XXL Nutrition

Nieuws Nieuw lid!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

michella

Novice
Lid geworden
14 nov 2018
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
50kg
Vetpercentage
> 50%
Hallo ik ben Michella 25 jaar en woon in Arnhem. Ik ben begonnen met sporten omdat ik gespierder en strakker wil worden. Alle tips zijn welkom <3
 
Tips geven zal alleen heel oppervlakkig zijn als we geen inzicht hebben in:

- Voeding (wat is je onderhoud / hoe ga je hier momenteel mee om)
- Hoe ziet je training eruit (hoe vaak / wat voor oefeningen / aantal sets reps)
 
Mensen die beweren dat foto’s noodzakelijk zijn... laat maar.

Welkom
 
Welkom en succes! :)
 
pica's please
 
Eigenlijk is <3 een hartje. Misschien ook vreemd om dat te sturen op een pagina waar ik niemand ken Hihi.
Ik sta eigenlijk nog zonder schema’s in mijn nieuwe leven. Het gezonde leven. Ben 98 kg en zou graag 60 kg willen wegen. Een strakke buik hoeft niet perse maar wel instagram billen.
Iemand die tips heeft over dit stukje. Graag!!
 
Je zult eerst even uit moeten vogelen wat je energie onderhoud is, internet heeft daar handige calculators voor.
Althans die geven een richtlijn. In praktijk kom je er pas achter wat je werkelijke onderhoud is.

Begin te trainen met een fatsoenlijk schema.

Je zult moeten tracken, registreren etc
Anders zal het niet werken, iig weet je dan niet wat je aan het doen bent
 
Hallo :)

voedings en trainingschema posten. Dan gaan ze je hier beter kunnen helpen.

je onderhoud berekenen om daarop je voedingsschema te kunnen afstellen.
 
Welkom op het forum, ik kan je als tip geven om de Sticky’s hier ok het forum te lezen. <3
 
Welkom Michella.

Wat zijn je doelen?

Groeten, VinnieVinceee
 
Eigenlijk is <3 een hartje. Misschien ook vreemd om dat te sturen op een pagina waar ik niemand ken Hihi.
Ik sta eigenlijk nog zonder schema’s in mijn nieuwe leven. Het gezonde leven. Ben 98 kg en zou graag 60 kg willen wegen. Een strakke buik hoeft niet perse maar wel instagram billen.
Iemand die tips heeft over dit stukje. Graag!!
Photoshop will do the trick. Krijg je de mooiste instagram billen mee.
 
Ik sta eigenlijk nog zonder schema’s in mijn nieuwe leven. Het gezonde leven. Ben 98 kg en zou graag 60 kg willen wegen. Een strakke buik hoeft niet perse maar wel instagram billen.
Iemand die tips heeft over dit stukje. Graag!!
Welkom!

Instagram billen zónder strakke buik?! Dat gaat redelijk samen op.
Gezien je gewicht zou ik simpel beginnen: meer bewegen (cardio en kracht) en minder eten ("gezond"). Veel geduld hebben, volhouden en daarna de volgende stap.
:lifter::loopband:
 
Dus je wilt 30% van je gewicht kwijt voor "instagram-billen"? Gezondheid lijkt me belangrijker. Houd er rekening mee dat jouw doel maanden/jaren gaat duren en dat je vele tegenslagen tegen gaat komen.

Dat gezegd hebbende. Iedereen kan wat jij wil, dus jij kan het ook! Ik wens je succes met je reis.

Nb. Hoe kom je trouwens bij je doel van 60 kilo op 1.70m?
 
Back
Naar boven