jep maar heb nog maar een aantal weken terug een blessure gehad aan de onderrug dus wil alleen echt goeie form lifts doen :) 2 zaten er nog wel in en en meer zou form gaan wijken. Denk dat ik heel mss naar 15 geraak
 
Lang getwijfeld of ik dit zou doen, ben al bijna 2 maanden volledig uit de running om wat blessures wat hersteltijd te geven. Het feit dat we deze week de nieuwe ATX powerlifting bars binnen kregen en ook de eerste keer sinds lange tijd geen kniepijn meer in de ochtend gaf de doorslag om toch weer eens wat semi zware lifts te doen.
Uiteraard met hookgrip/no chalk maar zeker tegen het einde wel shitty form maar dat mag de pret niet drukken.

Had in mijn hoofd 15 reps, ben ontzettend trots op dit resultaat met 155 kg en een mentale opsteker dat ik eindelijk weer een training met voldoening kan afsluiten. Natuurlijk had ik wel weer wat super lelijke grinders eruit kunnen trekken, maar dat was het risico helemaal niet waard. Vond het leuk om weer eens uitdaging aan te gaan en hopelijk ben ik tijdig hersteld voor het NK Powerliften in maart voor het echte zware werk.


 
Misschien doe ik morgen na mijn werk nog een poging. Ben wat ziek aan het worden dus ben nog niet zeker. Zal afhangen van hoe ik me voel en hoe zwaar alles zal voelen. Maar zo heb je een headsup en weet je dat er mss nog een poging kan komen.
 
Zojuist mijn tweede poging gedaan. Helaas zakte mijn camera direct iets weg na het neerzetten door het dreunen van de deadlifts van mijn buurman en van mijzelf dus staat het beeld er niet volledig op. Willem, bekend onder de naam "paardelul" kan eventueel wel bevestigen dat dit gewoon normale conventional deadlifts waren. Gezien de tijd die ik nog over had is het achteraf zonde dat ik niet gewoon naar de 20 ben gegaan maar ik hoop dat het genoeg is.

 
:roflol:
 
Jaap toch duidelijk de sterkste met weer een rug oefening. Hij komt nu akelig dicht bij de 4x winst, ik moet weer challenges gaan meedoen en winnen ;)
 
Bwoh sterk man! Ik ben blij dat je ingezonden hebt. Nu moet ik geen poging meer doen haha. Echt nice!! Wss dit 170?? Damn
 
Jaap toch duidelijk de sterkste met weer een rug oefening. Hij komt nu akelig dicht bij de 4x winst, ik moet weer challenges gaan meedoen en winnen ;)

Haha komt nu vast wel weer snel een challenge in jouw straatje. Wel grappig dat iedereen zijn zwakke en sterke punten heeft.

Bwoh sterk man! Ik ben blij dat je ingezonden hebt. Nu moet ik geen poging meer doen haha. Echt nice!! Wss dit 170?? Damn
Thnx man! Die extra poging wilde ik je besparen. Is 160kg, ik weeg al jaren niet meer dan 80kg.
 
Ow okeej. Ik ging 16 reps nog wel een poging geven meer 19 no way haha. Echt goed gedaan. Ben al weer benieuwd naar de volgende
 
Back
Naar boven